Gönderen Konu: mugen led montajı ... ?  (Okunma sayısı 6655 defa)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
mugen led montajı ... ?
« : Aralık 18, 2008, 07:10:26 ÖS »
arkadaşlar acaba kırmızı çizgiyle gösterdiğim alana led lamba dizsem sizce nasıl olur... özellikle geceleri...

fikirler ve yorumlar kütfen...






BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #1 : Aralık 18, 2008, 07:11:11 ÖS »
kenarlara kardeşim orta tarafa değil yanlış anlaşılmasın...

MyDream

  • İleti: 118
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #2 : Aralık 18, 2008, 07:15:35 ÖS »
ledlerin ölçütü güzel olur ve biraz smooth yanarsa ledler çok şahane olur ama gezme yanma sönme öle pat pat felan yapma abi sadece kısık bi sekilde belli belirsiz kırmızı ledlerin olsun çok güzel olacaktır tahminimce.

RattleSnake

  • İleti: 2760
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #3 : Aralık 18, 2008, 07:16:11 ÖS »
led değilde neon tarzı ızgara altından mavi vada kırmızı daha düzel olur bence

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #4 : Aralık 18, 2008, 07:18:59 ÖS »
neon ışık ızgara altında olmak zorunda bense ızgaranın ekrafına yapayım diyorum. bu arada pat pat bizi bozar hasanım hem MUGEN okunur geceleri hemde aslan arabam dişlerini gösterir... :) ;)

alkan

  • İleti: 534
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #5 : Aralık 18, 2008, 07:29:32 ÖS »
bence yakısmaz bunlar ağır oturaklı arabalar oyle led filan olmaz benceeee sahsi fikrım yınede siz bilirsinız

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #6 : Aralık 19, 2008, 12:58:40 ÖÖ »
yaw babuş sen yine yapcak bişey bulamadın galiba, taktık işte filtre daa ne istiyon yaw  >%6rol led döşetecekmiş, ne gerek var paşam azcıkta karanlık kalıver, merak uyandır ;)  :emo

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #7 : Aralık 19, 2008, 01:27:34 ÖÖ »
tuncum kardeşim bencede gerek yok.....

wallace_son

  • İleti: 172
    • AutoShow 2006
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #8 : Aralık 19, 2008, 01:32:34 ÖÖ »
bence hiç bozma, herzaman sade ve şık daha güzel, böyle iyi.

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #9 : Aralık 19, 2008, 05:48:20 ÖÖ »
Yahu Tunç şaşırma kardeşim lütfen ;) ßenim senin aslan parçası için aklım da baska fikirler var zehir bitmiş değil zehirlemeye devam ediyorum :D Merak etme ;)

Ayrıca bırak o bölge karanlık kalsın hem "karanlığın asaleti" diye bir şey duymadın mı sen? ;)

GKS TypeR

  • İleti: 544
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #10 : Aralık 19, 2008, 08:14:51 ÖÖ »
fikrimizi sormuşsun bence kötü olur.

muratatay75

  • İleti: 513
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #11 : Aralık 19, 2008, 10:07:13 ÖÖ »
Tunç hep böyle cesur mod fikirleriniz oluyor geçenlerde de sanırım tavan üstü ışık tarzı bir mod düşünceniz vardı .ama bu led konusuna katılamıcam bence gereksiz bir uygulama çünkü aracınız sınıfına göre zaten orjinal haliyle harika duruyor yine de son karar sizin  

bashcantlee

  • İleti: 1234
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #12 : Aralık 19, 2008, 10:22:17 ÖÖ »
bence hiç dokunma kardeşim..

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #13 : Aralık 19, 2008, 12:39:51 ÖS »
kardeşlerim yorumlar olumduz olsa dahi teşkkür ederim sizlerin szünü tutup vaz geçtiğimi belirtmek isterim...

bashcantlee

  • İleti: 1234
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #14 : Aralık 19, 2008, 01:46:02 ÖS »
:D

EXELANCE

  • İleti: 1044
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #15 : Aralık 19, 2008, 02:15:24 ÖS »
bende biraz farklısı var ama parklar yanıkken guzel duruyo kırmızı yerine baska bi renk alabilirsen daha hos durur benin profil resmimde var

refleks

  • İleti: 2805
    • The Power Of Dreams
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #16 : Aralık 19, 2008, 08:29:39 ÖS »
ben hiç gerek  yok  böle  bir  şeye:)

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #17 : Aralık 20, 2008, 10:23:09 ÖS »
Sen bayrak yaptır zuhahahaha :D :D :D

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #18 : Aralık 20, 2008, 10:25:52 ÖS »

Sen bayrak yaptır zuhahahaha :D :D :D


zuhaeuhuah :D ne istion olum tuncumdan :D yemek yerken koyarız işte masaya ;)

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #19 : Aralık 20, 2008, 10:29:51 ÖS »


Sen bayrak yaptır zuhahahaha :D :D :D


zuhaeuhuah :D ne istion olum tuncumdan :D yemek yerken koyarız işte masaya ;)


Zuhahaha  :D :D :D €vet ya bak yemek olayını unutmustum  evimizde masa üstünede koyarız ;) :D

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #20 : Aralık 20, 2008, 10:50:39 ÖS »
siz geçin dalganızı oglim ben size sorarım bunun hesabını :) ;)

serhan

  • İleti: 225
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #21 : Aralık 21, 2008, 01:03:54 ÖÖ »
Durmak yok yola devam tuncum :)

whitehan

  • İleti: 2572
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #22 : Aralık 21, 2008, 03:05:54 ÖÖ »
gerek yok sade en guzelı..kardesım yınede sen bılırsın tabı..zevk

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: mugen led montajı ... ?
« Yanıtla #23 : Aralık 21, 2008, 10:10:25 ÖÖ »
eywallah serhanım saolasın. bu arada sanada teşekkürler whitehan kardeşim. EYWALLAH...