Kullanıcı Adı: Sürekli Bağlı Kal
Şifre:

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte. « önceki sonraki »
Sayfa: [1] Yazdır
Gönderen Konu: Dunlop Lastik takıp Honda CRV' lere ve diğer modellerinize yazık etmeyin  (Okunma Sayısı 3007 defa)
hasanmahmut.em

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« : Temmuz 07, 2011, 04:20:35 ÖS »


Dunlop Lastik çok kötü mü ? Şansızlık mı?
Garanti kapsamına bağlı olarak Honda merkez aracılığıyla: Daha 2-3 ay önce Dunlop lastik konusunda şikayetim olmuştu. Ne ciddi bir firmaymış ki  ( DUNLOP) ..Eksper raporuna göre tarafıma dönüş bile yapmadı. Kendim Honda' yı arayarak sonucu aldım. Bugün yine lastiğim patladı.. 41 yaşındayım, 23 senedir araba kullanırım. En az 10-15 araç yeniledim..Garanti kapsamındaki aracıma bağlı olarak; Dunlop lastiği ilk defa kullanıyorum... Yazık Honda CRV (2011 Model ) aracımıza (4*4) araç keyfini bırakın, düz araba keyfi bile vermez oldu..Genelikle düz araç olan Honda Civici kullanıyoruz. Çünkü; lastik patlamalarından bıktık, güvenliğimizde çabası..
- 2.aracım olan  ; Honda Civic( 2009 Model-30.000km'de ) lastiği hiç patlazken.( Farklı bir marka lastik var üzerinde )
-  23 yıllık şöförlük hayatımda , toplam 1-2 defa araç lastiğim patladı. ( bu araç hariç tabiki). Ama bu araç (Honda CRV 4*4 )  09.08.2011 trafiğe çıkışlı, km'si şu an : 9.600 km olup, ortalama 1.500 km bir patlamış. Yani aracımın 10 ayda toplam 6 kez patlamış.
-  Mübarek mıknatıs; ÇİVİ...vs TOPLAMAK İSTİYORSAN; DUNLOP LASTİK TAK DİYE DÜŞÜNÜYORUM ARTIK..
-  Eksperinde lastik üzerindeki testi , komik ama diş kalınlığı ölçmek oldu. Sanki ben; 2011 model aracımda km sahteciliği yapıyorum.. Yada lastikçiye gitmişim, yeni lastik gerekiyor mu diye soruyorum..
- Ben Dunlop' a soruyorum; 2 aracım var aynı yollarda kullanılıyor, Civic 2009 Model 30.000 km'de hiç lastik patlamamış, diğeri (4*4) Honda CRV ( SUV ) araç 2011 model 9.600 km' de 6 kez lastik patlamış.
-  Lastik patlama sorunu; ekspert tesiti diş kalınlığı ölçmek mi? Yoksa lastiğin birini alıp fabrika testlerinden geçirmek mi?
- 6 kez çivi batsada; 9.600 km' deki yeni lastikli bir aracın, çiviyi bu kadar rahatlıkla toplaması tuhaf değil mi? Soruyorum kimin başına böyle bir şans gelmiş.. Ben SUV aracımla dağda taşta gezmiyorum.. Düz aslfatta, günlük işler..
Not: Bu lastikte teknik hata varsa veya şansızlıksa zaten bir daha tövbe.. Genelikle sıfır araca binerim, eğer aracın orijinali Dunlop Lastikse, o zamanda araca binmeden hemen değiştirmeyi düşünüyorum..
Saygılarımla..
Logged
canguder


Yaş: 27
Yer: İstanbul
Otomobil: Honda Civic Elegance Mercedes SLK 200 Bmw 3.20i Sportline
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #1 : Temmuz 07, 2011, 05:14:41 ÖS »

