Gönderen Konu: 1.6 İesim  (Okunma sayısı 4055 defa)

RidvanE

  • İleti: 78
1.6 İesim
« : Şubat 05, 2013, 03:40:51 ÖS »
 Selamlar arkadaşlar. Bu benim ilk hondam, hep tutkum olmuştur Allah bize de binmeyi nasip etti sonunda. Aracımın 2. sahibiyim sağolsun benden önceki sahibinin de ilk arabasıymış gözü gibi bakmış. Bende şimdi bindikçe hondayı daha çok sevmeye başladım. Forumda birçok arkadaşımızın el emeği göz nuru aracı var Allah hiçbirimize kaza bela vermesin. Ben de ufak tefek oynamalarla sade bir araç yapmayı düşünüyorum yorumlar sizin.

Marka : Civic Sedan 1.6 İes AC
Model : 2000
Km     : 103.000 km










umutavci

  • İleti: 9
    • Umut AVCI
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #1 : Şubat 05, 2013, 03:51:12 ÖS »
çok şık duruyor. kazasız belasız kullanın insallah

RidvanE

  • İleti: 78
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #2 : Şubat 05, 2013, 04:07:46 ÖS »
çok şık duruyor. kazasız belasız kullanın insallah

Sağol abi teşekkürler.

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #3 : Şubat 05, 2013, 04:18:01 ÖS »
kardeşim hiç bişey yapma gayet şık ve gösterişli duruyor >=ok

RidvanE

  • İleti: 78
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #4 : Şubat 05, 2013, 04:43:16 ÖS »
kardeşim hiç bişey yapma gayet şık ve gösterişli duruyor >=ok

Sağol abi (: zaten fazla abartıya kaçmadan birşeyler yapmak istiyorum. Şu an ilk aklımda olanlar ön plakalık iptali ve panjuru değiştirmek bi de önlere sis farı zaten başka birşey düşünmüyorum bakalım nasip (:

semieh

  • İleti: 476
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #5 : Şubat 05, 2013, 05:07:16 ÖS »
çok guzel araç maşallah  kazasız belasız 

qvzd

  • İleti: 213
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #6 : Şubat 05, 2013, 05:13:12 ÖS »
maşallah  kazasız belasız

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #7 : Şubat 05, 2013, 06:06:12 ÖS »
10 numara rengi yeterrrr , maaşallah

RidvanE

  • İleti: 78
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #8 : Şubat 05, 2013, 07:22:29 ÖS »
Sağolun arkadaşlar bişeyler yaptıkça güncellerim fotografları şuan yapabildiğim sadece müzik sistemi film cam modülü (:

semieh

  • İleti: 476
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #9 : Şubat 05, 2013, 07:26:28 ÖS »
ön cam  kapkara olmus ya polıs amcalar  almasın   kenara :)

RidvanE

  • İleti: 78
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #10 : Şubat 05, 2013, 07:56:06 ÖS »
ön cam  kapkara olmus ya polıs amcalar  almasın   kenara :)
:D evet kardeşim o yüzden mümkün oldukça çevirmelere katılmayı tercih etmiyorum ara sokaklara sıvışıyorum (:

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #11 : Şubat 05, 2013, 08:56:08 ÖS »
Hayırlı olsun,kazasız belasız kullanın inşallah.Maşallah çok güzel araç beyaz renk olması ayrıca güzel.

semieh

  • İleti: 476
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #12 : Şubat 05, 2013, 09:01:15 ÖS »
aracı ne kadara aldınız guvenlık paketlımı

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #13 : Şubat 05, 2013, 09:14:03 ÖS »
aracı ne kadara aldınız guvenlık paketlımı

Semih jantlara bakılırsa sanırım full,yanlış bilmiyorsam yada sonradan takılmadı ise..
« Son Düzenleme: Şubat 05, 2013, 09:14:44 ÖS Gönderen: oktayoo »

semieh

  • İleti: 476
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #14 : Şubat 05, 2013, 09:52:44 ÖS »
olabılır Oktay abi bu devırde temızi  ve özellıkle beyazını  ucuza bulmak zorda o yuzden merak ettım bende cok aramıstım zamanında beyaz :)

