Gönderen Konu: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011  (Okunma sayısı 38379 defa)

FF206

  • İleti: 234
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #50 : Mayıs 26, 2011, 03:14:48 ÖÖ »
sağlıklı menüye kesinlikle varım hem bu defa almanla gelip grubu da bozmam esay'ım geliyor:)



callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #51 : Mayıs 26, 2011, 04:52:22 ÖÖ »
sağlıklı menüye kesinlikle varım hem bu defa almanla gelip grubu da bozmam esay'ım geliyor:)

hadi hayırlısı:)

SEDAT_KAPTAN

  • SEDAT UZUNER
  • İleti: 1182
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #52 : Mayıs 27, 2011, 11:26:44 ÖÖ »
GÜNCELL   

ersinguzen

  • İleti: 2078
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #53 : Mayıs 27, 2011, 03:52:08 ÖS »
Arkadaşlar gerekli biligileri yazıcaktımda vaktim olmadı cok yogunum sanırım mustafa abi benim yerime yazmış gerekli bilgiyi teşekkürler mustaf abi

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #54 : Mayıs 27, 2011, 06:52:33 ÖS »
1.ersinguzen
2.Mustafa Bozkaya +  1,5
3. mustafa kocatüfenk +1
4.Burak ÜTTÜ +1?
5.Mevlüt EREN +5.5 Cheesy
6.SEDAT_KAPTAN
7.bywarm  + 1,
8.Cihan Tutuştuoğlu
9.Serkan SADAK
10. Çağlar Bulut +?
11.?
Guncellllllll

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #55 : Mayıs 30, 2011, 02:36:29 ÖS »
1.ersinguzen
2.Mustafa Bozkaya +  1,5
3. mustafa kocatüfenk +1
4.Burak ÜTTÜ +1?
5.Mevlüt EREN +5.5 Cheesy
6.SEDAT_KAPTAN
7.bywarm  + 1,
8.Cihan Tutuştuoğlu
9.Serkan SADAK
10. Çağlar Bulut +?
11.?
Guncellllllll

LION

  • İleti: 854
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #56 : Mayıs 30, 2011, 02:43:55 ÖS »
1.ersinguzen
2.Mustafa Bozkaya +  1,5
3. mustafa kocatüfenk +1
4.Burak ÜTTÜ +1?
5.Mevlüt EREN +5.5 Cheesy
6.SEDAT_KAPTAN
7.bywarm  + 1,
8.Cihan Tutuştuoğlu
9.Serkan SADAK
10. Çağlar Bulut +?
11.LION +1

hsncck26

  • İleti: 1705
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #57 : Mayıs 30, 2011, 02:44:32 ÖS »
 isim yazmadan da gelebiliyormuyuz :) çünkü  10 haziranda finallerim bitiyor sonrasında ne olacagı belli değil :)

hakan880

  • İleti: 283
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #58 : Mayıs 30, 2011, 03:09:41 ÖS »
1.ersinguzen
2.Mustafa Bozkaya +  1,5
3. mustafa kocatüfenk +1
4.Burak ÜTTÜ +1?
5.Mevlüt EREN +5.5 Cheesy
6.SEDAT_KAPTAN
7.bywarm  + 1,
8.Cihan Tutuştuoğlu
9.Serkan SADAK
10. Çağlar Bulut +?
11.Hakan Demirağ (kangoo panelvan):D

FF206

  • İleti: 234
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #59 : Mayıs 30, 2011, 05:09:38 ÖS »
1.ersinguzen
2.Mustafa Bozkaya +  1,5
3. mustafa kocatüfenk +1
4.Burak ÜTTÜ +1?
5.Mevlüt EREN +5.5 Cheesy
6.SEDAT_KAPTAN
7.bywarm  + 1,
8.Cihan Tutuştuoğlu
9.Serkan SADAK
10. Çağlar Bulut +1
11.Hakan Demirağ (kangoo panelvan)


güncelllll bu arada 11. LION nikli arkadaş değilmi yaa sıralama karışmasın sonra:D

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #60 : Mayıs 31, 2011, 02:30:45 ÖÖ »
1.ersinguzen
2.Mustafa Bozkaya +  1,5
3. mustafa kocatüfenk +1
4.Burak ÜTTÜ +1?
5.Mevlüt EREN +5.5 Cheesy
6.SEDAT_KAPTAN
7.bywarm  + 1,
8.Cihan Tutuştuoğlu
9.Serkan SADAK
10. Çağlar Bulut +1
11.Hakan Demirağ (kangoo panelvan)
12.Umut ASLAN  LION
13?


hakan880

  • İleti: 283
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #61 : Haziran 04, 2011, 02:50:38 ÖS »
evet izmir organizasyonun kralı yapılıyor daha 11 kişi yazdı ismini yokmu arttıran:D :D :D

bywarm

  • İleti: 459
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #62 : Haziran 04, 2011, 09:30:56 ÖS »
haydin beyler bayanlar bukadarmıyız yaw

