Gönderen Konu: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım  (Okunma sayısı 1242172 defa)

fidug

  • İleti: 19
    • www.dekorreklam.com
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #525 : Ocak 04, 2013, 11:10:45 ÖS »
arkadaşlar bu crvde kalorifer sıcaklığını ayaklara verince arka tarafa soğuk üflüyor. sordum arkaya sıcak üflemez dediler bilgisi olan varmı acaba.



karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #526 : Ocak 05, 2013, 11:44:18 ÖÖ »
arkadaslar gunaydın
bogaz  temızlığınden korkmaya luzum  yok  alt  tarafı  sokup  temızlıyorlar  kı  bencede olması  gerek.. sonrasında  rahatlatıyor  aracı  ancak  ben  kelebek  harıcı  aracın  bırde  rolantı  parcası  var  oda  spreyle  temızlenıyor  nede olsa  13  yıl  oldu  benım  usta  onuda  temızlemıstı.
bılgı  olarak   aracı  lpglı  olanlara (bende atıker takılı 2.5 senelık)
bu  durum  su  kaynatmaya  yol  acar  sen gıt      u    boruyu  yerıne  takıp  suyu  kalorıfer  borusundan    t    ıle  alsınlar  dedı  bende  fazla  anlamadım  ama  atıkerdekıler  anladılr  ve  dedıklerını  yaptılar   tum  arkadasların  bılgısıne  ozellıkle  radyator  degısımı  sonrasına  dıkkat.

bırde  oksıjen  sensorunun  160.000 kmde  degışmesı  gerekıyormus  ozellıkle  gaz  kokusu  benzın  kokusu  alırsanız  degısım vaktının  geldıgını  anlayabılırsınız  dıyorlar
http://www.teamhondaturkey.com/forum/problemler_ve_cozumleri/oksijen_sensoru_degisimi-t44507.20.html
http://www.youtube.com/watch?v=41yFXjibtLY kelebek temızlıgı
ıyı  hafta  sonları

asosundan

  • İleti: 224
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #527 : Ocak 05, 2013, 06:54:13 ÖS »
arkadaşlar (özellikle nujman) saat olayını çözdüm. saati preludenin saatiyle denedim. saat çalıştı. saatin kabı biraz farklıydı bende ufak bi tadilat yaparak saati montaj ettim canavar gibi oldu. yapım montaj resimleri altta

arkadaşlar bu arada benim  dörtlünün ampulu kesmiş izmit sanayide bulamadım yanlış hatırlamıyorsam nujman sen bulduğunu söylemiştin. sanayide.
rica etsem  ücreti verilmek kaydı ile bana da ampul alabilirmisin sürekli gözüm oraya takılıyor.




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



firatfirat

  • Buck Berry
  • İleti: 3
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #528 : Ocak 06, 2013, 10:03:29 ÖÖ »
Cümleten günaydın.

Firat bey aracınız hayırlı olsun, o/d ışığı ekranda yanıyorsa ilk 3 vitesi kullanır araç ve yüksek devirde kullanır.Bu tuşu çok mecbur kalmadıkça kullanmamanızı tavsiye ederim. Mesela şöyle düşünün ekranda o/d ışığı yanmıyor 80-90 gidiyorsunuz bi aracı sollamaya kalktınız fakat araba devirlenmiyorsa bu tuşa basarsanız otomatik olarak vitesi küçültür akabandi vites küçüldüğü için devir saati yükselir, sanırım sizin sorun olarak algıladığınız durum bu.

Aynı içlemi o/d tuşu pasifken full gaz pedalına basarsanız otomatik olarak gerçekleştirir, saygılarımla...


Numan Bey o/d hakkında bilgilendirmeniz için teşekkür ederim fakat benim sorunumu sanırım tam anlatamadım. Özellikle motor tam ısınmamışken 3'ten 4'e geçerken 2500 devirden birden 3000'e kadar çıkıyor ve vites bu şekilde atıyor. Gaz pedalına aynı ayarda bastığım halde sanki şanzuman geçici bir süre boşa çıkıyor gibi. Araç normal ısıya ulaştıktan sonra normale dönüyor bu geçiş. Daha önce o/d şanzumanlı araçlarım olmuştu ama böyle bir sorunla karşılaşmadım. Sanırım iyi bir şanzumancının da fikrini almak lazım.

