Aracı ne amaçla kullanacaginiza bağlı
Kalite olarak birbirine yakın araçlar
Ama ağırlıklı olarak arazide ağır offroad yapip çok az şehir kullanimi olacaksa g.vitara
Çünkü modifiye edilebiliyor parçası bulunur kilitli differensiyel var
Ayrıca 2008 2.0 benzinli modelleri devamlı 4 çeker 2 çekere dusuremiyorsunuz buda yakit ta farkeder.
Daha düşük modellerde 2 çekere dusurebiliyorsunuz.
Ayrica tüp tankı için yer yok tüp tanki bagaja konuyor zaten ufak bagaj iyice ufaliyor tüp tankı açıkta kalıyor.
99 crv akıllı 4 ceker denilen yari kaymali hidrolik kilitli differensiyel yani 4 çeker yada 2 çeker için düğme yok
Arac devamli 2 çeker önden zorlandiginda veya kendine göre parametrelere göre 4 çekiyor.
Bunun en büyük avantajı yakit tasarrufu
Crv daha çok hafif arazi kır gezileri hafta sonu köye gitmek icindir.G.Vitara gibi agir off road yapamaz.
Tüp icin bagajin icinde döşeme altinda piknik masasi ve boşluk var buraya simit tüpü koyuyorsunuz ve bagajdan hic bir sey kaybetmiyorsunuz tüp gizlenmiş oluyor.
Kısaca
Yuzde 90 asfalt sehir ici yuzde 10 piknik kir gezisi CRv
Yuzde 90 dag bayir ağır off road yuzde 10 şehir asfalt g.vitara
Bir yerlerden bulup ikisinide kullanin en azindan içine oturun en iyi karar budur içinize sinmesi.
Çünkü bu benim kendi görüşüm
G.vitarA sanki biyle şehir içi çok atik ve pratik gelmiyor bana şehirler arası giderkende keza .
Ama tavsiyem bütçeye bağlı olarak mümkünse 2002 üstü crv 2 kasa almaniz.
Çünkü ivtec motor var efsanedir ve otomatik sanzumana lock-up denilen yakittan tasarruf saglanan sistem eklenmiştir.
99 crv 1 kasada yok.
Ben de crv baliyorum.
yeni kasa corolla var şu an.
satilinca 2005 ve 2007 arasi crv 2
Çünkü vsa yani espli çekiş kontrol var.
lock-up sistemi 98-99 model crvlerde de var. manualinde bulabilirsin. şu şekilde arat:"Your Honda's transmission has four
forward speeds, and is electronically
controlled for smoother shifting. It
also has a "lock-up" torque converter
for better fuel economy. You may
feel what seems like another shift
when the converter locks."