Gönderen Konu: 2006 model sedan LS orjinal teyp cd çalarlı. bilgisi olanlar yardımcı olurlarsa  (Okunma sayısı 1693 defa)

sheraton

  • İleti: 16
arbada orjinal teybi var fakat kaset çalarlı inanılmaz bi hata sanki dünyada kaset çalar kullanılıyormuşcasına japonların pintiliği yazıklar olsun durduk yere masrafa giricez bu konu hakkında yardımcı olucaklara şimdiden teşekkürler



adnyldz

  • İleti: 1429
Es modelinde cd ve kaset çalar mevcutken 2006 Ls lerde bıle kasetcalar var bencede sacmalık aynı sıkıntı içerisindeyim..

ilkeronat

  • İleti: 1761
güzel bir double din alın takın arkadaşlar. tadından yenmez olur araçlarınız.sitede uygulama yapmış olan arkadaşlar var fikirlerini alabilirsiniz. bende mp3 çalarlı teyp vardı onu taktım alttaki boşlukta cep telefonu gözü oldu :) ES modelindeki cd çalar da mp3 çalmıyor zaten bi halta yaramaz o da ayrı konu.

adnyldz

  • İleti: 1429
dediğin gibi ilker abi double din yurt dışına cıktıgımda ordan bakıcam bir çok arkadasında tavsiyesi seninki gibi :)  göz hiçbir işime yaramıyo kol dayamalığı yetip artıyo boşluğu kapatmak ıstıyorum bende acıkcası.

ilkeronat

  • İleti: 1761
yurt dışından alırken avrupa tuning olmasına dikkat etmeni tavsiye ederim çünkü amerikadan alacağın teybin radyosu tek kanalları atlar sadece çiftlerde durur. hatırlatma olsun :) ve hayırlı olsun şimdiden :)

adnyldz

  • İleti: 1429
yurt dışından alırken avrupa tuning olmasına dikkat etmeni tavsiye ederim çünkü amerikadan alacağın teybin radyosu tek kanalları atlar sadece çiftlerde durur. hatırlatma olsun :) ve hayırlı olsun şimdiden :)



ön bilgin için teşekkürler ilker abi :) amerikadan değil abi ya :)  bulgaristandan bakıcam  orda bıraz daha uygun geldi sorun olsa bile hallederim garanti vs.

ilkeronat

  • İleti: 1761
tamamdır şimdiden hayırlı olsun o zaman :)

adnyldz

  • İleti: 1429
tamamdır şimdiden hayırlı olsun o zaman :)

yaza dogru tabi kısmetse şimdiden sağol abi'm

adnyldz

  • İleti: 1429
konuyu ufaktan pert ettik sanırım :) kusura bakma  sheraton :)

orlins

  • İleti: 41
bende de aynısı vardı çıkardım pioneer mp3 çalar taktım.Teybi nasıl çıkaracam diyorsan yardımcı olayım ben bulana kadar göbeğim çatladı.Torpido gözünü açıyosun,sağında ve solunda iki parçası var onları alıyosun ve torpido gözü aşağıya düşüyor.Sol tarafa yukarıya doğru bakıyosun ve teybi tutan bir adet vida var onu söküyorsun daha sonra teybi çekince yanına geliyor.Bağlantılarını yapmayı biliyorsan mp3 ünü kendin takabilirsin veya double din hangisini istersen kolay gelsin...