Geçen sezon, dört zamanlı motorların gelişiyle birlikte motor katılımları tarihinde yeni bir dönem başladı ve her zamanki gibi Honda üstünlüğünü hissettirdi. RC 211V HONDA Yeni üst sınıf MotoGp, üstüste ikinci yılda da Dünya çapındaki tüm motosiklet katılımı hayranlarına büyük heyecanlar yaşatmaya hazır durumda.
Geçen sezon, dört zamanlı motorların gelişiyle birlikte motor katılımları tarihinde yeni bir dönem başladı ve her zamanki gibi Honda üstünlüğünü hissettirdi. Yenilikçi RC 211V Honda motosikleti, Japon Fabrikasının elit kategorideki 2002 Dünya Şampiyonluğunu kolaylıkla kazanmasını sağladı ve bu yıl da şampiyonluğun en güçlü adayı konumunda. Geçen sezon, Fausto Gresini kaptanlığınıdaki takım, sezon ortasında RC 211V ile katılıman ilk gayri resmi HRC takımı oldu (Kato'nun ikincilik başarısı yaşadığı Brno Grand Prix'si); 2003 sezonunda, HRC ile yakın ilişkileri sayesinde takım, MotoGp sınıfında iki motorla katılımacak.
RC 211V Honda Uzunluk,Genişlik 2050,600
Yükseklik 1130
Dingil Aralığı 1440
Enjeksiyon tipi Honda benzin enjeksiyon sistemi
Ön çatal tipi Ters teleskopik
Arka süspansiyon tipi Honda Unit Prolink sistemi
Ağırlık 145kg
Yakıt deposu kapasitesi 24 litre
Yol açıklığı 130mm
Motor DOHC V5 Motor, 5 Silindir, Kapasite 990cm2, 200PS'nin üzerinde güç
Şasi yapısı Aluminum çift tüp
Süspansiyon Ön fren çift karbon disk, arka fren çelik disk
Frenler Ön fren çift karbon disk, arka fren çelik disk TekerleklerÖn 17" Arka 16.5" [/list]