Gönderen Konu: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!  (Okunma sayısı 2777 defa)

Faruk

  • Ziyaretçi
Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« : Temmuz 20, 2007, 09:50:25 ÖÖ »
BOLİVYA







RUSYA'DAN SİBİRYA'YA YAKUTSKA GİDEN YOL





AYNI YOLUN KIŞ GÖRÜNTÜSÜ



mutunch

  • İleti: 900
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #1 : Temmuz 20, 2007, 09:54:17 ÖÖ »
o çamurlu son fotoda kamyonda da poz veren bi rus ablamız var  >%6rol
ama yollar süper tam off road luk :)

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #2 : Temmuz 20, 2007, 09:55:06 ÖÖ »
sondan 2. de güzel poz vermişler  >%6rol

paylaşım için teşekkürler

VTEC

  • Administrator
  • *****
  • İleti: 4900
    • http://www.teamhondaturkey.com
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #3 : Temmuz 20, 2007, 09:55:54 ÖÖ »
Çekostavakta olabilir  :kurba

poz vermeyi çok seviyorlarda

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #4 : Temmuz 20, 2007, 07:45:49 ÖS »
erzincan-erzurum arasında kızılcık dağ bunları aratmıodu 15 sene evvel...

o-si

  • İleti: 538
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #5 : Temmuz 21, 2007, 01:25:34 ÖS »
o yoldan az geçmedim infaztim ama 15 sene ewwel deil.şimdilerde çok güsel.karadeniz ereğli düzce arasında da hiciz diye bi yer vardır belki bileniniz vardır.orasıda eskiden zorlu bi yoldu kışın sisi karı eksik olmaz,ama oralarda böle poz verenler yok tabi,virajlı yollar güzel de çamurda bi yere kadar yaww  <nohapy bu kadar kullanılan yola bişi yapamamışlarmı adam bi mucur neyin döker beeee ohaa  <nohapy

vizyonvideo

  • Ziyaretçi
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #6 : Temmuz 24, 2007, 12:03:33 ÖS »
Image Hosted by ImageShack.us
Shot with at 2007-07-24

ErDa

  • İleti: 57
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #7 : Ağustos 23, 2007, 05:50:44 ÖS »
resimler mükemmel ama ibret almak lazım nede olsa bir zamanlar bizimde yollarımız böyleymiş.dedem anlatırdı 30 yıl önce falan karadeniz yolları

bundan daha betermiş bir de o zamanki araçları düşünün sureklı lastık parçalarmıs otobus ve kamyonlar.rize den trabzona 1 günde

gidiyorlarmış!!!oralardan istanbul ise 3-4 günü buluyormuş :vaww İyi veya kötü yolların o hallerini görmeyi çok isterdim. Eski dağ yolları

sahildeki ve iç taraflardaki yollar zamanında ruslar tarafından kazma kürekle yapılmış! zaten rusların yolunun resmide var yukarıda geri kalmış

adamlar yaw  <nohapy ama çok şükür şimdi mukemmel bı karadenız sahil yolumuz var.

infaztim

  • İleti: 3903
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #8 : Ağustos 24, 2007, 01:39:50 ÖÖ »
doğrudur o-si.  >=ok ben en son 15-16 sene evvel kara yoluyla erzuruma gittim şuanki halini bilmiyrum.

ReaLTurK

  • Ziyaretçi
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #9 : Ağustos 26, 2007, 01:57:26 ÖS »
5, resimdeki trafik ne ole burda(Giresunda) yok >%6rol

can34

  • İleti: 2468
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #10 : Ağustos 26, 2007, 03:07:32 ÖS »
cok güzel paylaşım faruk emeğine sağlık

35vt787

  • Ziyaretçi
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #11 : Ağustos 26, 2007, 03:57:44 ÖS »
Ellerine sağlık Faruk... >=ok

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #12 : Ağustos 26, 2007, 06:12:41 ÖS »

5, resimdeki trafik ne ole burda(Giresunda) yok >%6rol


öncelikle kendinizi sizi tanıyalım bölümüne tanıtırsanız birbirimizi daha çabuk tanırız..   :con
bu arada bende giresunluyum kardeş sen neresindensin..   :artis

ben

G Ü N E Y K Ö Y

denim . .

timmaah

  • İleti: 275
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #13 : Eylül 04, 2007, 08:10:35 ÖS »
maşşalahh türkiyenin gözünü seviim ben yaa  :emo  :emo

sortie34

  • Ziyaretçi
Ynt: Dunyanın En Tehlikeli Yolları !!!
« Yanıtla #14 : Eylül 04, 2007, 08:55:12 ÖS »
Çok fena yaa :yorunge
Güzel paylaşım >=ok