Son hızdaki 30 km/s az değil, küçümsenemez. Bir de son hızdan ziyade o hızlara ulaşma süresine bakmamız lazım, typer videolarda da farkını gösteriyo zaten. Dikkat ederseniz bizim fd6lar 200den sonra çok yavaş ilerliyo, ama typer 200den sonra nasıl rahat hızlanmaya devam ediyo.
Bir de şöyle bişey var, fk2 1,8 ya da 1,4 ile fn2 typer ı kıyaslarsak, tamam araba şase olarak farklı spor ruhuna göre üretilmiş olabilir ama sonuçta kasa olarak aynı sayılır. Ve o kadar yüksek hızlarda normal binek bi araba kasasındaki typer için son hızda 30km/s az değil. Sadece motorun gücü etken aradaki farka, kasa aynı olduğu için rüzgarı delme işi aynıdır. O derece yüksek hızlarda arabanın aerodinamik yapısının ne kadar önemli olduğunu herkes bilir. Örnek verecek olursak aynı motoru fd6ya koyalım, bir de s2k (s2000) ya koyalım. Ağırlıklarını da eşitleyelim. Sizce hangisinin hızlanması ve son hızı daha iyi olur?