Gönderen Konu: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım  (Okunma sayısı 968358 defa)

salihboztas

  • İleti: 5
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #50 : Nisan 02, 2011, 09:18:21 ÖS »
selam arkadaslar aracımı biraz tanımaya basladım meret cok yakıyo bee :(((   aracımda fema marka otogaz sistemi bulunuyor bununda vanda servisi yokmuş 50 tl gaz ile 120 km gitti gitmedi ( şehir içi için şehirlerarası az yaktı ) gaz ayarı ile ilgili ya da yakıt sarfiyatını daha aza indirecek tedbirleriniz varsa yazarsanız çok sevinirim femanın bağlantı kablosu satılıyo internette alsam acaba kendim yapabilr miyim hepinize saygılar



salihboztas

  • İleti: 5
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #51 : Nisan 02, 2011, 09:20:19 ÖS »
benm araba da titreme yapıyo bu kesin sbob ayarından mıdır acaba ?

mithatcan

  • İleti: 4
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #52 : Nisan 03, 2011, 03:32:22 ÖS »
Selam senin araç çok yakıyormuş ama ben 50 tl gazla 190 -200 km gidiyorum ayarları yapılınca da değişiklik gösteriyor tabi ama o markada nasıl bilmiyorum bende atiker var bilgisayara takıp değerleri ölçüyolar sonra standarda getiriyolar halloluyor. birde titremeyi ben subap ayarı yaptırmadan önce atikerde bu söylediğim gaz ayarıyla çözdüm subapla alakalı olmayadabiliyor.ama soğukken stop etme olayını subap ayarı ve boğaz kelebeği temizliğinden sonra düzeldi..
« Son Düzenleme: Nisan 03, 2011, 03:34:14 ÖS Gönderen: mithatcan »

taylantgov

  • İleti: 30
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #53 : Nisan 03, 2011, 06:38:01 ÖS »
Osmantosun arkadaşım subap ayarını tam olarak yapabilen usta yok o ayarı yaparlarsa honda servisinde yaptır tam olup olmadığınıda eksoz muayenesiyle anlarsın eğer servis araç lpg yapamayız derse herhangi bir sanayide hondacıya git tanıdığa gitme rastgele git subapları ve bujileri değiştirt mecburen subap ayarıda yapacaktır subaplar bozulunca subaplara zarar veriyo o yüzden sadece subap ayarı yaptırırsan kısa zamanda tekrar bozulacaktır.
« Son Düzenleme: Nisan 03, 2011, 06:39:07 ÖS Gönderen: taylantgov »

taylantgov

  • İleti: 30
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #54 : Nisan 03, 2011, 07:05:05 ÖS »
Arkadaşlar aslında bütün titremeler subap ayarından olmayabilir başka sebepleri;
1- Bujileri değiştirin (Lpg'li araçlarda 10.000 km'de bir değiştirmek gerekir)
2- Buji Kablolarını değiştirin,
3- Boğaz kelebeği sökmeden temziletin (En basit yöntem balata spreyiyle silip sonra sprey sıkıp gaza basılır ufak patlamalarla temizlenir bu işlemin subaplara zarar verdiği söylenir fakat ben 7-8 kere aynı yöntemle kendim temizledim hiç birşey olmadı yetkili serviste aynı yöntemle temizlerler bu işlemden sonra bide carbon clean yaptırırsanız çok iyi olur.
4- Tabi Hava filtresini değiştirmeyi unutmayın
5- Benzin Filtresini ve Gaz filtre ünitelerini değiştirin.
6- Bide bütün bu işlemlerden sonra aracın yağını değiştirirken araca bor power koyun çok etkisi olur.
7- Son olarak Arkadaşlar bide aracın motor takozlarını falan kontrol ettirin ön motor takozlarını falan eğer lastikler sertleşmiş ve görevini yapmıyorsa bayabi titreme yapıyor benim başıma gelmişti 2009 un sonunda değiştirtmiştim.

okanemmi

  • İleti: 6
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #55 : Nisan 05, 2011, 01:37:00 ÖÖ »
merhaba  2000  model  otomatik crv kullanıyorum  forumda  crv  ile eksikleri beraberce  giderebiliriz sanıyorum

2000  model  crv ye  hangi marka lpg önerirsiniz 

tüm hondacılara  selam

taylantgov

  • İleti: 30
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #56 : Nisan 05, 2011, 12:09:20 ÖS »
Selam Ben atiker öneririm

salihboztas

  • İleti: 5
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #57 : Nisan 07, 2011, 01:37:36 ÖS »
valla fema taktırmada diğerlerini bilmem :)

trakyalı22

  • İleti: 1
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #58 : Nisan 11, 2011, 01:31:11 ÖS »
Merhaba bana 2001-2002 CRV konsuldaki düğmeler v ne işe yaradıklarını altabilirmisiniz.(göstegenin sol tarafındakileri)şimdiden teşekkür ederim.

idincer44

  • İleti: 1
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #59 : Mayıs 12, 2011, 12:45:09 ÖS »
Arkadaşlar merhaba 1 ay önce 98 crv 130,000 km. Aldım Honda ailesine katıldım.
İstanbul Anadolu yakası Kartal'da oturuyorum araca hiç lpg takılmamış BRC düşünüyorum anadolu yakası tavsiye edeceğiniz bir firma varmı.

Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #60 : Mayıs 23, 2011, 10:40:12 ÖS »
sol arkada, tampondaki kırmızı sis lambanızı iyi koruyun.
ben kırdım, yenisi için 250 tl istiyorlar,
çıkma bulabileceğim bir yer önerebilirmisiniz,

werty44

  • İleti: 1
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #61 : Haziran 03, 2011, 10:00:54 ÖS »
merhabalar adım mehmet, 2000 model otomatik cr v aldım, maraşta yaşıyorum, bugün servise gittiğimde bu kayış muhabbetini sordum ve kayıtlarda kayışın hiç değişmediğini söylediler( triger) aracım 160 bınde,, işçilik dahil 600 dediler, ne dersiniz servis mi yoksa...

bubil

  • İleti: 32
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #62 : Haziran 18, 2011, 10:46:29 ÖÖ »
pardon ama crv de kayış yok zincir var ben mi yanlış biliyorum??

perisan adam

  • İleti: 3
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #63 : Haziran 29, 2011, 02:31:48 ÖS »
Ben İstanbul ve balkanların en bahtsız, en nasipsiz ve en perişan olmuş Honda CRV sahibiyim. 99 model, otomatik, 2.0 ies 147 beygir, LPG'li :vaww bir araç. Hayatımı kaydıran bir hararet sorunuyla uğraştım ve uğraşıyorum. En baştaki perişanlıklarımı şimdi anlatmaya bu mailler yetmez ama son olayı anlatayım belki yardım alabilirim.

Aracımla 2 hafta önce Marmaris'e gittim. Gidişte pek fazla sorun olmadı ama sadece yokuş çıkarken hararet yükselmeye başlıyor sonra inişlerde düşüyordu. Bu şekilde devam ettim. Sonra bu peryotlar giderek sıklaştı. 1 hafta sonra dönüş yolunda araç hararet artık düz yolda da yükselmeye başladı. 15 dakika aralıklarla durup aracın sogumasını bekledim. Araçta fan açıyor, radyatörü geçen ay tamir ettirdim. Anti firiz koydurdum ve aracın suyunu her zaman kontrol ederim. Sonra daha fazla devam edemedim Aydın sanayiye girdim. Usta devir daimde problem var dedi açıp bakmamız lazım, araba 1 gün yatacak dedi. Ben bu konuda tecrübeli olduğum için bırakmadım.Çünkü conta yanmamıştı.Daha basit birşey olduğunu düşünüyordum.Neyse, aracı soğutarak ve 20 dakika bir mola vererek İzmir'i geçtim.Her 20 dakika 1 tavan yapan harareti mola verip kaputu açıp, radyatörün üzerine su dökerek ve bekleyerek soğuttum. Akhisar'a geldiğimde yine bir ustaya uğradım. Termostat da problem olabileceğini ve termostatı çıkarırsak rahatlıkla devam edebileceğimi söyledi. Termostatı çıkardı. Sonuç, hiçbirşey değişmedi.Yine aynı düzen toplam 14 saatte çıldırarak Istanbul'a kadar geldim.Aracın resmen manuel olarak soğuttum. İstanbul'a gelir gelmez aracı yetkili servise götürdüm. Termostat ve fan müşürünün değişmesi gerektiğini, bunlar değişirse sorunun çözüleceğini söylediler. Bunlar değişti ama sorun çözülmedi. Motor üst kapak contasının yanmış olabileceğini söylediler.Minimum 1000 TL fiyat çıkacağını söyleyince aracı ordan alıp 5 yıllık ustasına götürdüm.Aracı aldı ve saatlerce denedi. Kesinlikle contanın yanmadığını ve motorda birşey olmadığını söyledi. Sonra hararet müşürünü ve radyatör kapağını değiştirdi. Eğer hala bir sıkıntı varsa ancak gösterge bozuk olabilir dedi. Aracı bindim ve devam ettim. Sonuç, sıkıntı devam ediyor. uzun yolda 15 20 dakika ilerledikten sonra hararet tavana çıkıyor. Son seferinde klimadan sıcak hava geldi. Radyatör suyu takviye bölümüne geçiyor bazen radyatör ordan tüm suyu geri alıyor filan. Sonuçta ne yapacağımı bilmiyorum. En son götürdüğüm usta Radyatör tıkanmıştır, değişecek dedi. Ama kimseye güvenmiyorum artık.

Butun bunları ilginç yapan daha 3 ay önce motor contasının yanması ve 2.000 TL ödeyerek motor yaptırmam...Aracı götürüp taksim meydanında aleme ibret olsun diye yakabilirim...Haberlerde görürseniz bilinki benim...

bubil

  • İleti: 32
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #64 : Temmuz 01, 2011, 01:49:50 ÖÖ »
perişan adam kadir ustayla görüş ankarada o bendeki aynı sorunu halletti ama lpgden oluyor tek nedeni o...

perisan adam

  • İleti: 3
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #65 : Temmuz 01, 2011, 11:07:58 ÖÖ »
Bubil kardeş. LPG kaynaklı olabilir, çünkü bu süreçte motor arıza lambası da sürekli yanıyor. Normalde sadece lpg bittiği zaman yanardı. Ama LPG'den olabileceğini düşünerek 1 depo benzin doldurdum ve bitene kadar benzinde kullandım ama yine aynı şey devam etti.

bubil

  • İleti: 32
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #66 : Temmuz 02, 2011, 01:33:25 ÖÖ »
zaten lpg kullanımı kalıcı hasar veriyor. hasarını bulup onarmadığın sürece benzinde de kullansan sorundan kurtulamazsın, geçmiş olsun...

perisan adam

  • İleti: 3
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #67 : Temmuz 03, 2011, 07:32:56 ÖS »
En son dün radyatör değişti. 180 TL radyatöre 50 TL işçiliğe verdim. Bu arabaya bu kadar masraf ettiğime inanamıyorum! Bu arada son 2 aydır Full diye bir istasyondan daha ucuz olduğu için gaz alıyordum, bu durum belki süreci hızlandırmış olabilir. Benim durumum geçmiş olmuyor malesef. Gerçekten çok merak ediyorum. Diğer 99 CRV kullanıcıları, siz de her hafta mutlaka sanayiye uğruyor musunuz? 2 hafta aracınızda birşeyler kırılıp bozulmadığı zaman mutlu oluyor musunuz? Uzun yola çıktığınızda büyük bir gerginlik içerisinde yolculuk yapıp bildiğiniz tüm duaları yol boyunca okuyor musunuz? Arabanıza 8 ayda 4500 TL masraf ettiğiniz halde hala gönül rahatlığı ile kullanamadığınız oluyor mu? Ben mi çok şansızım yoksa eski bir araç kullanmanın bedeli bu mu bilmiyorum...

bubil

  • İleti: 32
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #68 : Temmuz 04, 2011, 01:03:05 ÖÖ »
aslında kısmen haklısın benim bu arabaya son 2 yıl içinde yaptığım masraf 12000 tl'ye yakın.. bu parayı crv mi satıp üstüne ekleyip daha yeni bir arabada alabilirdim. ama arabamı seviyorum. ve artık içim rahat biniyorum(tabi bu kadar masraftan sonra)..

okannaydin

  • İleti: 1
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #69 : Temmuz 05, 2011, 01:07:42 ÖS »
perisan adam  99 cr-v mi alalı tam 1 yıl oluyor 158000 de aldım şimdi 172000 de şanzuman motor kalorifer radyatörü motor radyatörü ön takım arka takım yağ pompası yatak sibop conta ne varsa değiştirdim:)))) yalnız değilsin dostum:) yaklaşık 5000 lira harcadım ama arabamı çok seviyorum.yaşlı araba yapacak bişey yok.
ha bu arada evet her hafta sonu şaşmaz sanayi sitesindeyim.:)
 

taylantgov

  • İleti: 30
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #70 : Temmuz 10, 2011, 10:28:28 ÖS »
Merhaba Arkadaşlar yaz gelmiş sorunlar ortaya çıkmış gibi görünüyor bu araçlarda triger var zincir değil ve 100 bin km bir değişmesi gerekiyor bir arkadaş yukarda yazmış triger zincir diye değil! perisan adam arkadaşım bu araçların hararet sorunu çok nadir olur motor aliminyum alaşım olduğu için çok çabuk ısınır çabuk soğur eğer hararet yükseliyorsa ilk önce radyatör kapağını değiştirip deniyeceksin sorun düzelmezse ikinci olarak devirdaim pompası değiştirilir bu işlemden sonra radyatör temizleme sıvısı uygulanır bide radyatörün su eksiltip eksiltmediğine bak derim eğer eksiltiyorsa motorun içindeki conta yanmıştır ordan sızdırma yapıyor olabilir bide 3 ay önce motor contan yanmış contayı takıp iyi sıkmamışlarsa veya conta kalitesizse ondanda olabilir saygılarımla,

bubil

  • İleti: 32
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #71 : Temmuz 11, 2011, 12:37:29 ÖÖ »
evet haklısınız cr-v gen2 trigerler zincirmiş

EG_KİLLER

  • İleti: 20
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #72 : Temmuz 25, 2011, 04:01:18 ÖS »
iyi günler ....perisan adam ın çektiği bütün herşey benimde başıma geldi...şu an 2003 civic es aracım var..allaha şükür hiç bi problem yaşamadım..
ama bundan önce 94 civic el aracım vardı..tüplü...hararet tavan yapıyordu...araçta değiştirmediğim bişe kalmadı..devirdaimden başladık...radyatör, hararet müşürü, termostat, en son conta değişti..kapak taşlama yaptırdım...hararet yine tavan...en sonunda arabayı götürdüm attım ustanın önüne..arabayı yap bana öyle ver dedim...bu arada yaptığım masraf 2500 tl yi geçti..bir gün sonra beni aradı arabayı gel al..yaptım dedi...gititm halletmiş o.çocuğu....nesi varmış dedim..önceki taktığımız termostat  arızalıymış dedi...peki benim yaptığım masraf nolcak dedim..değişen parçalar falan..adam değişen parçalar zaten arabanın üstünde..arabanı yeniledin...daha iyi dedi...750 tl borcum kalmıştı...çıktım bi daha uğramadım...arıyor..parasınıda vermiyorum...tamircinin adresi..Ankarada ivedik sanayi sitesi  NAZAR OTO..hüseyin usta....bilenler uyanık olsun...

hysteria35

  • İleti: 8
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #73 : Ağustos 26, 2011, 11:01:07 ÖÖ »
selam izmirden serdar ben 99 crv var . aynı perişan adamın sorunları bende var herşeye baktırdım artık bu işi bilmeyen tamircilerden bıktım kendım yapmaya karar verdim şu an takipteyim büyük bi ihtimalle silindir kapak contasında kaçak var aracı sıkıştırınca (3000-4000 devir) soğutma sistemi hava yapıyor yani pistonun biri kompresyonu su hatttına kaçırıyor buda hareretin kralını yaptırıyor. bundan sonra yapacagım şey kompresyon saati alıp kompresyon testi yapmak kuru ve yaglı testen sonra emin olurum diye tahmin ediyorum. eğer sorun kapak contasında ise kendim değiştirmeyi düşünüyorum. mekanik her türlü sıkıntınızı yazarsanız  elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

hysteria35

  • İleti: 8
Ynt: Honda CRV (97-2001) Kullanan Arkadaşlar Burada Buluşalım
« Yanıtla #74 : Ağustos 27, 2011, 10:11:42 ÖÖ »
selamlar arkadşlar lpg takırcaklar ismi bilinmedik ve servis ağı geniş olmayan parça sorunu yaşanabilceği markalardan uzak dursunlar şu an türkiyede mevcut en geniş servis ağı olanlar zavolli brc ve atikerdir. daha önemliside taktırcagınız firma ve ustanın işinin ehli olması  bunuda çevrenizdek taksicilere sorun 24 saat aracın üstündeler hangi usta iyi hangisi işi bilmiyor yardımcı olurlar. örneğin 2 ayrı usta aynı marka lpg kitini uyguluyor birinde motor arıza lambası yanıp duruyor birinde lamba yanmıyor bu tamamen işi bilip biimemekle ilgili. iyi ayarlanmış bir lpg kiti  benzinli kadar iyi çekiş sağlıyor . benim araçta brc var şehir içi son zamlarla (2.35) 250-260 krş şehir içi, şehir dışı 200-210 krş yakıyor. birde her yerden gaz almayın mümkünse.