öncelikle kendinizi tanıtırsanız memnun oluruz ;

konuya gelince benim bildiğim dunlop lastikler kalitelidir ama sizin başınıza gelen talihsizlik diyebilirim. ayrıca eksperlerin yaptığıda çok yakışıksız olmuş. eğer lastiklerden memnun değilseniz michelin bridgestone gibi markalar kullanın.
Logged
jackal6961


Yer: izmir
Otomobil: 2004 vtec2
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #2 : Ekim 14, 2011, 10:09:03 ÖS »

michelinlerin yanakları çok yumuşak bozuk yola gelmez yanak yaran çok michelin var.Bence bridgestone.Bide çivi garantiye girmez.Şanssızlık diyorum.Piyasada öküz çok yollarda her şey var. çevre yolunun ortasına geçen koca bi teneke atmışlardı ya 100le 120yle giderken çarpsan ön tamponun bi parçası kopar
Logged
ilkercom
Hasan İlker Çom



Yaş: 35
Yer: Zeytinburnu
Otomobil: Honda Civic 1.8 HB M/T
Şu Anda Sitede Değil

Hayat 5000 rpm de başlar.


« Yanıtla #3 : Kasım 08, 2011, 06:38:58 ÖS »

ilginç gerçekten
Logged

1,8 I-Vtec 2006 M/T

ebc gd series disc + greenstuff brake pads
simota carbon charger
poseidon999


Yaş: 33
Yer: Üsküdar
Otomobil: E46 - 316
Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #4 : Kasım 08, 2011, 08:51:24 ÖS »

Hoşgeldiniz kendinizi tanıtırsanız daha şık olacaktır.

Sonra konuya gelelim. Çok çivi battığı için markadan şikayeti ilk defa duyuyorum.
yanlış anlamayın. Belki gerçekten teknik bir açıklaması vardır. Belki her araç gün boyunca bir sürü çivinin
üstünden geçiyor ve bir şey olmuyordur ama tanesi 1,000 tl lik marka bir lastiği
bir cam çivisinin ya da bir duvar çivisinin üstünden usturuklu bir biçimde geçirin o da patlar.
Sonuçta çivi görünce yolunu otomatik değiştiren lastik yapılmadı.

Umarım siz haklısınızdır ve lastikte bir kusur vardır.
Dediğim gibi kusur sadece lastikteyse bütün markayı suçlamak abartı olur.

Son bir şey daha hep aynı lastik mi patlıyor yoksa her seferinde farklı lastikler mi???
Eğer her seferinde fark lastiklerse her kullanıcıdan bu şikayet gelir.
Yok aynı lastikse sorun yine dediğim gibi üretilen o tek lastiktedir.

Logged
ilkercom
Hasan İlker Çom



Yaş: 35
Yer: Zeytinburnu
Otomobil: Honda Civic 1.8 HB M/T
Şu Anda Sitede Değil

Hayat 5000 rpm de başlar.


« Yanıtla #5 : Kasım 08, 2011, 08:58:11 ÖS »

Bazen hakikaten lastik çiviyi çekiyor resmen. Ben hak verdim yazılanlara. Ama Dunlop lastiklerin hepsinde olsun sanmam.
Logged

1,8 I-Vtec 2006 M/T

ebc gd series disc + greenstuff brake pads
simota carbon charger
uzmandr

Avatar Yok

Şu Anda Sitede Değil


« Yanıtla #6 : Ocak 11, 2012, 09:54:43 ÖS »

Konuyu görünce benimde başıma benzer olay geldiği için yazma ihtiyacı hissettim. 3 ay önce aldığım 50.000 km. deki Honda CR-V aracımın lastikleri kabak olduğu için Dunlop marka 4 adet yeni lastik alıp kullandım. Daha 3 ay anca olmuştu ki ön lastiklerden birine çivi battı ve patladı. Yorumu size bırakıyorum. Ama birdaha Dunlop almayı düşünmüyorum. Şimdi niye aldım derseniz en uygun fiyata anca onu bulmuştum, o yüzden aldım.
Logged
Sayfa: [1] Yazdır 
« önceki sonraki »
Gitmek istediğiniz yer: