Gönderen Konu: eg civic (bursa)  (Okunma sayısı 8283 defa)

pcvirus

  • İleti: 4290
Ynt: eg civic (bursa)
« Yanıtla #25 : Aralık 01, 2010, 11:21:40 ÖS »
jant alırken ağırlığına dikkat etmek gerekir
ölçülerinden daha önemli bence



mustafaa_akca

  • İleti: 354
Ynt: eg civic (bursa)
« Yanıtla #26 : Aralık 02, 2010, 07:29:28 ÖÖ »
ewet arkadasım 1.8 ıntegraya almıstı oz un jantını tanesı 5 kılo dedii..jantlarda 17 lik..

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: eg civic (bursa)
« Yanıtla #27 : Aralık 02, 2010, 07:55:20 ÖÖ »
En hafif jantı tercih etmek iyi güzel ama beğendiğimiz jantların hafifi olmayabiliyor. Hafif diye de beğenmediğimiz bir janta para vermek olmaz. İlla ki takınca içimize sinmesi lazım. O yüzden ya yardan geçmek lazım ya serden. Bunun başka çaresi yok. Sac jant ve kapak yada alüminyum jant. En az 130 beygir ve üzerinde, yüksek hacimli bir motorumuz olması lazım ki jantın dezavantajlarını hissetmeyelim. Ama 90 HP'lik bir araçta jant kendini hemen belli ediyor. Kalkış ve hızlanmalarda bile bariz fark görünüyor. Ayrıca sırf şekil olsun, karizmasını tamamlasın diye jantı büyütmekde sürüş ve performans olarak aşırı derecede fark ettiren bir unsur. 13" janttan 14"e geçtim farkı gördüm. Birde karizmatik olsun diye 45 yanak 15 yada 16" e çıkmayı düşünüyordum. Ama onu takınca şekil kral olsada performans resmen amele işi olacak. Benim söylediklerim tabi benim aracım için geçerli. Farklı düşünenlere de saygım songuz.

Karahan

  • Fatih_K
  • İleti: 1647
Ynt: eg civic (bursa)
« Yanıtla #28 : Aralık 02, 2010, 08:04:31 ÖÖ »
Ali kardeşim, verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Benim için mühim olan performans ve yakıt tasarrufu. Bir de sac jant ağır, alaşımlı jant hafif olur diye duymuştum. Benimkine önceki sahibi 17 inç jantları söküp 15 sac takmış. Fabrika çıkış ölçüsü olan 13'e mi dönsem, 15 çelik jant mı alsam, karar verememiştim. Lastiklerim eskiyince yeni alacağım lastiklerle 13'e döneceğim galiba.

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: eg civic (bursa)
« Yanıtla #29 : Aralık 02, 2010, 08:27:45 ÖÖ »
Fatih hocam bende 13" alüminyum, 14" sac jant var. Bir gün krikoyu takar 2 jantı da denersin. Bakarsın hangisi hoşuna gidecek. Ona göre rotanı çizersin.
Ali kardeşim, verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Benim için mühim olan performans ve yakıt tasarrufu. Bir de sac jant ağır, alaşımlı jant hafif olur diye duymuştum. Benimkine önceki sahibi 17 inç jantları söküp 15 sac takmış. Fabrika çıkış ölçüsü olan 13'e mi dönsem, 15 çelik jant mı alsam, karar verememiştim. Lastiklerim eskiyince yeni alacağım lastiklerle 13'e döneceğim galiba.

Karahan

  • Fatih_K
  • İleti: 1647
Ynt: eg civic (bursa)
« Yanıtla #30 : Aralık 02, 2010, 08:44:20 ÖÖ »
Hay Allah razı olsun senden. Bayağı bocalamıştım nasıl yapsam deyu. Sağolasan.

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: eg civic (bursa)
« Yanıtla #31 : Aralık 02, 2010, 09:26:46 ÖÖ »
aaa ayıpsın fatih hocam. Boşa para harcama. Önce test sürüşü yap, sonra ona göre alırsın. İstersen şöylede yapabiliriz. 13" leri veririm. 1 hafta kullanırsın. Yakıtını ve performansını ölçersin. Ama lastikler kabak söylemedi deme. Az basacaksın yoksa durmaz. Sonra geleceksin benim arabadan 14 leri sökeceğiz 1 haftada onunla kullanacaksın. Sonra kararını vereceksin. Öyle lastiği jantı takıp 2 tur atmayla anlaşılmaz.
Bunların kira bedeli olarakda senin dükkanda bana 1 bardak ekstra çay söyleyeceksin olacak bitecek :D

Karahan

  • Fatih_K
  • İleti: 1647
Ynt: eg civic (bursa)
« Yanıtla #32 : Aralık 02, 2010, 09:39:01 ÖÖ »
Ali gardaşım, burada konuyu fena dağıttık. Gel bizim mekânda devam edelim.

a_tunc

  • Ziyaretçi
Ynt: eg civic (bursa)
« Yanıtla #33 : Aralık 02, 2010, 10:02:42 ÖÖ »
tamamdır hacı. gonyaya gel.