Gönderen Konu: süper civic.......  (Okunma sayısı 5585 defa)

umit_chris

  • İleti: 117
süper civic.......
« : Mayıs 15, 2006, 02:09:29 ÖS »
herkeze iyi forumlar ... honda civic ama güzel olmuş.....

http://img80.imageshack.us/img80/412/maxituning20santarem2020052355.jpg[/img]




umit_chris

  • İleti: 117
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #1 : Mayıs 15, 2006, 02:13:24 ÖS »

elagozlum

  • Ziyaretçi
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #2 : Mayıs 15, 2006, 02:14:20 ÖS »
harbi süper civic.çok güzel yapmış kim yapmışsa ellerine sağlık valla.paylaştığın için tşkkler ;)


Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #4 : Mayıs 15, 2006, 03:29:19 ÖS »
bence rezalet olmuş

elagozlum

  • Ziyaretçi
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #5 : Mayıs 15, 2006, 05:05:06 ÖS »
bence rezalet olmuş

okadar da kötü değil yaa,sadece renk biraz kötü okadar.geri kalan ii bence

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #6 : Mayıs 15, 2006, 05:13:57 ÖS »
Honda olması yeterli bence ;)
Honda Olsun da pembe olsun  ;D

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #7 : Mayıs 15, 2006, 05:20:46 ÖS »
iğrençten öte tiksince yakın..

umit_chris

  • İleti: 117
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #8 : Mayıs 16, 2006, 09:49:49 ÖÖ »
bencede honda olsun taştan olsun beee .... okadarda kötü olmamış sizde abartmayın ...

umit_chris

  • İleti: 117
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #9 : Mayıs 16, 2006, 09:51:34 ÖÖ »
bencede honda olsun taştan olsun beee .... okadarda kötü olmamış sizde abartmayın ...


Strained

  • Ziyaretçi
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #10 : Mayıs 16, 2006, 10:11:34 ÖÖ »
bence ön tampon olmamış cok sacma duruyor H logosu kaputta komple siyah a donuk yapılsaydı dahada hoş oluırdu diye düşünüyorum (hemen kıvıralım biraz) ama neticede Honda güzelliğini ne yapsa değiştirememiş  :D

gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #11 : Mayıs 16, 2006, 12:46:13 ÖS »
Olmamış olmamış diyoruz ve yine bu aracı haftanın en rüküş honda sı seçiyoruz...  ;D

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #12 : Mayıs 17, 2006, 12:25:44 ÖÖ »
bence rezalet olmuş

okadar da kötü değil yaa,sadece renk biraz kötü okadar.geri kalan ii bence

yok yok kötü walla ben beğenmedim hiç ;)

aSil

  • İleti: 989
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #13 : Mayıs 17, 2006, 11:57:14 ÖÖ »
Apache diyorum başka bişe demiyorum :) Böyle amaçsız araçlardan nefret ediyorum ben

yakuzatek

  • Ziyaretçi
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #14 : Mayıs 18, 2006, 08:54:19 ÖS »
Modifiye Hondaya çok yakışıyor bee

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #15 : Mayıs 19, 2006, 07:31:15 ÖÖ »
hayır benim merak ettiğim böle bi rengi boyacıya nası annatırsın? bozuk domates çorbası rengi die mi az kaşarlı..

umit_chris

  • İleti: 117
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #16 : Mayıs 23, 2006, 06:37:28 ÖS »
seninkinden de pek farkı yok be kardeş ...... =d> =d>

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #17 : Mayıs 23, 2006, 07:30:05 ÖS »
benimki kırmızı be güsel kardeşim sapına kadar r-81..açar bakarsın izmir buluşma fotolarına kırmızımı senin gördüün renkmi anlarsın canım benim 8)

Maverick

  • Ziyaretçi
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #18 : Mayıs 23, 2006, 08:11:53 ÖS »
kanka ne dio ümit yaa senin aracın rengi neymiş domates çürügü rengimiymiş ben anlamadım  ;D  :dissiz  ;D  :dissiz  ;D  :dissiz  ;D  :dissiz

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #19 : Mayıs 24, 2006, 07:38:32 ÖÖ »
demiyo bişey demiyo..sürüngenide bu civic renginde sanmış arkadaş o kadar ;D

DzinaJ

  • Ziyaretçi
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #20 : Haziran 01, 2006, 01:29:23 ÖÖ »
hayır benim merak ettiğim böle bi rengi boyacıya nası annatırsın? bozuk domates çorbası rengi die mi az kaşarlı..

tarhana olurmu:D:D:Dannem evde yaparda ben ona benzetim vallla:D:D:D:D

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #21 : Haziran 01, 2006, 10:50:20 ÖÖ »
demiyo bişey demiyo..sürüngenide bu civic renginde sanmış arkadaş o kadar ;D

yau senin aracın turuncu değil miydi? senin koyduğun resimlerde, avatarında fln turuncu gözüküyodu fakat izmir buluşma fotoğraflarında kırmızı gözüküyor :S :S

umit_chris

  • İleti: 117
Ynt: süper civic.......
« Yanıtla #22 : Haziran 01, 2006, 03:01:27 ÖS »
hımm bilmiyorum ben resimde gördüğümü söyledim yanlışım varsa kusura bakmayın ...