Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: [1] 2 Yazdır
Gönderen Konu: yeni honda civic hb  (Okunma Sayısı 4532 defa)
threffe

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« : Temmuz 20, 2012, 11:08:56 ÖÖ »


arkadaşalar 2 yıldır civic hb kullanan biri olarak yeni civic hb yi dört gözle bekliyordum, hatta  nasıl alırım diye plan bile yapıyordum ama yeni hb tam bi hayal kırıklığı remen. ingilterede bile eski hb ye göre satışıları 4 de biri düşmüş. ya bu honda gerçekten maddi sıkıntı içinde galiba.
iç dizaynı aynı hyundai gibi plastik dolmuş ve malzeme kalitesi çooook kötü.
Logged
dreamnej

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #1 : Temmuz 20, 2012, 11:24:18 ÖÖ »

arkadaşalar 2 yıldır civic hb kullanan biri olarak yeni civic hb yi dört gözle bekliyordum, hatta  nasıl alırım diye plan bile yapıyordum ama yeni hb tam bi hayal kırıklığı remen. ingilterede bile eski hb ye göre satışıları 4 de biri düşmüş. ya bu honda gerçekten maddi sıkıntı içinde galiba.
iç dizaynı aynı hyundai gibi plastik dolmuş ve malzeme kalitesi çooook kötü.

HYUNDAİ GETZ ile mi kıyaslıyorsunuz, civic hb karşılığı min elantra dır, veya i30 dur , ikisininde içi oldukça kaliteli malzemelerden meydana geliyor. 3 senedir i30 sürüyordum ve sıfır sorun bir araçtır. city-jazz gibi honda serisine beş basar.şimdi 2 tane civic aldık, 1,8 sedan ve 1.6 premium ikiside i30 kadar rahat değil, ama dizayn ve dış tasarım civic de tabii ki 10 numara, ben bir civic fanıyım ama doğruya doğru malesef. bence artık bu tip değerlendirmelerde hyundai saf dışı bırakılmalı, yıllardır yürüyen tabut fiat lar olduğu sürece başka markayı örnek göstermek anlamsız kalıyor.

accentime -  toyota corolla arkadan çarptı parçalandı
               - clio çarptı parçalandı
               - demir tampon şahine çarptım bagaj şişti
bendeki hasar sıfır

i30 a  - yeni kasa şahin çarptı tarumar
        - aynı toyota corolla çarptı ( komşum kendileri, sonunda sattı kurtulduk kendilerinden) , yine tampon . çamurluk farlar iptal oldu
        - kaldırıma çıktım 40 km hız vardı hiç bir şey olmadı
        - 130 ile çukura düştüm, sol lastik yarıldı, cant eğildi, ön takımda sıfır problem

honda city ile ortağın eşi toyotaya çarptı, honda tarumar toyota az hasarlı

son 2 senemde city, son 4,5 senemde hyundai sürdüm ve cidden arkadaşlar hyundai hiç sorun çıkartmadı. city ise yakıt konusunda çok canımızı yaktı.

şimdi civic ler ile bakalım neler yaşayacağız.

not: amaç sadece 5 yıldır sürdüğüm bir araba hakkındaki görüşlerimi yazmaktır, asla bir tartışma veya polemik yapmak amacı ile yazmadım.  Smiley     
Logged
threffe

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #2 : Temmuz 20, 2012, 08:40:25 ÖS »

Ben konuyu açarken aynı otelde kaldığım yabancı bir arkadaşın yeni civic hb sine bindiğimde yaşadığım düş kırıklığını anlatmak istemiştim. Biraz alınganlık yapmışsınız. FAKAT , değil elentra veya i30 sıfır ix35(ki bildiğim kadarıyla i30 dan daha pahalı, donanım ve segment olarak üstün)  de bile sıcaklarda arabanın içine sinen plastik kokusunu çıkarmak için neler yapmıyor arkadaşlar.
Bir diğer konu güvenilirlik veya marka kalitesi olarak lütfen etrafınızdaki 10 kişiye sorun bakalım kaç kişi hyundai yi honda, wolksvagen, toyota ile aynı seviyede olduğunu ifade edecek.
Zira hyundai türkiye pazarında sunduğu ucuz ve işlevsel arabalar ile kendine bir yer edinmiştir. (taksilerin &70'i) eğri oturup doğru konuşmak ve alınganlık yapmamak lazım...
Logged
hacettepeli


