Gönderen Konu: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...  (Okunma sayısı 21584 defa)

CaSHaReMaN

  • İleti: 658
Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« : Mart 05, 2008, 05:16:43 ÖS »
    Arkadaşlar, 8 Mart Cumartesi akşamı saat 8'de, olağan buluşma yerimiz Greens'in hemen yanındaki Florya Mc'de maksad-ı muhabbet için bir araya geliyoruz. Toplandıktan sonra istenirse başka mekana da geçebiliriz

Güncel Liste

0 - poşetçay (Volkan)
1 - CaSHaReMaN (Ersin)
2 - refleks (Gökhan)
3 - aLipasha
4 - whitehan (Cüneyt)
5 - Ghostrider+1 (Murat)
6 - buura (Buğra)
7 - Zafer
8 - ALG (Altıner)
9 - RaMsEs
« Son Düzenleme: Mart 06, 2008, 08:42:00 ÖS Gönderen: CaSHaReMaN »



poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #1 : Mart 05, 2008, 05:19:13 ÖS »
0 poşetçay

aLipasha

  • İleti: 183
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #2 : Mart 05, 2008, 05:25:46 ÖS »
yebaaaaaaaa 3 numeroya  yazarmisiniz.

ama bu sefer geldigimde herkes boynuna a4 kagida isimlerini ( nicklerini ) yazsin.. Kim - Kim anliyalim.( kendim icin konusuyorum ) :) gecen maca geldim bi dunya insan var tanisamadim kimseyle
« Son Düzenleme: Mart 05, 2008, 05:26:46 ÖS Gönderen: aLipasha »

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #3 : Mart 05, 2008, 05:35:49 ÖS »
sen gel takıl tanırsın

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #4 : Mart 05, 2008, 05:42:24 ÖS »


Güncel Liste

0 - poşetçay (Volkan)
1 - CaSHaReMaN (Ersin)
2 - refleks (Gökhan)
3 - aLipasha
4 - WHITEHAN(cuneyt)

GhostRider

  • Co-Admin
  • İleti: 1535
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #5 : Mart 05, 2008, 05:47:18 ÖS »
GhostRider+1 (murat)

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #6 : Mart 05, 2008, 05:47:42 ÖS »

GhostRider+1
ersine inat yazsaydın murat abi

buura

  • İleti: 1869
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #7 : Mart 05, 2008, 06:06:57 ÖS »
5-buura(buğra) valla ben 1-2 saat durub kaçarım bilirsiniz bizde okul var yani derssss(ne yazık ki)

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #8 : Mart 05, 2008, 07:54:03 ÖS »
Güncel Liste

0 - poşetçay (Volkan)
1 - CaSHaReMaN (Ersin)
2 - refleks (Gökhan)
3 - aLipasha
4 - whitehan (Cüneyt)
5 - Ghostrider+1 (Murat)
6 - buura(buğra)
7 - ZafeR

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #9 : Mart 05, 2008, 07:58:01 ÖS »
ersin  ben  gelmiyom  sen  geçen  akşam asenalık  yaptın  volkanda  gelmiyor  zaferde  gelmiyor  alide   gelmez     cüneyt  hiç  gelmez  murat  abide  zaten  uzakta  oturuyor dansöz  seyretmek  için  oda  gelmez

RaMsEs

  • İleti: 1122
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #10 : Mart 05, 2008, 08:07:20 ÖS »

ersin  ben  gelmiyom  sen  geçen  akşam asenalık  yaptın  volkanda  gelmiyor  zaferde  gelmiyor  alide   gelmez     cüneyt  hiç  gelmez  murat  abide  zaten  uzakta  oturuyor dansöz  seyretmek  için  oda  gelmez
>%6rol >%6rol >%6rol Yav abi adamı resmen yerin dibine soktun..Ersin bi kokareç yüzünden ne hallere düştün.. :vaww

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #11 : Mart 05, 2008, 08:11:38 ÖS »
aksilik olmazsa ordayım..

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #12 : Mart 05, 2008, 08:12:55 ÖS »
Güven , urfaaa nerdesiniz.. başlığa gelin beyler..

RaMsEs

  • İleti: 1122
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #13 : Mart 05, 2008, 08:13:40 ÖS »
Bende oradayım bi aksıilik olmazsa.

GhostRider

  • Co-Admin
  • İleti: 1535
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #14 : Mart 05, 2008, 08:19:31 ÖS »

ersin  ben  gelmiyom  sen  geçen  akşam asenalık  yaptın  volkanda  gelmiyor  zaferde  gelmiyor  alide   gelmez     cüneyt  hiç  gelmez  murat  abide  zaten  uzakta  oturuyor dansöz  seyretmek  için  oda  gelmez

 >%6rol >%6rol >%6rol öf bee dillere düştü adam yaa

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #15 : Mart 05, 2008, 08:30:50 ÖS »
murat  abi  yoksa  sen gelicen mi

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #16 : Mart 05, 2008, 09:55:56 ÖS »
ben gelcem konuyu ortaya ben attım ersin milk shake ısmarlıcak

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #17 : Mart 05, 2008, 10:11:28 ÖS »
Güncel Liste

0 - poşetçay (Volkan)
1 - CaSHaReMaN (Ersin)
2 - refleks (Gökhan)
3 - aLipasha
4 - whitehan (Cüneyt)
5 - Ghostrider+1 (Murat)
6 - buura(buğra)
7 - ZafeR
8 - ALG
9 - RaMsEs

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #18 : Mart 05, 2008, 10:15:18 ÖS »
Zafer, Güvene haber vermeyi unutma.

tuner zafer

  • Ziyaretçi
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #19 : Mart 05, 2008, 10:17:18 ÖS »

Zafer, Güvene haber vermeyi unutma.

tamam abicim söliyecem...sabah ilk işim ona sölemek kardeşinede sölerim gelirler :)
23 martakini söledim gelmeyi düşünüyorlar abi zaten...
« Son Düzenleme: Mart 05, 2008, 10:21:26 ÖS Gönderen: ALG »

CaSHaReMaN

  • İleti: 658
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #20 : Mart 05, 2008, 10:23:39 ÖS »
Urfa'ya ulaşabileniniz varsa onada söyleseydik, uzun süredir göremiyoruz...

poşetçay

  • Ziyaretçi
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #21 : Mart 06, 2008, 12:45:37 ÖS »
fatoş bu sefer itiraz etmedi şaşırdım
görmedimi acaba yoksa formunumu kaybetti

be-genc

  • İleti: 380
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #22 : Mart 06, 2008, 06:51:10 ÖS »
Size Hoş Sohbetler Hondalı Muabbetler

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #23 : Mart 06, 2008, 11:44:35 ÖS »

fatoş bu sefer itiraz etmedi şaşırdım
görmedimi acaba yoksa formunumu kaybetti



bencede  görmemiştir:)

FATOŞ

  • İleti: 595
Ynt: Cumartesi akşamı Florya Mc'de muhabbet var...
« Yanıtla #24 : Mart 07, 2008, 07:43:50 ÖÖ »


fatoş bu sefer itiraz etmedi şaşırdım
görmedimi acaba yoksa formunumu kaybetti



bencede  görmemiştir:)



itirassssssssssssssssssssssss ediyorummmmmmmmmmmmmmmm :P bakıyorum bi bulusmaya itiras etmeyince göslerinis beni arıyo :) hemen gördüm itirasımı ettim raatladım... hemen itiras bahanemide sunim sislere, küççük orası yaaa çoluk çocuk bide gürültü patırdı aaaaa kaldıramıyorus yani cıkcıkcıkcık :P