Selam arkadaşlar ben çok kafama takılan bir soruyu anket olarak soruyorum, motorda tekleme ve stop etme sorunlarıyla karşılaşan arkadaşlarımız bihayli çok, biriside benim. Servisler 45 amper öneriyor bir türlü anlam veremiyorum, araçların eski modelleri 45 ampere göre üretilmiş fakat araçta ekstra devamlı akım çeken (16 amper olarak öğrendiğim ) lpg sistemi takılınca aracın düzeni alt üst oluyor, Gaz kelebeğini temizletenler, subap ayarı yaptıranlar, map sensörünü değiştirenler var, çok yüksek meblağlarda buji, buji kabloları alan arkadaşlarımız var, 60 amper akü taktırıpta sorun yaşayan varsa anlatırsa sevinirim, şarj dinamosunu bozan sık sık sigortaları atan var ise bizimle paylaşırsa sevinirim. anket şekillendikçe bişeyler anlamaya dilimin döndüğü kadarda anlatmaya çalışacağım. Ankete oyları ve yorumlarıyla katılacak arkadaşlara şimdiden teşekürler.
Selamlar