Yaş: 29
Yer: Angara
Otomobil: vtec
Şu Anda Sitede Değil

http://i.imgur.com/Fp0sz.gif


« Yanıtla #3 : Temmuz 20, 2012, 08:59:58 ÖS »

valla gorunus olarak yeni i30 on numara duruyor tabı kalıtesı nasıldır bılmem.hyundaının adını kotuleyen accentler oldu yoksa elentra kullanan tanıdıklarım cok memnun ve honda gıbı sorunsuz olduklarını ıdda edıyorlar.hondada cıty neyse hyundaıde accent odur kanımca
Logged

threffe

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #4 : Temmuz 20, 2012, 09:01:49 ÖS »

tamamen katılıyorum
Logged
dreamnej

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #5 : Temmuz 20, 2012, 10:12:42 ÖS »

mercedes bile a serisi araba çıkartıyor, biraz daha fazla satmak, halk tipi araç çıkartabilmek için, bmw x3 ün içine binseniz bir tur atsanız inanın ki mideniz bulanır. accent de hyundai için halk tipi bir araçtır. onuda kullandım ve inanın 60.000 de aldığım araç 110.000 km ye kadar sadece yağ bakımı ve fren balatası haricinde hiç bir şey istemedi. satarkende tahminen 1,5 günde istediğim rakama sattım. i30 u 2 sene sürdüm, bu kadar kaliteli ve sorunsuz olacağı hiç aklıma gelmezdi ama gerçekten çok rahat ve sorunsuz bir araçtı. şu an benzinli mod style otomatik de yok yok 43.000 tl civarları. adam bizim civiclere far sensörü yağmur sensörü koymamış yahu , yapmayın lütfen. donanım bilgisini şuraya yazsam şaşırırsınız. 2009 yılı itibariyle hyundai bir karar aldı ve artık araçları daha pahalı ve daha kaliteli yapacağız dediler. ve bunu " i " serisi ile başlattılar.   
Logged
dreamnej

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #6 : Temmuz 20, 2012, 10:17:13 ÖS »

valla gorunus olarak yeni i30 on numara duruyor tabı kalıtesı nasıldır bılmem.hyundaının adını kotuleyen accentler oldu yoksa elentra kullanan tanıdıklarım cok memnun ve honda gıbı sorunsuz olduklarını ıdda edıyorlar.hondada cıty neyse hyundaıde accent odur kanımca

sadece bir test sürüşü yapmanızı tavsiye ederim. hem elantra hem de i30 . şaşırırsınız. şu ana kadar hiç arabasının resimin walpaper yapmamış biri olarak fd6 kasa civicimin her tarafta resmi olduğunu da özellikle belirtmek isterim. sadece yanlış bilinenlerle, ön yargıları aşmak için kullandığım ve bilgim olan şeyleri paylaşmak istedim.
Logged
yklklc

Avatar Yok

Yaş: 30
Yer: İstanbul
Otomobil: 2008 Civic HB
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #7 : Temmuz 21, 2012, 02:07:35 ÖS »

Yeni i30 çıktığında test sürüşüne gittim 2 kez ilkinde ehliyet yanımda olmadığından sadece satıcı arkadaş kullandı biz yanındaydık 2.de ben kullandım araç gerçekten güzel ve keyif veriyor yol sesi rüzgar sesi konusunda ciddi derecede iyi malzeme kalitesine gelirsek civic hb ve golf gibi araçlardan kesinlikle aşağı kalır yanı yok. Tabi bu benim kişisel gözlemim ama o kadar para verip alır mıyım ALMAM.

Civic HB kadar geniş rahat sürücüsünü yormayan bu segmentte başka bir araç görmedim ki çoğunu kullandım. Bir kere sürücü olsun yolcu olsun arka koltuklarda oturanlar olsun aracın içinde yayıla yayıla oturabiliyor. Yazlığa gelmek için (ist-didim) 700 km civarı yol yaptım ve inanın önceki araçlarımda aşırı bir yorgunluk olurdu uyku çökerdi üstüme, yol bitmeyecekmiş gibi gelirdi şimdiki aracımla yorgunluk vs hissetmedim hatta bana kalsa hiç mola vermeden bile gelebilirdim Sırıtma

Konfor konusunda eksiklikleri olabilir ama artıları çok fazla yeni kasasını bekleyenlerdenim bende tasarım olarakta öyle bahsedildiği kadar kötü değil sadece arka tasarımı kötü gibi onun dışındaki kısımlar bence gayet başarılı iç hacimdeki genişlikte korunmuş gibi görünüyor ondan dolayı aracı bilen ve sevenler bence bundan vazgeçemezler.

