Gönderen Konu: BEYAZ MUGEN RR  (Okunma sayısı 9930 defa)

Quantum

  • Ziyaretçi
Ynt: BEYAZ MUGEN RR ( YENİ FOTOLAR)
« Yanıtla #25 : Mayıs 09, 2009, 10:38:30 ÖÖ »



























HAKAN739

  • Ziyaretçi
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #26 : Mayıs 09, 2009, 10:50:11 ÖÖ »
Allah bilir sen bunun gümüşününde resmini bulur koyarsın ;)

Quantum

  • Ziyaretçi
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #27 : Mayıs 09, 2009, 11:05:50 ÖÖ »
bu var sadece :)


HAKAN739

  • Ziyaretçi
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #28 : Mayıs 09, 2009, 11:08:47 ÖÖ »
yok yok abi bu güzel diil.eminim sen dda güzellerini bulursun,herhalde 20-25 gün içerisinde bulursun,falan :D

TC 400

  • İleti: 1110
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #29 : Mayıs 09, 2009, 12:17:49 ÖS »
:D:D:D:D:D

aRasaLg

  • Ziyaretçi
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #30 : Mayıs 09, 2009, 01:56:35 ÖS »
Beyazı da süper.RR olsun da ne renk olursa olsun.

asmaz

  • İleti: 1908
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #31 : Mayıs 10, 2009, 01:02:26 ÖÖ »
ask yaw ask bu nasıl birşey bu kadar güzel olabilirmi yaa :)

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #32 : Mayıs 10, 2009, 01:13:58 ÖÖ »
Beyaza güzel olmuş abi eline sağlık, fakat o panjuru ben yaparım yeterki çıkma panjur alın sıkıntı yok ;) Hatta daha güzelini yaparız bi karbon folyo ve iki uçtan kesmeye bakar ;)

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #33 : Mayıs 10, 2009, 01:16:13 ÖÖ »
Son eklenendeki gibi yapcaz işte panjuru ;) başka yolu yok bize :D

hakangunister

  • İleti: 6838
    • www.osgun.com.tr
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #34 : Mayıs 10, 2009, 11:12:12 ÖS »
Çok güzel olmuş... rr yakıyor. fazla söze gerek yok... Paylaşım için teşekkürler...

armi

  • İleti: 1232
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #35 : Mayıs 14, 2009, 11:42:34 ÖÖ »
inş. birgün bizimde olur,ahh ah nerde bizde o şans,o kadar da loto-toto ve türevleri takılıoz  >ag

olur abi neden olmasın şans bize güler bakarsın 1 rr sahibi oluruz..

^ZeuS

  • İleti: 7
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #36 : Ekim 16, 2009, 10:05:15 ÖÖ »
çıldırmamak elde değil biri bana beyaz elagans bulsun satacam arabayı olmazasa olmaz olsun honda yakmış abi beya her yeri brw ,)

canguder

  • İleti: 3873
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #37 : Ekim 16, 2009, 11:14:35 ÖÖ »
bu kaputtan bende istiyorum. nerden buluruz ?

mtl34

  • İleti: 823
Ynt: BEYAZ MUGEN RR
« Yanıtla #38 : Şubat 20, 2011, 09:20:44 ÖS »
arkadaşlar bu yurtdısında olan RR galıba TR dekıde aynımı beyaz renk RR arka resım varsa gonderen olursa sevınırım  bıde fıkrınızı alayım arkadaslar 2011 beyaz cıvıc on mugen arka RR yapsam nasıl olur yada sadece mugenmı olumlu yada olumsuz fıkırlerınızı soyleyıp yardımcı olurmusunuz