Gönderen Konu: 2005 vtec  (Okunma sayısı 7454 defa)

dogan55

  • İleti: 47
2005 vtec
« : Ocak 02, 2010, 04:50:35 ÖS »
ya arkadslar bazı vıdeolar ızledım bu vtec olayı kafamı karıstırdı ızledıgım vıdeolarda 5000 devırden sonra araba cok daha hızlanıyor bı arkadasıma sordum eskı modellerde oldugunu soyledı bu neden yenı araclarda yok benım aracım 2005 honda cıvıc 1.6 es vtec ama ole hızlanmıyor bırde vtecın cesıtlerı varmıs hondalardakı hangısı cvplar ıcın tsk ederım bu arada cahıllıgımıde bagıslayın yanı:)



modify34

  • İleti: 129
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #1 : Ocak 02, 2010, 05:53:39 ÖS »
sizin araç "sohc vtec" oluyo link yardımcı olucaktır sana

http://tr.wikipedia.org/wiki/VTEC


sogulcan

  • İleti: 476
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #3 : Ocak 04, 2010, 12:01:27 ÖÖ »
ya arkadslar bazı vıdeolar ızledım bu vtec olayı kafamı karıstırdı ızledıgım vıdeolarda 5000 devırden sonra araba cok daha hızlanıyor bı arkadasıma sordum eskı modellerde oldugunu soyledı bu neden yenı araclarda yok benım aracım 2005 honda cıvıc 1.6 es vtec ama ole hızlanmıyor bırde vtecın cesıtlerı varmıs hondalardakı hangısı cvplar ıcın tsk ederım bu arada cahıllıgımıde bagıslayın yanı:)
Senin araç SOHC Vtec.Ve eğer bir problem yoksa seninkide hızlanır.Mesela Şöyle bi dene: 2. viteste deviri 3000 de sabitle, ve ondan sonra aniden gazı dibine kadar kökle.(Yalnız direksiyonu da sıkı tut :) ).Vtec in açıldığını hissedeceksin. Forum da gerekli bütün teknik açıklamalar yapılmıştır.Ama teknik olmayan kaba tabirle: düşük devirlerde az yakıt, yüksek devirlerde daha iyi performans daha güçlü bir motor demektir Vtec...

isyankar

  • İleti: 1
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #4 : Haziran 09, 2010, 09:15:46 ÖÖ »
dogan kardeşim aynı arabadan bende de  var ewet bizim arabaalrım mesela 99  modeli gibi bile  suratını hemen almıyooo nedeni ise bizim araçlarda tek özlellik olan bisey var  kalkış kalkıştan baska özlellik yok hıı bide arkadasımın dedigi gidi 3000 devre dikkat et ozaman ama unutma bizim araçlar cok cabuk dengesini kaybediyoo virajlarda filan hani sollamada direksiyon resmen alıp başını gidicekmiş gibi oluyoo  ama bide vites araları kısa tutma

hunace

  • İleti: 583
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #5 : Haziran 09, 2010, 09:35:12 ÖÖ »
vtec kaç devirde devriye giriyor. benim izlenimlerine göre 3800 rpm. doğru mudur???  (1.6 soch)

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #6 : Haziran 09, 2010, 11:44:03 ÖS »
3200 olması lazım vtec2 lerde

Mr.VTEC

  • İleti: 621
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #7 : Haziran 11, 2010, 07:53:11 ÖÖ »
3200 olması lazım vtec2 lerde
evet 3200 olması lazım

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #8 : Haziran 11, 2010, 09:34:58 ÖS »
3280 tam sınırı :)

sanli90

  • İleti: 1587
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #9 : Haziran 14, 2010, 01:55:13 ÖS »
Arkadaşlar benim aracım 2006 ls otomatik vites sollamaya çıkarken vitesi büyültmeyip sabit tutuyor arac güç istediği için burası normal bu zaman açmıyormu vtec bazen bayaga bi ses geliyor motordan ve sürratle hızlanıyor otomatikte böyle değilmi?
« Son Düzenleme: Haziran 14, 2010, 01:59:13 ÖS Gönderen: sanli90 »

ozgsi

  • Ziyaretçi
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #10 : Temmuz 26, 2010, 05:48:43 ÖS »
2005 japon üretim vtec, çok denedim 5000 devirden sonra çıldırıyo ve 3.vitesi en kuvvetli olduğu sıralar..
« Son Düzenleme: Temmuz 26, 2010, 05:49:40 ÖS Gönderen: ozgsi »

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #11 : Temmuz 26, 2010, 08:27:02 ÖS »
2005 japon üretim vtec, çok denedim 5000 devirden sonra çıldırıyo ve 3.vitesi en kuvvetli olduğu sıralar..
aynısı bizdede var ama öle bişe yok sen doch vteclerle karıştırıyorsun heralde

ozgsi

  • Ziyaretçi
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #12 : Temmuz 28, 2010, 05:01:26 ÖÖ »
2005 japon üretim vtec, çok denedim 5000 devirden sonra çıldırıyo ve 3.vitesi en kuvvetli olduğu sıralar..
aynısı bizdede var ama öle bişe yok sen doch vteclerle karıştırıyorsun heralde
walla dostum istanbul bahçelievlerde oturuyorum gel denemesi bedava..

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #13 : Temmuz 28, 2010, 08:57:08 ÖS »
2005 japon üretim vtec, çok denedim 5000 devirden sonra çıldırıyo ve 3.vitesi en kuvvetli olduğu sıralar..
aynısı bizdede var ama öle bişe yok sen doch vteclerle karıştırıyorsun heralde
walla dostum istanbul bahçelievlerde oturuyorum gel denemesi bedava..
deneriz stoc mu aracın

Ghan

  • İleti: 464
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #14 : Temmuz 31, 2010, 07:20:49 ÖÖ »
Bana da 5000 Bn Devirden Sonra Bir Yerlerde Açılıyormuş Gibi Geliyor.Cidden 5000+ Dan Sonra Çılgın Gibi Devir Çeviriyor.

ozgsi

  • Ziyaretçi
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #15 : Temmuz 31, 2010, 07:27:22 ÖÖ »
Bana da 5000 Bn Devirden Sonra Bir Yerlerde Açılıyormuş Gibi Geliyor.Cidden 5000+ Dan Sonra Çılgın Gibi Devir Çeviriyor.
doğrudur dostum aynı şeyi bende yaşıyorum , hatta serdarr arkadaşımın ısrarlı sözlerinden sonra acaba benmi yanılıyorum diye tekrar tekrar denedim ve dediğim gibi 5000 devirden sonra atıyor ve en kuvvetli vitesi 3.

Ghan

  • İleti: 464
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #16 : Temmuz 31, 2010, 07:30:04 ÖÖ »
Bana da 5000 Bn Devirden Sonra Bir Yerlerde Açılıyormuş Gibi Geliyor.Cidden 5000+ Dan Sonra Çılgın Gibi Devir Çeviriyor.
doğrudur dostum aynı şeyi bende yaşıyorum , hatta serdarr arkadaşımın ısrarlı sözlerinden sonra acaba benmi yanılıyorum diye tekrar tekrar denedim ve dediğim gibi 5000 devirden sonra atıyor ve en kuvvetli vitesi 3.

En Kuvvetli Vitesi 3 Dogru.Ama 2de Cok Fena.3200 De Felan Acılmıyor Bence Araba 5000 Den Sonra Başlıyor Çıldırmaya.5000-6700 Arası Devri Çok Hızlı Döndürüyor.

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #17 : Temmuz 31, 2010, 12:37:40 ÖS »
honda arabaların genel özelliği üst devirleri iyi ama siz doch gibi açıyor diyorsunuz 5000 devir bizde de aynı araba var fabrika verisi 3200 de açıyor tak makinaya orda daha net anlarsın

antrepocu

  • İleti: 149
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #18 : Temmuz 31, 2010, 01:25:59 ÖS »
bildiğim sadece vti'larda vtec açma olayı var.diğerleri ekonomik amaçlı.

ozgsi

  • Ziyaretçi
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #19 : Temmuz 31, 2010, 06:13:45 ÖS »
honda arabaların genel özelliği üst devirleri iyi ama siz doch gibi açıyor diyorsunuz 5000 devir bizde de aynı araba var fabrika verisi 3200 de açıyor tak makinaya orda daha net anlarsın

lunch taki canlı değerlerde görülürmü bu ? eğer görünürse pazartesi drek lunch a bağlayıp teste çıkıcam ?

ozgsi

  • Ziyaretçi
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #20 : Ağustos 04, 2010, 11:08:13 ÖÖ »
Ataşehir Honda Damlada çalışan bi arkadaş war ,dün onunlaydık ve bu sohbeti oraya taşıdım , ve yanıtı serdarr arkadaşın dediği gibi çıktı :) benim hissettiğim sadece honda motorunun yüksek devirlerdeki torkuymuş ,bu araçta 5000 falan deil dedi :) yanlış bilgi üzerine atışma için kusuruma bakma hocam :)

serdarr

  • İleti: 1925
Ynt: 2005 vtec
« Yanıtla #21 : Ağustos 04, 2010, 10:47:43 ÖS »
Ataşehir Honda Damlada çalışan bi arkadaş war ,dün onunlaydık ve bu sohbeti oraya taşıdım , ve yanıtı serdarr arkadaşın dediği gibi çıktı :) benim hissettiğim sadece honda motorunun yüksek devirlerdeki torkuymuş ,bu araçta 5000 falan deil dedi :) yanlış bilgi üzerine atışma için kusuruma bakma hocam :)
:)