Tek eksiği yeni kasayla çift kavramalı vites seçeneğini getirmemiş olması ki ben çift kavramalı civic hb çıkmadan aracımı değiştirmeyi düşünmüyorum.
Logged

2008 - 1.8 Vtec İ-Shift
dreamnej

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #8 : Temmuz 21, 2012, 07:29:16 ÖS »

insan civic sürünce zaten yol bitmesin istiyor, ne yorgunluğu Smiley
Logged
bbhnda


Yer: ANKARA
Otomobil: FD6 civic 2012 premium
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #9 : Temmuz 21, 2012, 07:33:11 ÖS »

insan civic sürünce zaten yol bitmesin istiyor, ne yorgunluğu Smiley

hızı hissettirmiyorki geçen trafikte biraz action yapalım dedik ibreye bir baktım 120 olmuş Cheesy
Logged

Without racing , there is no Honda.
                       -Soichiro Honda
yklklc

Avatar Yok

Yaş: 30
Yer: İstanbul
Otomobil: 2008 Civic HB
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #10 : Temmuz 30, 2012, 12:46:39 ÖÖ »

arkadaşalar 2 yıldır civic hb kullanan biri olarak yeni civic hb yi dört gözle bekliyordum, hatta  nasıl alırım diye plan bile yapıyordum ama yeni hb tam bi hayal kırıklığı remen. ingilterede bile eski hb ye göre satışıları 4 de biri düşmüş. ya bu honda gerçekten maddi sıkıntı içinde galiba.
iç dizaynı aynı hyundai gibi plastik dolmuş ve malzeme kalitesi çooook kötü.

Malzeme kalitesi çok kötü demişsin ama aracı nerede inceledin??
Logged

2008 - 1.8 Vtec İ-Shift
BGR19


Yaş: 22
Yer: Ankara
Otomobil: Civic fd6 elegance MT
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #11 : Temmuz 31, 2012, 12:21:21 ÖÖ »

Yeni i30un ic kalitsi a3 e rakip bence, golf molf hikaye
Bzde de 2011 i30 var ablamda cok memnunuz masallah hic sorun cikarmadi, saci fln da baya kalin i30 un bi kaputu acarsaniz anlarsiniz essek olusu gibi kaput Smiley ama ben bir aracin nasil olduguna sacina bakarak karar vermem, i30 da 1350kg fln mesela ne gerek var o kadar agirlia, kaza aninda zaten sacin bi etkisi yok o kadar mesele yapmaya gerek yok bence
Bu arada ben hondanin cift kavramali sanziman uretcegini dusunmuyorum, zaten hizli gecis icin cift kavramaya ihtiyac olmadigini toyota gosterdi, otomatik gt86 nin sanzimani 0.2sn de atiyormus vitesi ki benim bildigim dsg 0.8 sn de atiyordu
Logged
yklklc

Avatar Yok

Yaş: 30
Yer: İstanbul
Otomobil: 2008 Civic HB
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #12 : Temmuz 31, 2012, 02:50:24 ÖS »

Yeni i30un ic kalitsi a3 e rakip bence, golf molf hikaye
Bzde de 2011 i30 var ablamda cok memnunuz masallah hic sorun cikarmadi, saci fln da baya kalin i30 un bi kaputu acarsaniz anlarsiniz essek olusu gibi kaput Smiley ama ben bir aracin nasil olduguna sacina bakarak karar vermem, i30 da 1350kg fln mesela ne gerek var o kadar agirlia, kaza aninda zaten sacin bi etkisi yok o kadar mesele yapmaya gerek yok bence
Bu arada ben hondanin cift kavramali sanziman uretcegini dusunmuyorum, zaten hizli gecis icin cift kavramaya ihtiyac olmadigini toyota gosterdi, otomatik gt86 nin sanzimani 0.2sn de atiyormus vitesi ki benim bildigim dsg 0.8 sn de atiyordu

Dsg gibi sistemlerin tek avantajı vites geçişleri değil ki, yakıtın manuele göre daha az olması 6 yada 7 ileri gibi seçeneklerin olması. Honda nın otomatik vitesi 5 ileri ki hem yakıt dezavantajı hemde uzun yolda motor sesi yapması atik olmaması bence en büyük eksi yönleri...
Logged

2008 - 1.8 Vtec İ-Shift
BGR19


Yaş: 22
Yer: Ankara
Otomobil: Civic fd6 elegance MT
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #13 : Ağustos 13, 2012, 09:43:55 ÖÖ »

Peki yakit neden az oluyor dsg de? Hizli gecislerden dolayi degil mi? Dsg nin tek farki hizli vites gecisi degil mi zaten gerisi vites orani vb ile hallolmaz mi? Yoksa ben mi yanlis yorumluyorum olayi?
Logged
sercanim
SeRCaN



Yer: Ankara
Otomobil: 2007 Honda Civic Elegance F1 Vites BRC MY11 Sıralı Sistem
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #14 : Ağustos 13, 2012, 05:48:59 ÖS »

bizde eskiden 98 yumurta kasa hyundai vardı o araç ne işler açtı başımıza.iki kere kaza yaptık.bundan önemlisi otomatik şanzımanın beyni bozuldu.bir sürü masraf.orjinal alrmı yoktu araba geçse yanından öter.hyundai honda ikiside aynı uzak doğu kaput sıfır.şimdiki 1.6 elegance aracımın ön kaputunun yandan vidaları çıkıyor bir gün düşecek diye korkuyorum.Almandan şaşmayacaksın.
Logged
cefe


