arkadaşlar ses soluk çıkmadığı için, yararlı olduğunu düşündüğüm bilgileri ben sizlere aktarayım. biraz araştırma sonucu doğru olup olmadığından tam emin olmamakla beraber (kağıt üzerinde ölçüm vs görmedim henüz) şu bilgileri edindim. box tuning ya da diğer adıyla power box, sadece aracın ecu 'ndeki enjektöre verdiği pompaj emrini maximuma çıkartıyormuş. normal şartlarda hiç bir zaman limitlerde çalışmayan enjektörler bu sayede motora yakabileceğinden de fazla yakıt göndermiş oluyormuş. böylelikle hava giriş ve çıkış sistemi rahatlatılmış bir araçta (bu araca yazılım uygulanamadığı için) hava, daha doğrusu giren oksijen miktarı ancak %1-2 civarında arttırılabilirken, yakıt %8 leri bulabiliyormuş eskiye oranla. bu durumda beklenenden çok daha az bir performans artışı oluyormuş, ancak vites atışlarında aracın beyni ve gaz kelebeği arası etkileşim esnasındaki geçen zaman diliminde beynin emri gelmeden araç normalden fazla bir oksijen alıyor ve aracın vitesini attığınız anda kafa atışı baya bir etkili oluyormuş ama devamı gelmiyormuş. tabii bu arada yakıt sarfiyatı gereksiz yere uçuyor. kat iptal değilse kısa süreli arıza yanmalarında artış da oluyormuş aracın sıkıştırıldığı anlarda. piston kol subap vs ye zarar verip vermediğini henüz cevaplayamadılar. eğer bu bilgilere de ulaşırsam sadece benim model ve motor için değil tüm hondalar için faydalı olabileceğini düşündüğüm bilgileri seve seve paylaşıcam arkadaşlar.