Gönderen Konu: Honda S2000 Amuse Style  (Okunma sayısı 12185 defa)

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Honda S2000 Amuse Style
« : Haziran 24, 2010, 11:04:39 ÖS »
Arşivimdendi-R

İyi Seyirle-R























Gece gece adamı öldürür bu ya  :lovee  :lovee



canguder

  • İleti: 3873
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #1 : Haziran 24, 2010, 11:28:05 ÖS »
çok güzel paylaşım teşekkürler. s2000 mükemmel duruyor.

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #2 : Haziran 25, 2010, 12:17:26 ÖÖ »
offfffffff offffffff gece gece olmuyorki

haciii

  • İleti: 4
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #3 : Haziran 25, 2010, 11:25:35 ÖÖ »
paylaşım için teşekkürler cok iyi bir s2000 :)

caner2

  • İleti: 622
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #4 : Haziran 25, 2010, 11:42:31 ÖÖ »
yılannnn :vaww

serdar_ay

  • İleti: 546
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #5 : Haziran 25, 2010, 12:45:32 ÖS »
töbe billah kobra yılanı bu araba kılığına girmiş bence :):):)
allah nazarlardan korusun inşALLAH

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #6 : Haziran 25, 2010, 09:30:24 ÖS »
Konuyu güncelleyeceğim.Size dergi afişlerindeki resimleri,kendi fotoqraf çekimlerini,motor resimlerini ve araç hakkında yapılan işlemleri Modify dergisinden yazarak paylaşacaqım.Beni takip edin :D

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #7 : Haziran 25, 2010, 09:33:44 ÖS »
Reklam afişleri vs..




















İşte o motor ve parçalarıyla;  :lovee


F20C
« Son Düzenleme: Haziran 25, 2010, 09:34:31 ÖS Gönderen: aRas »

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #8 : Haziran 25, 2010, 09:38:40 ÖS »
İntercooler ve Motor;










kubilayy

  • İleti: 36
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #9 : Haziran 25, 2010, 09:41:36 ÖS »
allahım sana geliyorum :D
bu nasıl bişey böyle yaaa :D

ysf55

  • İleti: 1598
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #10 : Haziran 25, 2010, 09:43:34 ÖS »
emeğine sağlık süper paylaşım

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #11 : Haziran 25, 2010, 09:45:48 ÖS »
Daha qeliyor daha fotoqraf var. :) Birde dergide yazılan yorumları ve aracın motorunda vs ne özellikler var onlarıda yazıcam :D Yapmışken tam olsun dimi :D

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #12 : Haziran 25, 2010, 09:50:32 ÖS »

T. Design Photography;






Chester NG;








DinoDalleCarbonare;






Honda S2000 Amuse Kar ile Buluştu... :)

« Son Düzenleme: Haziran 25, 2010, 09:51:46 ÖS Gönderen: aRas »

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #13 : Haziran 25, 2010, 09:51:58 ÖS »
Shoplanmış hoş kareler;




El emeği,göz nuru çizilmiş,karakalem;


aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #14 : Haziran 25, 2010, 10:05:47 ÖS »
S2000 Amuse F20C


Altyapı:

S2000 F20C
Bütçe;480 Bin Yen


Motor:

F20C Blok,
katılım özelliği 2259 cc,
8.8:1 kompresyon değeri,
87x95 mm piston,
JUN H23A biyel/piston kolu,
JUN H22A krank mili,
HKS GT 3240(veya GT 3037S)turbo,
Dış HKS GT II wastagate,
Amuse headers,
Titanyum Amuse egsoz,
ECU Amuse High-Tech Rom ve GHKS F-Con V Pro.


Şanzıman:

HKS GTR vites kutusu,
ATS karbon debriyaj,
LSD karbon ATS,
arka köprü,
diferansiyel,
R34 GT-R Nissan Skylıne dingil takımı


Jant-Lastik:

CE28N Volk Racing monoblok modeli jantlar
Ön; 18 X 16, 265/35
Arka; 10 X10, 265/35
Bridgestone Lastikler


Dış Mekan:

GT1 Amuse karoser kit:
Ön uzatılmış tanpon,
Ön alt spoyler,
Arka kalkan,
Arka difizör,
Hareketli ön-arka kanat,
arka difizör yükseltici blok,
Aero kaputu (karbondan cilalı bir model ile değiştirilmiş),
GT ayna,
GT kanat


İç Mekan:

Low Bride katılım koltuğu,
Takata katılım emniyet kemeri

ysf55

  • İleti: 1598
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #15 : Haziran 25, 2010, 10:14:52 ÖS »
1 yen ne kadar şimdi :)

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #16 : Haziran 25, 2010, 10:16:43 ÖS »
1 yen ne kadar şimdi :)

Bilmiyorum bende :)

Şurdan bakabilirsin ama ben pek anlamadım da :S

http://www.birimcevir.com/para-birimleri-cevirici/para-birimleri.aspx
« Son Düzenleme: Haziran 25, 2010, 10:19:36 ÖS Gönderen: aRas »

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #17 : Haziran 25, 2010, 10:43:37 ÖS »
Ve Modify dergisi S2000'in F20C Bloğu hakkında yaptıkları görüşmede çıkan özetler. (Tarih:Mayıs 2006 Sayısı)


Bu ay,Amuse S2000'nin 500 HP'lik güç sağlaması ilgimizi çekti.İşte Honda bazlı,özellikle V-Tec ve F20C Blok üzerine zaman zaman çalışmalar yapan farklı uzmanlarla yaptığımız görüşmemizin özeti.




Headers...