Bir sorun da araçla tam sağ ya da tam sol manevra yaparken arka difransiyelden geldiğini düşündüğüm bir ses duyuyorum. Bu bir sorun mudur yoksa 4x4 devreye mi giriyor. Eğer sorunsa çözümünü bilen var mıdır. Herkese iyi günler.

firatfirat

  • Buck Berry
  • İleti: 3
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #529 : Ocak 06, 2013, 10:12:35 ÖÖ »
Gönderen: firatfirat üzerinde Ocak 02, 2013, 12:55:53 ÖÖ
Merhaba arkadaşlar. 99 model cr-v sahibiyim (1 haftadır). Araçta overderive şanzuman var. 3. vitesten 4. vitese geçerken devir saati özellikle motor tam ısınmamışken biraz yükselerek vites değiştiriyor. Bu büyük bir sorun mudur ya da ileride ağır bir masraf çıkarır mı?

bence  sanzıman  yagıını  bır  degısın tabıkı  orjınal  olacak  yoksa  enos  olmadı  sadece  mobıl  dextron  3  kahverengı  oldugunu  sanıyorum.  bırde yag  degısırken  sokulen  vıda  yı  muhakkak  ınceleyın  uzerınde  mıknatısın   yapısmıs  parca  olmasın  eger  sadece  toz  gıbıyse  problem  yok  ama  metal  bır  parca  varsa  ......
sanzıman  sorun  cıkarabılır  daha  yumusak  anı  gaz  toprak  camurda  sakınlık    yanı  sanzımanı  yormayın  4-5 bın  tl  cunku..
Ayrıca aynı şanzumanı kullananlardan 2000, 2500 ve 3000 devirde km saatinizin gösterdiği hızları dikkat edip paylaşırsanız sevinirim...

benım araç lastık olculerı farklı ancak
 2500 devır  100 3000 devır 120    4000 devır  140 gıbı  gosterıyor  3000 altında kullanımda  .25 krs  yakıyor.km de   ancak  160-170 de   bayagı  yakıyor  yanı  1.5  depoyla gıttıgım  yolda  2.5  3  depo  yakabılıyor....
ıyı  dıleklere  tesekkurler 
bu arada  bugun  sanayıde  atıkerdekı  ustayla  enjektor  temızlıgını  sordum   
 fabrıka  ayarlarının bozulacagını  soyleyıp  taraftar olmadılar..
hatta  fıltre bıle  degıstırmeye  gerek  yok  deyıp  yolladılar  sorun  cıkmadan  elletmeyın  aracı  tavsıyesı  vardı....
hayırlı aksamlar  demeden 
sevgılı dostum  tucı ye   
tamam  arabalar  tas gıbıde  o  sekılde  kullanmayı  pek  onermıyorlar  netıcede  bıraz  daha  gaz pedalının  altında  yumurta  var gıbı  kullanmak  sanzımanın  omrunu  uzaltıyor....


devir / km bilgisi için teşekkür ederim.

yagmer

  • Mustafa DEĞER
  • İleti: 65
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #530 : Ocak 06, 2013, 07:15:57 ÖS »
Merhaba Arkadaşlar

Yaklaşık 1 ay önce 98 model honda crv aldık sıkıntısı falan yok temiz kullanılmış kazasız bir araç sadece dün abşaıma bir olay geldi onu sormak istiyorum. yolda yaklasık 80-90 km hızla giderken araba stop etti sağa cekip yeniden çalıştırdım yola devam ettik arabada destro marka lpg takılı ve arıza lambası bazen sonuyo bazen yanıyo sebebi ne olabilir bilgi verebilecek arkadaş varsa sevinirim

birde hangi marka double din taktırmak iyi olur sizce ?

bankaci05

  • Ömer Faruk
  • İleti: 314
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #531 : Ocak 07, 2013, 07:22:04 ÖÖ »
fırat fırat kardeşim direksiyonu son haddine kadar sağa veya sola cevirdiğinde vinlama sesi gelir ve bu şanziman yağını değiştirmen gerektiği anlamına gelir. ve bana sorarsan honda yetkili servis dışında bunu yapma. servise git ve şanzıman yağı ile difransiyel yağını değiştir. o vinlama her aracada biraz gelir ama dikkatini cekecek kadar fazla ise muhtemelen sorun budur.

