Mantıklı bir araç olduğunu düşünüyorum. Kasa ve görünümden ziyade motoruyla ilgili kafamda hiç sorun yok. Özel araç olarak ta FD6 kullandım. Düz vites LPG li. hiç sorun yaşamadım. dolayısıyla tercih sıramda ilk sırayı aldı. Otomatik vites düşünüyorsanız bu kasaya kadar sorun yok. Ama bu kasada yeni şanzımana geçtiler. Tek problem olan kısım bu. Eski otomatik şanzıman da hiç problem yoktu. Motor değişmedi ama şanzıman değişti. Motorda normalde değişecekti ama Lpg uyumu olmadığı için kısa bir süre atmosferik motora devam kararı aldılar. Yeni motorlar VW TSI mantığında. Servis te eğitime giden bir abimiz var. onunda tek düşündüren kısım şanzıman... Diğer kısımlara gelince işçilik kalitesi iyi. Torpido bi önceki kasaya göre üzerinize üzerinize gelmiyor. Aracın Kör noktası kalmamış.. Aracın önünü arkasını sağını solunu çok rahat görebiliyorsunuz. Arka yolcu bölümü eskisine göre yine aynı hacimde fakat arka sırt bölümleri eski genişliğinde değil. sağ ve sol kısımlara plastik bakalitler koymuşlar.Kısacası koltukları eski genişlikte değil. ve en sevdiğim kısım olan arka taban kısmında bulunan düz kısım artık yok. Aracın ağırlık merkezi değiştiğinden arka tabanda küçükte olsa bir tümsek var. Stop kısmı ve jant modeli istediğim gibi değil. biraz estetiğe ihtiyaç var. o da zamanla yapılır. Virajlarda ne kafa kısmı nede arka kısım kayıyor. çok zorlamadım ama VSA iş başında olduğunu hissettiriyor. En sevdiğim kısımlardan biri de LPG nin yol bilgisayarına uyarlanmış olması. kalan yakıtı görebiliyorsunuz. ama yakıt tüketim verisi lt bazında olmuyor. o da lpg likit bir yakıt olduğundan. Ortalama 0,26 krş yakmakta. İst trafiği... Bu arada motor üst kapağı lpg ye uyarlandığından siboplarla ilgili bir sorun yaşama ihtimaliniz de yok.normal benzinlilere istinaden bu kısımda farklı bir alaşım uygulanmış. Lpg sonuçta kuru bir yakıt. sibop kesme ihtimali yok diyebiliriz. Toyotalara göre 10 kat daha iyi kısacası. şimdilik durum bu.