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #63 : Haziran 05, 2011, 05:47:04 ÖÖ »
Gunaydinnnnnnnnnnnnnn izmirrrrrr.  Hayirli pazarlarrr. Hayirli ucuslarrr. Jet üstünü gidecekler için tabi.

egLove

  • İleti: 30
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #64 : Haziran 05, 2011, 01:46:55 ÖS »
1.ersinguzen
2.Mustafa Bozkaya +  1,5
3. mustafa kocatüfenk +1
4.Burak ÜTTÜ +1?
5.Mevlüt EREN +5.5 Cheesy
6.SEDAT_KAPTAN
7.bywarm  + 1,
8.Cihan Tutuştuoğlu
9.Serkan SADAK
10. Çağlar Bulut +1
11.Hakan Demirağ (kangoo panelvan)
12.Umut ASLAN  LION
13.Sarper HANLI +1

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #65 : Haziran 05, 2011, 02:45:36 ÖS »
Haydi bakalım. Her gün bir kisi ilave olsa 25 kisiyi deviririz . Hadi dostlar. Slogan her gün 1kisi . Hadi hth ;)

FF206

  • İleti: 234
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #66 : Haziran 05, 2011, 03:50:35 ÖS »
1.ersinguzen
2.Mustafa Bozkaya +  1,5
3. mustafa kocatüfenk +1
4.Burak ÜTTÜ +1?
5.Mevlüt EREN +5.5 Cheesy
6.SEDAT_KAPTAN
7.bywarm  + 1,
8.Cihan Tutuştuoğlu
9.Serkan SADAK
10. Çağlar Bulut +2
11.Hakan Demirağ (kangoo panelvan)
12.Umut ASLAN  LION
13.Sarper HANLI +1
14.???
yok mu arttıran hadi yaa:):):)

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #67 : Haziran 05, 2011, 04:03:55 ÖS »
bugün sarper(eglove) ilave oldu.  her gün 1 kişi dedik ya . O bakımdan bugün kontenjan doldu ff206  :):)

FF206

  • İleti: 234
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #68 : Haziran 05, 2011, 04:14:53 ÖS »
ama ben ''10. Çağlar Bulut +2'' yaptım az önce:D bugünlük 2 tane yapalım diğer günler birer birer akar:D

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #69 : Haziran 05, 2011, 04:48:30 ÖS »
Anasa. Hiç fark etmedik . Niye araya kaynak yaptın . 10 numara olmak mı istedin. ;)

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #70 : Haziran 05, 2011, 04:50:09 ÖS »
Ya esasında su isimlerin önüne arkasına nikname leride yazsak iyi olur. Kim olduğunu bilemiyoruz.

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #71 : Haziran 05, 2011, 09:11:41 ÖS »
Alıntı sahibi: egLove üzerinde Bugün  12:14:36 ÖÖ
abi saat kaç gbi olucak


GÜZEL SARU:)
Valla bu dediğinide bi netleştirsek iyi olur. Nerde buluşcaz. Naıl gitçez. A yrıntıyı müdür den alalım. Ersin müdürüm. İstersen buca için bi nokta. Balçova için bi nokta bornova için bi nokta belirleyelim. toplanıp öyle gidelim. Yada bir saat verelim herkez o saatte. Kaynaklar Gölet girişinde otoban altında biyerde yol kenarında buluşalım. Bildik biyer olsun kaybolmayalım:)

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #72 : Haziran 05, 2011, 09:12:32 ÖS »
1.ersinguzen
2.Mustafa Bozkaya (callme35)+  1,5
3. mustafa kocatüfenk +1
4.Burak ÜTTÜ +1?
5.Mevlüt EREN +5.5 Cheesy
6.SEDAT_KAPTAN
7.bywarm  + 1,
8.Cihan Tutuştuoğlu
9.Serkan SADAK
10. Çağlar Bulut +2
11.Hakan Demirağ (kangoo panelvan)
12.Umut ASLAN  LION
13.Sarper HANLI +1
14.

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #73 : Haziran 05, 2011, 10:05:33 ÖS »
ERSİNNNN   MÜDÜRRRRR......
Burda liste 13 kişi ama facebookta 30 olmuş.
Abi bu iki listede aynı olanlarda var. İlavelerde. Ortalık karışmasın.  Bu ikisini bi orgenize et istersen.
Buluşma saat ve yeri belirle iki tarafada yaz istersen iyi olur dostum:)

callme35

  • İleti: 2052
Ynt: İZMİR BULUŞUYOR..! - 12.06.2011
« Yanıtla #74 : Haziran 05, 2011, 10:07:26 ÖS »
ERSİNNNN   MÜDÜRRRRR......
Burda liste 13 kişi ama facebookta 30 olmuş.
Abi bu iki listede aynı olanlarda var. İlavelerde. Ortalık karışmasın.  Bu ikisini bi orgenize et istersen.
Buluşma saat ve yeri belirle iki tarafada yaz istersen iyi olur dostum:)

linki koymayı unutmuşum:)
http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=198954786813793