bankaci05

  • Ömer Faruk
  • İleti: 314
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #532 : Ocak 07, 2013, 07:28:40 ÖÖ »
bu arada ben rampa aşağı inerken fren yaptığımda sağ arka teker kısmından az miktarda bir çıyıklama sesi geliyor. servise bu konuda gitmişdim. bana arka fren balatalartında pislik olabileceğini, arka fren balatalarının cok kolay bitmeyeceğini söylediler. cok inceden cik cik cik diye bir ses. yaşayan oldu mu bu tür bir olayı acaba? bazen arabayı yıkayınca kesildiğini de hissediyorum aslında. sizce yapabileceğim bişey var mı bu konuda? double din konusunda da ben Jameson marka kullanıyorum. herşeyi mükemmel diyebilirim. benim nazarımda tek sorunu ilk actığımda honda crv ambleminin karşılama mesajında cıkmaması. ancak aracın elektriğinin tamamen kesilmesi yani kutup başının cıkarılması ve tekrar takılmasından sonraki ilk acılışda geliyor. şu arka tekerden gelen cik cik sesi beni rahatsız ediyor. bu konuda fikri olan yazsın lütfen

bankaci05

  • Ömer Faruk
  • İleti: 314
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #533 : Ocak 07, 2013, 07:30:33 ÖÖ »
fidug için yazıyorum.
bizim aracların kaloriferi zaten doğru dürüst üflemiyor. sıcak havanın arka tarafa gidinceye kadar soğuması cok normal. öne sıcak arkaya soğuk göndermesi gibi bir teknoloji yok diye biliyorum.

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #534 : Ocak 07, 2013, 08:45:44 ÖÖ »
Cümleten günaydın.

Asosundan 4 lünün ampülünü ben televizyoncudan aldım, ona taktırdım zaten 1 lira ampül,1 lira montaj toplamda 2 tl ile hallettik :) sanayide zor bulursun istersen alıp gönderiyim fakat astarından pahalıya gelir 4 lünün ampülünü söküp 1-2 elektronikçiye uğra bulamazsan burdan alır gönderirim yanlız saat konusunda bana yardım edersen :)

Boğaz kelebeği temizliğini erken erken temizlemek gerekir, heleki lpg li araçlarda o boğaz kelebeğinin içi 10-15 binde simsiyah kaplanır eski aracımda her 10 binde bir kendim söker temizlerdim üstelik elektronik boğaz kelebeği olduğu halde, cr v de biraz daha karmaşık geldiği için ustayla söktük aynı zamanda karmak ın dediği gibi rolanti motoru da temizlendi o da boğaz kelebeğine bağlı ayrı bir parça gerçekten içinden çıkan kurum ve zifti gördükten sonra ne kadar iyi yaptığımı anladım.

Gelelim kalibrasyona eski aracımda kalibrasyonu kendimiz yapıyorduk kontak aç kapa bekle vs vs bikaç özel hareketi vardı fakat uğraşmak istemiyorsan akü kutup başlarını sökerseniz fabrika ayarlarına kendisi döner. Ben temizlikten sonra herhangibir kalibrasyon yaptırmadım şuan için arabada herhangi bir dalgalanma vs bişey yok.
« Son Düzenleme: Ocak 07, 2013, 08:46:10 ÖÖ Gönderen: NUJMAN »

asosundan

  • İleti: 224
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #535 : Ocak 07, 2013, 10:53:03 ÖÖ »
Cümleten günaydın.

Asosundan 4 lünün ampülünü ben televizyoncudan aldım, ona taktırdım zaten 1 lira ampül,1 lira montaj toplamda 2 tl ile hallettik :) sanayide zor bulursun istersen alıp gönderiyim fakat astarından pahalıya gelir 4 lünün ampülünü söküp 1-2 elektronikçiye uğra bulamazsan burdan alır gönderirim yanlız saat konusunda bana yardım edersen :)

Boğaz kelebeği temizliğini erken erken temizlemek gerekir, heleki lpg li araçlarda o boğaz kelebeğinin içi 10-15 binde simsiyah kaplanır eski aracımda her 10 binde bir kendim söker temizlerdim üstelik elektronik boğaz kelebeği olduğu halde, cr v de biraz daha karmaşık geldiği için ustayla söktük aynı zamanda karmak ın dediği gibi rolanti motoru da temizlendi o da boğaz kelebeğine bağlı ayrı bir parça gerçekten içinden çıkan kurum ve zifti gördükten sonra ne kadar iyi yaptığımı anladım.

Gelelim kalibrasyona eski aracımda kalibrasyonu kendimiz yapıyorduk kontak aç kapa bekle vs vs bikaç özel hareketi vardı fakat uğraşmak istemiyorsan akü kutup başlarını sökerseniz fabrika ayarlarına kendisi döner. Ben temizlikten sonra herhangibir kalibrasyon yaptırmadım şuan için arabada herhangi bir dalgalanma vs bişey yok.

saat işini istersen civic saati var onu sana alabilirm. ama dediğim gibi tadilat yapman gerekli. bu arada boğaz kelebeğini temizlediğin zaman sıkıntı olmaz diyosun öylemi temizliyeceğim fakat cesaret edemiyorum rolanti sıfırlama olayını detaylı açarsan sevinirim.

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #536 : Ocak 07, 2013, 12:29:01 ÖS »
Hocam benim kelebeğe yaptığımız işlemde, kelebek söküldü blata speri ile içi temizlendi yine kelebeğe bağlı sanırım rolanti motoru o da söküldü aynı şekilde temizlendi tekrar yerine takıldı bunun haricinde arabaya hiçbirşey yaptırmadım ve şuan kullanıyorum 78 km oldu. Arabamın gidişi rahatladı, devir saatinde herhangi bir dalgalanma olmadı şuan gayet stabil çalışıyor.

Saat konusunda, kendi aracında deneyip çalıştığına okey verebileceğin saat varsa benim için süper olur bol bol duamı alırsın gerisi sorun değil uydururum...

Bu arada ne kadar istiyorlar saate.
« Son Düzenleme: Ocak 07, 2013, 12:31:03 ÖS Gönderen: NUJMAN »

asosundan

  • İleti: 224
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #537 : Ocak 07, 2013, 07:10:00 ÖS »
saati bir deneyeyim hatta elimde bir tane var. ona bir bakayım civic saati olursa direk sende sıkıntı yok. yeterki işimiz görülsün. fiyat konusunuda dert etme ayarlarız bir şekilde.

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #538 : Ocak 08, 2013, 09:33:03 ÖÖ »
Hocam teşekkür ettim çok sağol.

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #539 : Ocak 08, 2013, 12:51:36 ÖS »
Benim oksijen uyarı ışığı 2 gündür yanmıyor, yeni oksijen sensörünün siparişini verdik 1 aya gelecek bakalım.

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #540 : Ocak 08, 2013, 02:17:57 ÖS »
bu arada ben rampa aşağı inerken fren yaptığımda sağ arka teker kısmından az miktarda bir çıyıklama sesi geliyor. servise bu konuda gitmişdim. bana arka fren balatalartında pislik olabileceğini, arka fren balatalarının cok kolay bitmeyeceğini söylediler. cok inceden cik cik cik diye bir ses. yaşayan oldu mu bu tür bir olayı acaba? bazen arabayı yıkayınca kesildiğini de hissediyorum aslında. sizce yapabileceğim bişey var mı bu konuda? double din konusunda da ben Jameson marka kullanıyorum. herşeyi mükemmel diyebilirim. benim nazarımda tek sorunu ilk actığımda honda crv ambleminin karşılama mesajında cıkmaması. ancak aracın elektriğinin tamamen kesilmesi yani kutup başının cıkarılması ve tekrar takılmasından sonraki ilk acılışda geliyor. şu arka tekerden gelen cik cik sesi beni rahatsız ediyor. bu konuda fikri olan yazsın lütfen

ömer faruk kardeş
araı arka lastık değiştirme moduna al
lastikleri  sırayla söküp arka fren balatalarındakı  tozu  sırkele  bıde  ıcını zımparayla sıl   
cık  cık  sesıne  veda  et...ıyı  yolculuklar

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #541 : Ocak 08, 2013, 02:23:49 ÖS »
mesaj  eksık  cıkmıs  duzeltıyorum  pardon

bılgı  olarak   aracı  lpglı  olanlara (bende atıker takılı 2.5 senelık)

lpg  montajı  yapılırken  ustası  su  gırış çıkışını  direk  yapmış  honda  ferıt  ustaya  sordum  radyator  değişince  lastık  bu  kadar  şişme  yaparmı  dıye  oda  araca  bakınca  altta  arka  tarafta  bır  u  borunun  cıkartılıp  yerıne  lpg  hortumunun  takılmasının  yanlış  oldugunu
manıfolttan  dırek  degıl  radyatore gıden  hortumlardan  su  alınmasını  ıstedı

bu  durum  su  kaynatmaya  yol  acar  sen gıt      u    boruyu  yerıne  takıp  suyu  kalorıfer  borusundan    t    ıle  alsınlar  dedı  bende  fazla  anlamadım  ama  atıkerdekıler  anladılr  ve  dedıklerını  yaptılar   tum  arkadasların  bılgısıne  ozellıkle  radyator  degısımı  sonrasına  dıkkat.

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #542 : Ocak 08, 2013, 02:27:58 ÖS »
tabii malesef  radyatör  değişimi  sonrasında  sıkıntılı  bır kac  gun  geçti şimdi  bir  adet radyatör  kapağı alıp  değiştirdim   sonucu  anlatırız  yıne.

bu arada  gogustekı  saatın  sokulup  lehımlerın  uzerınden  bır  elektronıkçiye  tekrar  geçmesini  söylemeniz  yeterli   saatlerde  tek  sorun  lehımlerın  sıcaklık  farkından  kırılıp  görev  yapmamalarıymıs .ıyı  yolculuklar

bankaci05

  • Ömer Faruk
  • İleti: 314
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #543 : Ocak 08, 2013, 02:38:22 ÖS »
karmak arka tekerden gelen sesle ilgili yazdığını biraz acarmısın?

asosundan

  • İleti: 224
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #544 : Ocak 08, 2013, 02:40:02 ÖS »
tabii malesef  radyatör  değişimi  sonrasında  sıkıntılı  bır kac  gun  geçti şimdi  bir  adet radyatör  kapağı alıp  değiştirdim   sonucu  anlatırız  yıne.

bu arada  gogustekı  saatın  sokulup  lehımlerın  uzerınden  bır  elektronıkçiye  tekrar  geçmesini  söylemeniz  yeterli   saatlerde  tek  sorun  lehımlerın  sıcaklık  farkından  kırılıp  görev  yapmamalarıymıs .ıyı  yolculuklar

valla saat konusunda sana katılamıyacağım lehim konusunda benim saati ne elektrikçiler ne elektronikçiler gördü tık demedi. tabi bu benim saate özel bir durum olabilir. denenebilir.

bankaci05

  • Ömer Faruk
  • İleti: 314
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #545 : Ocak 08, 2013, 02:51:08 ÖS »
asosundan saatin arkasındaki kablolar arasında kahverengi bir kablo var. gündüz ve gece ışıgın şiddetini artırıp azaltmaya yarıyor sanırım. o kabloyu iptal ettir.

asosundan

  • İleti: 224
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #546 : Ocak 08, 2013, 03:31:58 ÖS »
benim sıkıntım çözüldü. valla olmayan yapsın :-)

karmak

  • İleti: 305
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #547 : Ocak 08, 2013, 08:44:35 ÖS »
karmak arka tekerden gelen sesle ilgili yazdığını biraz acarmısın?


arka tekerlekleri sök  kampanayı çıkar  içindeki  tozo  dök  balaya  spreyı  sıkarak  temızle  tamam 
sen  yapamazsan  bır  frencıde  yaptırabılırsın  ıyı  aksamlar..

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #548 : Ocak 09, 2013, 08:22:59 ÖÖ »
Cümleten günaydın.

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #549 : Ocak 09, 2013, 08:24:02 ÖÖ »
benim sıkıntım çözüldü. valla olmayan yapsın :-)

:)
« Son Düzenleme: Ocak 09, 2013, 08:24:30 ÖÖ Gönderen: NUJMAN »