Gönderen Konu: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi  (Okunma sayısı 7814 defa)

CIVIC TAXI

  • İleti: 11
Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« : Kasım 19, 2016, 09:05:46 ÖS »
bence sarı iyi durdu.



988_honda

  • İleti: 231
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #1 : Kasım 21, 2016, 09:20:55 ÖÖ »
hayırlı olsun.en iyi yorumları sizden bekliyorum yeni cıvıc ıcın.

CIVIC TAXI

  • İleti: 11
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #2 : Kasım 21, 2016, 11:05:58 ÖS »
Mantıklı bir araç olduğunu düşünüyorum. Kasa ve görünümden ziyade motoruyla ilgili kafamda hiç sorun yok. Özel araç olarak ta FD6 kullandım. Düz vites LPG li. hiç sorun yaşamadım. dolayısıyla tercih sıramda ilk sırayı aldı. Otomatik vites düşünüyorsanız bu kasaya kadar sorun yok. Ama bu kasada yeni şanzımana geçtiler. Tek problem olan kısım bu. Eski otomatik şanzıman da hiç problem yoktu. Motor değişmedi  ama şanzıman değişti. Motorda normalde değişecekti ama Lpg uyumu olmadığı için kısa bir süre atmosferik motora devam kararı aldılar. Yeni motorlar VW TSI mantığında. Servis te eğitime giden bir abimiz var. onunda  tek düşündüren kısım şanzıman... Diğer kısımlara gelince işçilik kalitesi iyi. Torpido bi önceki kasaya göre üzerinize üzerinize gelmiyor. Aracın Kör noktası kalmamış.. Aracın önünü arkasını sağını solunu çok rahat görebiliyorsunuz. Arka yolcu bölümü eskisine göre yine aynı hacimde fakat arka sırt bölümleri eski genişliğinde değil. sağ ve sol kısımlara plastik bakalitler koymuşlar.Kısacası koltukları eski genişlikte değil.  ve en sevdiğim kısım olan arka taban kısmında bulunan düz kısım artık yok.  Aracın ağırlık merkezi değiştiğinden arka tabanda küçükte olsa bir tümsek var. Stop kısmı ve jant modeli istediğim gibi değil. biraz estetiğe ihtiyaç var. o da zamanla yapılır. Virajlarda ne kafa kısmı nede arka kısım kayıyor. çok zorlamadım ama VSA iş başında olduğunu hissettiriyor.  En sevdiğim kısımlardan biri de LPG nin yol bilgisayarına uyarlanmış olması. kalan yakıtı görebiliyorsunuz. ama yakıt tüketim verisi lt bazında olmuyor. o da lpg likit bir yakıt olduğundan. Ortalama 0,26 krş yakmakta. İst trafiği... Bu arada motor üst kapağı lpg ye uyarlandığından siboplarla ilgili bir sorun yaşama ihtimaliniz de  yok.normal benzinlilere istinaden bu kısımda farklı bir alaşım uygulanmış. Lpg sonuçta kuru bir yakıt. sibop kesme ihtimali yok diyebiliriz. Toyotalara göre 10 kat daha iyi kısacası. şimdilik durum bu.     

CIVIC TAXI

  • İleti: 11
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #3 : Kasım 21, 2016, 11:09:03 ÖS »

CIVIC TAXI

  • İleti: 11
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #4 : Kasım 21, 2016, 11:17:41 ÖS »

988_honda

  • İleti: 231
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #5 : Kasım 22, 2016, 11:06:42 ÖÖ »
ağzına sağlık

ilhansr

  • BLACK SNAKE FD6
  • İleti: 118
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #6 : Aralık 06, 2016, 03:43:29 ÖS »
Çok yakışmış.

CIVIC TAXI

  • İleti: 11
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #7 : Aralık 07, 2016, 11:05:39 ÖS »
Eyvallah

nisay

  • İleti: 1040
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #8 : Aralık 08, 2016, 09:36:05 ÖÖ »
Hayırlı olsun. Paylaşım için teşekkürler.

AhmetCvc

  • İleti: 643
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #9 : Aralık 18, 2016, 01:56:02 ÖÖ »
Hayırlı olsun, arka kısım bana biraz daha genişlemiş gibi geldi ama

CIVIC TAXI

  • İleti: 11
Ynt: Yeni Cıvıc istanbul ticari taksi
« Yanıtla #10 : Mart 04, 2020, 11:37:29 ÖS »
Bizim sarı kız 450000Km de emekliye ayrıldı. Bakalım sarı sarı devam