V-Tec bloğu gibi,F20C'de güçlü motorlar için yaratışmış.Motorun 9000 d/d'ya ulaşması için,içindeki hareketli parçaların sürtünme etkisinin sıfıra yakın olması gerekiyor.Buradaki fotoğrafta sunulan muhteşem takımda görülen,motoru oluşturan parçaların kalitesi ve biçimi çok güzel.V-Tec blok gelişi güzel tasarlanmamış.Honda,en iyi sonuca varmak için her ayarı test etmiş.Motordaki sıvıların mekanik koşullarda uyumunu tam anlamıyla sağlamak için,parçaların similasyonları üzerinde özenle çalışılmış.45 mm çapındaki silindir kapağına yakın olan hortumlarla bir headersa geliyoruz (48 mm çapında olandan etkili).Burada 4-1 değil,4-2-1 konfigürasyonu tercih edilmiş.Bu konfigürasyonun,genel olarak güçlü motorlarda daha etkili olduğu biliniyordu.İlk önce Honda,bitmiş parçaların tekrar üzerinden geçmeyi ve yeniden yapılandırmayı istiyordu.Bına rağmen S2000 bu konuda çok eleştirildi.Headersdaki 4 boruda gözlemlenen eşitsizlik,Honda'nın bütün çalışanlarını başarısızlığa uğratabilir.


Sessiz...

Aracın diğer bölümlerinde de bu tür hatalar görünebiliyor.Titanyum maddesinin kullanımı,mükemmel kaynak (TIG kaynak,yani gazlı damar için optimal bir yüzey durumu),olukların ve boruların düzeltilmesi, 60.5 mm çapında ve akustik emici olan tel yünü:
Terazide,Mugen aslı olan modelinden 11 kilo daha hafif bir ağırlığı gösteriyor ve bunun gibi bir ses için (sadece akustik baskısı açısından),çıkışına kadar hava akımını çok daha yavaşlatıyor.


Ateşleme...

İyi düşünülmüş ve motorlarında gözlemlenen birçok donanımdan çok daha özenle yapılmış olan ateşleme kiti,aslında nakil borusunun,hissedilen hava sıcaklığından 20 ila 30 derece daha sıcak olmasına neden oluyor.1 beygirlik güç yaklaşık 3 derecelik bir fark yaratıyor (çok sıcak olduğu için,düşük hava yoğunluğundan dolayı kaybediliyor). Yapılması gereken ilk şey,ana motordan geçen sıcak hava oluklarının,çanak sayesinde engellemek.Böylece direk önden havayı kapatıyoruz.Mineral plakanın arkasında ve en iyi sistemlerin sayesinde yüksek hızdaki RAM etkisinden de faydalanıyoruz.(aracın hava ızgarasından sağladığı hava daha yüksek bir basınç ve hız veriyor).


Soğutma...

Özellikle çabuk ısınabilen bu güçlü motor üzerinde dikkatle durulmalı.katılım pistinde aracın yaşayacağı sarsıntı yüzünden ön plakayı çıkartıyoruz.Çünkü yüksek hızda intercooler ve beslemenin sağladığı soğutmayı fazlasıyla engelliyor.Ön kaputunda bulunan kanatlarda,motorda gerçekleşen hava sirkülasyonunu etkiliyor.
Teşekkürler:
http://www.kingmotorsports.com/vehicle


KAYNAK: Modify Dergisi Mayıs 2006 Sayısı




Hepsini bizzat dergiden kendim yazdım,hiç bir internet sitesinden alıntı vs yoktur!
« Son Düzenleme: Haziran 25, 2010, 10:44:57 ÖS Gönderen: aRas »

vtec power

  • İleti: 1050
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #18 : Haziran 25, 2010, 10:56:44 ÖS »
Bu aletle test sürüşü yapabilen şanslı bir adamım ben :) ama ps3 oyunu gt5 te.:)Oynamak bile adamı zevkten dört köşe ediyor.

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #19 : Haziran 25, 2010, 11:02:16 ÖS »
Bu aletle test sürüşü yapabilen şanslı bir adamım ben :) ama ps3 oyunu gt5 te.:)Oynamak bile adamı zevkten dört köşe ediyor.

Ben PS3'te değilde,Shift'te kariyerimde yapıyorum.Motor Stage 2 şu anda.Rengi beyaz yaptım.Yakında Amuse Body Kıt'in açılması bekliyorum.Direk onuda çakıcam.Bide Volk ''18 tamamdır :D

Yalnız çok fena gidiyor,o hızı hissediyorsunuz ya,240 KM'ye vurdum ben baqırıyorum artık kendimden geçtim :D Hastalık ya normal değil :D Yol olsa daha gidecek.Yol yetmedi.


Yalnız paylaştıqım makale yazılarınıda okuyun derim,çok ince detaylara önem vermişler ;)

aRas

  • Furkan Aras Alağaç
  • İleti: 3334
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #20 : Haziran 26, 2010, 01:19:26 ÖS »
Bu arada unutmadan söyleyeyim.Bu aracın üstündeki vites kutusu 20.000 $ değerinde !!! Titanyum egsozu ise 3.500 $ olması lazım.

Speedy_touch

  • İleti: 58
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #21 : Ağustos 07, 2010, 09:21:25 ÖÖ »
offff  :kalp :kalp  dehset bi makine olmuss tebrikler..

MADBULL

  • İleti: 48
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #22 : Ağustos 11, 2010, 10:30:37 ÖÖ »
s2000 tarif edilemez bir güzellik emeğine sağlık güzel çalışma

LiHoN-X

  • İleti: 721
Ynt: Honda S2000 Amuse Style
« Yanıtla #23 : Ağustos 11, 2010, 10:48:49 ÖÖ »
hayalim ya s2000 :)  tşk. paylaşım için