Gönderen Konu: s14 güzelliği...  (Okunma sayısı 3237 defa)

@kın dohc

  • İleti: 309
s14 güzelliği...
« : Temmuz 04, 2007, 09:35:24 ÖS »











Exterior:
Version Select body kit, JDM S14 grill, turn signals; Rotora Carbon GT wing, Sparco hood pins

Engine:
S13 SR20DET swap, Wiseco 8.5:1 compression pistons, ESP Eagle I-Beam rods, HKS 272 step-2 cams, cam gears, valve springs, rocker arm stoppers; A’PEXi metal head gasket, ARP head studs, GReddy oil pan, T67-25G turbo, Evolution TR2 exhaust, Type-R intercooler, Type-R blow off valve, intake manifold, accessory pulley, oil cap, oil relocation kit, catch tank, radiator cap; Tomei fuel rail adapter, 70mm throttle kit; SX fuel pressure regulator, SARD 850cc injectors, Slick Motorsports twin Walbro fuel pump kit, 90mm intake, intercooler pipes; HKS air filter, Koyo aluminum radiator, Flex-a-Lite dual electric fans
Engine Management:
AEM EMS, E-Boost Boost Control
Drivetrain:
Mazworx 300zx transmission upgrade kit, Z32 300ZX transmission, Exedy x2 Plate Clutch, Nissan R200 Viscous LSD

Suspension/Brakes/Wheels:
TEIN FLEX Master coilover suspension, Torsion rods, steering rods; Tanabe rear drift control arms, front lower brace; Megan rear sub-frame brace, Nismo sub-frame bushing kit, Energy Suspension bushing kit, Cusco Type-OS front upper strut bar, 300ZX front calipers, I-Rotor slotted and cross drilled front rotors, Brembo rear rotors, Hawk HPS brake pads; 17x9 5Zigen FN01R-C wheels with 245/45/17 Nitto NT-01 tires (front), 15x10 5Zigen FN01R-C wheels with 275/40/17 Nitto NT-01 tires (rear)

Interior:
Nismo shift knob, GReddy 52mm EGT, Oil Pressure, Fuel Pressure gauges, Sparco steering wheel





deeperblack

  • Ziyaretçi
Ynt: s14 güzelliği...
« Yanıtla #1 : Temmuz 04, 2007, 10:38:10 ÖS »
Yahu bu araçlar hiç mi yaşlanmaz. Hiç mi yorulmaz. Hep böyle nası mükemmel kalabiliyolar.

Ben oynamicam en sonunda ya.

Can_DCK

  • Ziyaretçi
Ynt: s14 güzelliği...
« Yanıtla #2 : Temmuz 04, 2007, 10:39:05 ÖS »
Tatlı Olmuş Ama s14 lerin önünü beğenmiyorum s14a ya yapılsaymış ii ollurmuş...

ALG

  • İleti: 6375
    • THT
Ynt: s14 güzelliği...
« Yanıtla #3 : Temmuz 04, 2007, 10:39:58 ÖS »
her yanından karakter akıyor makinanın...

R-13239

  • Ziyaretçi
Ynt: s14 güzelliği...
« Yanıtla #4 : Temmuz 05, 2007, 02:37:55 ÖÖ »
Ahh Japonya ahh...

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: s14 güzelliği...
« Yanıtla #5 : Temmuz 05, 2007, 08:48:44 ÖÖ »
jant lastıkler güzel olmuş ..
paylaşım için teşekkurler ..

AngelllA

  • Ziyaretçi
Ynt: s14 güzelliği...
« Yanıtla #6 : Temmuz 05, 2007, 11:50:19 ÖÖ »
  fenaa   :lovee  :lovee


Engine:
S13 SR20DET swap, Wiseco 8.5:1 compression pistons, ESP Eagle I-Beam rods, HKS 272 step-2 cams, cam gears, valve springs, rocker arm stoppers; A’PEXi metal head gasket, ARP head studs, GReddy oil pan, T67-25G turbo, Evolution TR2 exhaust, Type-R intercooler, Type-R blow off valve, intake manifold, accessory pulley, oil cap, oil relocation kit, catch tank, radiator cap; Tomei fuel rail adapter, 70mm throttle kit; SX fuel pressure regulator, SARD 850cc injectors, Slick Motorsports twin Walbro fuel pump kit, 90mm intake, intercooler pipes; HKS air filter, Koyo aluminum radiator, Flex-a-Lite dual electric fans
Engine Management:
AEM EMS, E-Boost Boost Control
Drivetrain:
Mazworx 300zx transmission upgrade kit, Z32 300ZX transmission, Exedy x2 Plate Clutch, Nissan R200 Viscous LSD

Xhelenga

  • Ziyaretçi
Ynt: s14 güzelliği...
« Yanıtla #7 : Şubat 01, 2008, 05:37:43 ÖÖ »
S13 SR20DET swap Nedir Ya ? s13 lerde ca18dett Motor Vardı. S14 Kasada sr20det Motor Var. Of Bu Motor Kadar Oynamaya Müsait Bir Motor Görmedim Ben. Motora Su Sıçrasa +hp Veriyor Anlamadım Gitti :D

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: s14 güzelliği...
« Yanıtla #8 : Şubat 01, 2008, 07:42:09 ÖÖ »
tek kelimeyle M Ü K E M M E L....

honda_team

  • İleti: 4133
Ynt: s14 güzelliği...
« Yanıtla #9 : Şubat 01, 2008, 08:07:59 ÖS »
paylaşım için teşekkürler