Yaş: 28
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #15 : Eylül 30, 2012, 01:26:44 ÖÖ »

arkadaşalar 2 yıldır civic hb kullanan biri olarak yeni civic hb yi dört gözle bekliyordum, hatta  nasıl alırım diye plan bile yapıyordum ama yeni hb tam bi hayal kırıklığı remen. ingilterede bile eski hb ye göre satışıları 4 de biri düşmüş. ya bu honda gerçekten maddi sıkıntı içinde galiba.
iç dizaynı aynı hyundai gibi plastik dolmuş ve malzeme kalitesi çooook kötü.

Hyundai gibi plastik demişsiniz? Gerçekten komik olmuş.. acaba Hyundai ın hangi modeliyle kıyaslıyorsunuz? Hiç Yeni İ30 a binip sürdünüz mü? Şu anda Yeni İ30 un üzerinde HONDA markası olsaydı, İ30 un satış rakamları ne olurdu?
Millet, Honda dizel getirmiş hem de yeni civic e göre daha kaliteli ve donanımlı diye nasıl alırdı? 
Logged
dreamnej

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #16 : Ekim 02, 2012, 03:58:43 ÖS »

arkadaşalar 2 yıldır civic hb kullanan biri olarak yeni civic hb yi dört gözle bekliyordum, hatta  nasıl alırım diye plan bile yapıyordum ama yeni hb tam bi hayal kırıklığı remen. ingilterede bile eski hb ye göre satışıları 4 de biri düşmüş. ya bu honda gerçekten maddi sıkıntı içinde galiba.
iç dizaynı aynı hyundai gibi plastik dolmuş ve malzeme kalitesi çooook kötü.

Hyundai gibi plastik demişsiniz? Gerçekten komik olmuş.. acaba Hyundai ın hangi modeliyle kıyaslıyorsunuz? Hiç Yeni İ30 a binip sürdünüz mü? Şu anda Yeni İ30 un üzerinde HONDA markası olsaydı, İ30 un satış rakamları ne olurdu?
Millet, Honda dizel getirmiş hem de yeni civic e göre daha kaliteli ve donanımlı diye nasıl alırdı? 

i30 u veya elantra premium u görmeden yazıyorlar, bir kez gidip kaliteli bir ürün nasıl uzuca alınır denemeleri lazım, civic elegance a lpg taktırdım yine de satmayı düşünüyorum, sanırım i30 veya elantra alacağım, yada ford mondeo tdci son kasa
Logged
carousal


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #17 : Kasım 05, 2012, 10:44:07 ÖS »

http://www.honda.com.tr/autoshow2012_yeni_civic_hb.aspx

Civic HB'in tanıtım sayfası, Honda'nın internet sitesine koyulmuş. Biraz daha detaylı bir anlatım olabilirdi, aracın özellikleri fazla anlatılmamış.

100 beygir 1.4 i-VTEC ve 120 beygir 1.6 i-DTEC motor seçeneklerinden bahsedilmiş.

Otomatik Start/Stop özelliği, 8 hava yastığı, Elektronik Fren Gücü Dağıtım Sistemi (EBD), ABS ve Araç Denge Kontrol Sistemi (VSA) standarttır. Ayrıca Acil Durum Fren Desteği (BA) mevcut.

Araçta Aux girişi, ısıtmalı koltuk, gündüz farı vs. olacak mı acaba?
Logged

Pro 1144
440 PS gücündeki Cummins motor
2080 Nm motor tork
45.000 km periyodik bakım aralığı
s3z3r54100
Sezer



Yer: Sakarya
Otomobil: Honda Civic 08
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #18 : Kasım 05, 2012, 10:50:05 ÖS »

Tasarımda bence ön yargılı yaklaşımda bulunuyonuz baştanda benim hoşuma gitmyrdu şimdi bence geçerli Wink
Kitli resimleri





Logged
carousal


Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #19 : Kasım 05, 2012, 10:59:50 ÖS »






Bence de dış tasarım konusunda çok erken bir ön yargı oluşuyor. Bu aracın renk seçenekleri de tasarımı da benim hoşuma gitti, tıpkı bir önceki kasa HB gibi.

Yalnızca aşağıdaki fotoğraftaki arka kısım pek yakışmıyor 2013 model bir araca. Hala arka yolcular için havalandırma paneli mevcut değil.
Logged

Pro 1144
440 PS gücündeki Cummins motor
2080 Nm motor tork
45.000 km periyodik bakım aralığı
Sayfa: [1] 2 Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: