Gönderen Konu: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!  (Okunma sayısı 4716 defa)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« : Ekim 23, 2008, 07:53:23 ÖÖ »
geçen gün e-bay sitesinde gezerken sitede bi ürün gözüme çarptı. inceledim çok ta hoşuma gitti. yalnız bu ürün sadece yeni cr-v ler için yapılmış ve türkiyeye satılmamış. ben şu anda bu parçayı getittirmeye uğraşıyorum. umarım başaracağım...

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Parts-Accessories_Car-Truck-Parts-Accessories__2007-Honda-CR-V-CRV-OEM-Factory-Remote-Car-Starter_W0QQitemZ290269586397QQddnZPartsQ20Q26Q20AccessoriesQQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQddiZ2811QQadiZ2865QQcmdZViewItem?hash=item290269586397&_trkparms=72:331|39:1|65:12|240:1318&_trksid=p4506.c0.m245

parça cr-v çalıştırma kartı anahtara falan gerek kalmıyo uzaktan kumanda ile çalıştırıp stop edebiliyor. sıcak soğuk havalandırmalarını çalıştırabiliyor arabanı uzaktan kumanda edebiliyorsun. çalıştırma stop etme ve havalandırma için. bu arada hırsızlık olaylarına karşıda bu kart yanında olmadan araç çalışmıyor..



Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #1 : Ekim 23, 2008, 08:37:30 ÖÖ »
müthiş birşey bence ya inşallah getirirsiniz ne kadar yararlı oldugunu veya olmadıgını görürüz..

pylşm için tşkkrler

bashcantlee

  • İleti: 1234
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #2 : Ekim 23, 2008, 08:48:50 ÖÖ »
güzelmiş gerçekten de Tunç. getittir de bakalım..

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #3 : Ekim 23, 2008, 08:49:27 ÖÖ »
baya uğraşmam gerekecek ama olacak inşallah...

bashcantlee

  • İleti: 1234
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #4 : Ekim 23, 2008, 09:23:28 ÖÖ »
inşallah

altunparmak

  • İleti: 2138
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #5 : Ekim 23, 2008, 11:58:26 ÖÖ »
inşallah getirirsin tunc mükemmel olur

serhan

  • İleti: 225
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #6 : Ekim 23, 2008, 01:22:36 ÖS »
Harika bir parça bulmuşsun umarım getirebilirsin

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #7 : Ekim 23, 2008, 01:23:59 ÖS »
yalnızaraştırmalar sürerken bi arkadaşım ben getittirdim fakat turkiye paketlerine uymuyor dedi. yani bi işe yaramamış. şimdi bide onun doğruluğunun ne olduğuna bakacağım...

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #8 : Kasım 11, 2008, 11:33:39 ÖS »
yaa araç otomatik olsun ne farkeder tuncum türkiye paketi ;) türkiyede olunca CR-V farklımı oluomuş? hadi civic desen belki SI falan farkeder dicemde CRV ;) 4 gözle bekliyorum ona göre ;)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #9 : Kasım 13, 2008, 07:53:44 ÖÖ »
ürün alındı atatürk havalimanın da gümrükten çıktı ve en geö 2 güne kadar bende... :)

çok mutluyum. umarım burada montajını yapabilirler...

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #10 : Kasım 14, 2008, 12:07:34 ÖÖ »

ürün alındı atatürk havalimanın da gümrükten çıktı ve en geö 2 güne kadar bende... :)

çok mutluyum. umarım burada montajını yapabilirler...


yaparlar yaparlar paşam hiç meraklanma sen ;)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #11 : Kasım 14, 2008, 09:27:54 ÖÖ »
umarım halledebilirler.

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #12 : Kasım 23, 2008, 07:15:44 ÖS »
kardeşlerim yarın sabah aracı ist. yolunda ki yetkili servis honda efe ye bırakıyorum ve uzaktan çalıştırma mekanizmasını taktırıyorum. modül takılırken oluşabilecek bi hata araç tam bir ay beyin bekleyecek ve yani kullanamayacığm. DUA edinde şu işi sağlıklı bi şekilde elimize yüzümüze bulaştırtmadan bitirelim kardeşlerim...

nikky

  • İleti: 1463
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #13 : Kasım 23, 2008, 09:11:35 ÖS »
hayırlısı olsun abicm inşallah bi sıkıntı olmaz..   :amin   yapıldıktan sonra çok bomba olucak yalnız  

rserkan

  • İleti: 489
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #14 : Kasım 23, 2008, 10:30:43 ÖS »
olur olur şimdiden hayırlı olsun en güzelide kafede otururken çalıştırıp gelen geçenin tepkisini izlemek olacak hayırlı olsun

metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #15 : Kasım 23, 2008, 10:33:40 ÖS »
şimdiden hayırlı olsun güzel bir özellik

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: arkadaşlar türkiye ye girişi yok..!
« Yanıtla #16 : Kasım 23, 2008, 10:57:03 ÖS »
yorumlarınız için ve dilekleriniz için teşekkür ederim kardeşlerim...