VTEC hayranlarına müjde: Honda'nın hibrid hatchback'i 2011 model CR-Z'nin bazı detayları ve broşür görüntüleri basına sızdı!
1,5 litrelik dört silindirli motorun (Japon spec) kendisi 6000 d/d'de 112 hp, yardımcı elektrik motoruysa 1500 d/d'de 14 hp üretiyor. Daha da önemlisi, benzinli motor 4800 d/d'de kullanıma 145 Nm sunarken, Entegre Motor Destek (Integrated Motor Assist (IMA)) sistemi buna henüz 1000 d/d'de ürettiği 78 Nm ile destek veriyor. Altı-ileri manuel ya da CVT otomatik şanzımanla alınabilen CR-Z, 0-100 km/s hızlanmasını 9,7 s'de tamamlıyor - efsanevi CRX'in halefi niteliğinden uzak değerler. Boyutlar bu sene Tokyo Motor Şov'da gördüğümüz konseptten pek farklı değil, ağırlık hakkındaysa henüz bir bilgi yok.
Verimlilik adına CR-Z, LED gündüz farları ve yan aynalara entegre sinyal lambaları ile üç sürüş modu içerecek: Eco, Normal ve Sport. Bu modlar konsoldan seçilebilecek ve göstergeler uygun şekilde renk değiştirecek.