Gönderen Konu: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)  (Okunma sayısı 9871 defa)

firstcevher

  • İleti: 3758
2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« : Kasım 27, 2008, 06:18:35 ÖS »
Resimler Tuncumun TPJ den ;) güle güle kullan kardeşim Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin ;)








arkadakide benim külüstür :P



metin16

  • Ziyaretçi
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #1 : Kasım 27, 2008, 06:20:15 ÖS »
maşşallah çok güzel olmuş hayırlı olsun güle güle kullan kardeşim

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #2 : Kasım 27, 2008, 06:21:16 ÖS »
teşekkür ederim metinim daha iyisi sizlerin olsun inşallah...

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #3 : Kasım 27, 2008, 06:22:36 ÖS »
yavuzum kardeşim ellerin dert görmesin... Allah razı olsun. bana şu paint'i bi öğretemedin ya bu yüzden de çilemi çekiyosun helal olsun... :)

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #4 : Kasım 27, 2008, 06:24:33 ÖS »
çok güzel olmuş ellerinize saşlık yalnız arkada kamerayı taktığınız yerin fotosu mevcutmu ?varsa yüklerimsnz ?

bu arada yavuz abiyle ne zmn bigaya gelionuz abim :)

01 GK 283

  • İleti: 88
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #5 : Kasım 27, 2008, 06:26:25 ÖS »
Çoook güzel olmus zevkinize ve ellerinize saglık,hayrlı günlerde kullanmak dilegiyli keyifli forumlar

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #6 : Kasım 27, 2008, 06:26:42 ÖS »
resim mevcut değil ama en kısa zaman da ben çekerim yavuz kardeşim de koyar...

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #7 : Kasım 27, 2008, 06:26:52 ÖS »

yavuzum kardeşim ellerin dert görmesin... Allah razı olsun. bana şu paint'i bi öğretemedin ya bu yüzden de çilemi çekiyosun helal olsun... :)


olum ne çilesi zevkli oluyor, sana göstermiyorumki koycağın zaman bana ihtiyacın olsun bende ne yaptın ettin göreyim :P tekrar güle güle kullan kardeşim, aman hırsızlıklarada dikkat et ;) hatta küçük bi ücret karşılığı gece bekçilik yapabilirim TPJ ye :D


çok güzel olmuş ellerinize saşlık yalnız arkada kamerayı taktığınız yerin fotosu mevcutmu ?varsa yüklerimsnz ?

bu arada yavuz abiyle ne zmn bigaya gelionuz abim :)


buğracım gelcektim babane buraya geldi, bayramdan sonra inşallah gelicem bi ara, ben plan yapmayı sevmiyorum ne zmn bi plan yapsam aksilik çıkıyor, o yüzden en güzeli birden çıkıyorum diyip gelcez biz meraklanma sen ;)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #8 : Kasım 27, 2008, 06:28:02 ÖS »

Çoook güzel olmus zevkinize ve ellerinize saglık,hayrlı günlerde kullanmak dilegiyli keyifli forumlar


çok teşekkür ederim kardeşlerim. Allah razı olsun...

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #9 : Kasım 27, 2008, 06:30:14 ÖS »
eywallah yavuzum saolasın. inşallah şu beklediğimiz fiyat gelirde biran önce senin arabanın da tv - navi sini taktırırız kardeşim. o zaman ben senin arabana sende benim arabama gece bekçiliği yaparız...

By_BuGr4

  • İleti: 1483
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #10 : Kasım 27, 2008, 06:33:06 ÖS »
buğracım gelcektim babane buraya geldi, bayramdan sonra inşallah gelicem bi ara, ben plan yapmayı sevmiyorum ne zmn bi plan yapsam aksilik çıkıyor, o yüzden en güzeli birden çıkıyorum diyip gelcez biz meraklanma sen ;)
[/quote]
inşallah abim gelin size bi tarzan köfte yedireyim tunç abide buranın köftesinin lezzetini görsün :) ;D

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #11 : Kasım 27, 2008, 06:36:09 ÖS »
ne zaman gidiyoruz. seve seve kardeşim bana 1 yada 2 gün önceden haber uçurun yeter...

firstcevher

  • İleti: 3758
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #12 : Kasım 27, 2008, 06:37:03 ÖS »
[/quote]
inşallah abim gelin size bi tarzan köfte yedireyim tunç abide buranın köftesinin lezzetini görsün :) ;D
[/quote]

ozaman işler kötü, bigada köfte kalmıcak desene :P

tuncum ayıpsın benim dvd işi biraz kalır gibi bu aralar :D ileriki zamana artık inşallah daha önümüz uzun nede olsa Honda hayat onda ;)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #13 : Kasım 27, 2008, 06:39:31 ÖS »
tabiki kardeşim hallederiz...

mechanicer

  • İleti: 624
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #14 : Kasım 27, 2008, 06:42:52 ÖS »
way masallah cok guzel ya ıyı gunlerde kullan

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #15 : Kasım 27, 2008, 06:44:46 ÖS »
teşekkür ederim kardeşim. daha iyisi sizlere inşallah...

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #16 : Kasım 27, 2008, 06:45:55 ÖS »
Maşallah güle güle kullanın inşallah.

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #17 : Kasım 27, 2008, 06:48:45 ÖS »
teşekür ederim mahir kardeşim.sizin reismlerin yanın da bu resimler hiç bişey ama saolasın... :):)

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #18 : Kasım 27, 2008, 06:49:23 ÖS »
Bak nası dalga geçiyor ya  >%6rol

Maşallah tekrar abim :)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #19 : Kasım 27, 2008, 06:50:13 ÖS »
teşekkür ederim kardeşim...

Mahir TÜRKMEN

  • İleti: 5960
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #20 : Kasım 27, 2008, 06:51:02 ÖS »
Bak şimdi avatara baktım şöle bi aracın önü hem kızgın kızgın bakıyor hem pis pis gülüyor yahu insana :) ama asil bi duruş var gerçekten :) normalde ciplerin ön görüntüsünü sevememişimdir :)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #21 : Kasım 27, 2008, 06:56:06 ÖS »
bu zaten bi jip değil ben bu arabayı jip diye aldım ama jiplikten çıktı başka bi araç oldu... :)

L3v3nT

  • İleti: 1481
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #22 : Kasım 27, 2008, 07:00:05 ÖS »
Yauw bu araba zaten çok çok güzeldi şimdi ne oldu :D  Çok çok çok güzel olmuş kardeşim, Güle güle kullan ;)

BLACK ORANGE

  • İleti: 3425
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #23 : Kasım 27, 2008, 07:02:56 ÖS »
eywallah leventim daha iyi senin olsun. inşallah kardeşim...

nikky

  • İleti: 1463
Ynt: 2008 CRV için DVDNavi (TPJ'den)
« Yanıtla #24 : Kasım 27, 2008, 07:56:03 ÖS »
Abicm süper olmuş valla hayırlı olsun..