Gönderen Konu: THT ANKARA BULUŞUYOR!  (Okunma sayısı 21304 defa)

murtilaf

  • İleti: 193
THT ANKARA BULUŞUYOR!
« : Nisan 27, 2012, 06:57:35 ÖS »

THT ANKARA olarak şöyle sağlam bir buluşma yapmayalı uzun zaman oldu... 13 Mayıs Pazar günü İNCEK-CAFé SERİNCEKTE kahvaltı yapıyoruz.. [/size]

Saat 11:00'de Konya yolu üzerinde buluşulup mekana geçiş yapılacak.
Konya yolunda gölbaşı istikameti yönüne giderken 70KM radarını geçtikten hemen sonraki büyük cepte Hondaları görürsünüz :)


Mekana geçip güzel bir kahvaltı ve sohbetle muhabbeti pekiştiririz. Hem yeni gelen arkadaslarla tanışmış oluruz hemde eski arkadaslarla özlem gideririz.
Sonrası zaten orada kararlaştırılır her zamanki gibi;)


Kahvaltı menüsünde hayal edebileceğiniz herşey var o yüzden yazma gereği duymuyorum:) >ÜCRET:20 TL

Mekanın fotolarını da verip listeyi oluşturmaya başlayalım:






LİSTE:
1-Murat
« Son Düzenleme: Nisan 27, 2012, 07:00:17 ÖS Gönderen: murtilaf »



06VG544

  • İleti: 411
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #1 : Nisan 27, 2012, 07:29:27 ÖS »
01-Murat
02-Volkan

murtilaf

  • İleti: 193
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #2 : Nisan 27, 2012, 07:31:31 ÖS »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun

ERCU06

  • İleti: 221
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #3 : Nisan 27, 2012, 07:47:46 ÖS »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun
05-Ercument

kolok

  • İleti: 564
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #4 : Nisan 27, 2012, 07:58:32 ÖS »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun
05-Ercument
06-Hayrettin (yazmak isterdim ama maalesef çok uzaktayım Iğdır'da)

bozdemir

  • İleti: 810
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #5 : Nisan 27, 2012, 09:11:21 ÖS »

 Hayırlı buluşmalar olsun :)  Orada olmayı çok isterdim. iyi eğlenceler

murtilaf

  • İleti: 193
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #6 : Nisan 27, 2012, 09:12:37 ÖS »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun
05-Ercument
07-Yasin

tttolga

  • İleti: 247
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #7 : Nisan 27, 2012, 09:29:03 ÖS »
ankarada olmak vardı iyi eğlenceler arkadaşlar... (tamda anneler gününe denk gelmiş  O:))

#KemaL

  • İleti: 378
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #8 : Nisan 27, 2012, 10:44:51 ÖS »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun
05-Ercument
06-Yasin
07-KemaL

murtilaf

  • İleti: 193
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #9 : Nisan 28, 2012, 02:01:59 ÖÖ »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun
05-Ercument
06-Yasin
07-KemaL
08-BaL

06VG544

  • İleti: 411
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #10 : Nisan 28, 2012, 10:06:31 ÖÖ »
e Hani nerede millet etkinlik etkinlik diye isyan çıkardı ses seda yok :D

badboys

  • İleti: 327
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #11 : Nisan 28, 2012, 11:34:51 ÖÖ »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun
05-Ercument
06-Yasin
07-KemaL
08-BaL
09-Mustafa +1

badboys

  • İleti: 327
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #12 : Nisan 28, 2012, 11:36:59 ÖÖ »
bu buluşma neden fikirler ve önerilerde gözüküyor onu çözemedim.
forumda dolaşırken tesadüfen gördüm.

HsynStr

  • İleti: 6
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #13 : Nisan 28, 2012, 11:54:04 ÖÖ »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun
05-Ercument
06-Yasin
07-KemaL
08-BaL
09-Mustafa +1
10-Hüseyin

MerT01__civic

  • İleti: 2680
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #14 : Nisan 28, 2012, 11:59:32 ÖÖ »
bu buluşma neden fikirler ve önerilerde gözüküyor onu çözemedim.
forumda dolaşırken tesadüfen gördüm.
evet bencede arkadaşlar konunuzun orgnizasyon bölümüne tanışması daha iyi olur :)

bu arada Allah yüzünüzü kara çıkarmasın iyi eğlenceler :)

deniz

  • Co-Admin
  • İleti: 4892
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #15 : Nisan 28, 2012, 01:19:12 ÖS »
Arkadaşlar konu org kısmına taşınmıştır  >=ok
Güzel bir buluşma dilerim.Muratcım kolay gelsinnn :D

klc-ozhn

  • İleti: 403
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #16 : Nisan 28, 2012, 01:25:10 ÖS »
Arkadaşlar ben ve arkadaşım gelicez ama tam bi sayı veremiyorum. şmdilik 3 kişi olarak ÖZHAN isminde eklerseniz sevinirim :)

turki

  • İleti: 3
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #17 : Nisan 28, 2012, 01:52:19 ÖS »
arkadaşlar isyan edenlerden biride benim fakat 14 mayısta finallerim başlıyor o yüzden aranızda olamayacağım ama diğer buluşmalarda görüşürüz inşallah

kayipbalik

  • İleti: 151
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #18 : Nisan 28, 2012, 02:42:00 ÖS »
evet beyler ben de oradayım. şu listedeki BAL ben olsam gerek

eses26

  • İleti: 46
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #19 : Nisan 28, 2012, 02:44:33 ÖS »
iyi eylenceler arkadaşlar herkeze

06VG544

  • İleti: 411
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #20 : Nisan 28, 2012, 03:10:53 ÖS »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun
05-Ercument
06-Yasin
07-KemaL
08-BaL
09-Mustafa +1
10-Hüseyin
11-ÖZHAN +3

_OzGuR_

  • İleti: 60
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #21 : Nisan 29, 2012, 11:07:35 ÖÖ »
Bende gelmek çok istedim hatta face mesaj yazanda bendim ama belirttiğim gibi 13 mayıs konya draglarının tarihi ile kesişiyo.Ben katılamıycam bu yüzden inş bidahaki sefere herkeze iyi eğlenceler...

murtilaf

  • İleti: 193
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #22 : Nisan 29, 2012, 11:18:25 ÖÖ »
Arkadaşlar konu org kısmına taşınmıştır  >=ok
Güzel bir buluşma dilerim.Muratcım kolay gelsinnn :D
Çok teşekür ediyorum ablacım :D Güzel olacak;)

murtilaf

  • İleti: 193
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #23 : Nisan 29, 2012, 11:20:04 ÖÖ »
evet beyler ben de oradayım. şu listedeki BAL ben olsam gerek
Sensin sensin:)

06VG544

  • İleti: 411
Ynt: THT ANKARA BULUŞUYOR!
« Yanıtla #24 : Nisan 29, 2012, 08:32:12 ÖS »
01-Murat
02-Volkan
03-Yavuz
04-Feridun
05-Ercument
06-Yasin
07-KemaL
08-BaL
09-Mustafa +1
10-Hüseyin
11-ÖZHAN +3
12-