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #15 : Şubat 05, 2013, 10:01:46 ÖS »
Fiyat görmedim,uygunamı alınmış.

semieh

  • İleti: 476
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #16 : Şubat 05, 2013, 10:13:48 ÖS »
Onu merak edıyorum  bnde kaca almıs acep :D

RidvanE

  • İleti: 78
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #17 : Şubat 06, 2013, 11:51:41 ÖÖ »
Onu merak edıyorum  bnde kaca almıs acep :D
yok kardeşim sonradan gördüm sorunu kusura bakma (: dediğin gibi ben de çok aradım beyaz sonunda bu denk geldi 19.250 ye maloldu bana eksper vs. Orjinal ies güvenlik paketli.

RidvanE

  • İleti: 78
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #18 : Şubat 08, 2013, 01:23:56 ÖS »
sanırım nazar değdi araca ilk defa mahalle harici yer park ettim ve edit:kural dışı kelime) zihniyetli olanlar malesef hala toplumumuzda var zarar vermek isteyenler çekemeyenler sabah kalktıgımda aracım tekmelenmiş kapı ve arka camurlugu yamultulmus durumdaydı farına dahi tekme atmışlar ama kıramamışlar bugün götürdüm ve 500 tl para verdim eski haline getirtmek için Allah hepimizi ve malını mülkünü kazalardan belalardan ve bu zihniyetteki şahısların davranışlarından korusun saygılar arkadaslar.

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2887
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #19 : Şubat 08, 2013, 01:33:39 ÖS »

Geçmiş olsun.

Araçda alarm yok ise mutlaka taktırın en azından araca dokunduklarında caydırıcı olur alarm sesinden uzaklaşırlar.

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #20 : Şubat 08, 2013, 02:11:46 ÖS »
kardeşim geçmiş olsun ne yazıkkı böyle edit:kural dışı kelime)ler var kamera falan yokmuydu aracı görecek yerlerde baktınmı?

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #21 : Şubat 08, 2013, 03:35:15 ÖS »
çok geçmiş olsun bunu yapanlar yada benim başıma gelen gibi yapıp kaçanlar nasıl insanlar anlamıyorum,nasıl bir vicdan var bunlar insan olamaz.Rabbim çıkarır onlardan mutlaka,200tl de ben harcadım yok yere,sizi çok iyi anlıyorum tekrar geçmiş olsun.Mevlam beterinden korusun inşallah.Şimdi şunlara içimden geldi güzel bir küfr edeyim ama forum kuralları neyse..

semieh

  • İleti: 476
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #22 : Şubat 08, 2013, 04:07:36 ÖS »
Çok geçmiş olsun  ne kadar gönülden maşallah desek de oluyor hepimizin basına gelıyor bu tarz ınsanlar heryerde var cunku neyse  çok geçmiş olsun tekrardan

RidvanE

  • İleti: 78
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #23 : Şubat 08, 2013, 04:11:32 ÖS »
çok sağolun arkadaşlarım abilerim ne yazık ki ülkemizde böyle insanlar mevcut. Biz de o kadar düşünceliyiz ki alarm oldugu halde fazla ötüp de komşularımız rahatsız olmasın dıye sessız moda alıyordum dün de sessiz moda almıştım yaparken görseydim katil olurdum ama helal para, kör yerlerinden çıkarır Allah onların inşallah. Yarın çıkacak inşallah pazar günüde yola çıkacaktım arabanın orjinalliğinin gittiğine mi yanarsın giden paraya mı :(

RidvanE

  • İleti: 78
Ynt: 1.6 İesim
« Yanıtla #24 : Şubat 08, 2013, 04:12:47 ÖS »
kardeşim geçmiş olsun ne yazıkkı böyle edit:kural dışı kelime)ler var kamera falan yokmuydu aracı görecek yerlerde baktınmı?
abi kamera yok dükkan vs olsa bakacaktım ama mahalle arası oldugu ıcın mevcut degıl zaten eğer görürsem de onlara zarar veririm görmemek en iyisi aslında ahirette sorarız hesabını inşallah.