Gönderen Konu: 1997-2001 CRV (CRV I)  (Okunma sayısı 6670 defa)

Emin AK

  • İleti: 68
1997-2001 CRV (CRV I)
« : Şubat 12, 2014, 09:38:49 ÖS »
Crv bölümü yeni mi açıldı ben mi yeni görüyorum :)



fotoaktuel

  • İleti: 281
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #1 : Şubat 13, 2014, 11:21:16 ÖÖ »
şükürler olsun benimde içimde bir sıkıntıydı. şimdi oldu.

Emin AK

  • İleti: 68
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #2 : Şubat 14, 2014, 11:10:24 ÖÖ »
ama CRV kullanıcıları diğer tarafa alıştı :)

Candas54

  • Candaş E.
  • İleti: 20
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #3 : Mart 05, 2014, 11:08:31 ÖS »
Abi biz öbür tarafa alıştık burası sarmıyor :D öbür gruba gelenleri bekleriz.

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #4 : Haziran 18, 2014, 07:51:10 ÖÖ »
Aynen öbür tarafa alıştık.

 Mod arkdaşlar ordaki paylaşımları direk bu sayfaya aktarırsa ve orayı kaldırırsa hem forum işleyişi hem de bilgi paylaşımı açısından yararlı olur kanısındayım.

emre 14

  • İleti: 6
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #5 : Haziran 30, 2014, 02:19:55 ÖÖ »
Öncelikle herkese iyi günler siteye yeni üye oldum elimde 23 bin civari para var ve crv almayi dusunuyorum 98 ile 99 arasinda ne gibi bi fark var yardimci olursaniz bende sitenizin daimi uyesi olurum ilginiz icin simdiden tesekkur ederim

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #6 : Haziran 30, 2014, 08:39:56 ÖÖ »
Öncelikle herkese iyi günler siteye yeni üye oldum elimde 23 bin civari para var ve crv almayi dusunuyorum 98 ile 99 arasinda ne gibi bi fark var yardimci olursaniz bende sitenizin daimi uyesi olurum ilginiz icin simdiden tesekkur ederim

Motorda beygir farkı var vede alabilirsen 147 by olanlarını tercih et. 99 modelin hepsi 147 beygir değildir bu arada internetteki ilanlardan motor resimlerini karşılaştırırsan aradaki farkı görürsün. En azından alacağın aracın 147 by olup olmadığını anlayabilirsin kolay gelsin.

emre 14

  • İleti: 6
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #7 : Haziran 30, 2014, 09:42:56 ÖÖ »
99 model 147 beygir idealdir diyosunuz yani ilginiz icin cok tesekkur ederim bu kadar kisa surede cvp alabilcegimi dusunmuyidum.gercekten

emre 14

  • İleti: 6
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #8 : Haziran 30, 2014, 10:03:26 ÖÖ »
Bide tuhaf bi soru olcak ama  98 modeli ile 99 modeli arasinda bim lira fark ediyo bu normaldir demi aradaki ozelliklere deger mi yani ....

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #9 : Haziran 30, 2014, 02:35:16 ÖS »
Normalde model yılları arası fiyat artar ki cr v de ilk seriden sonra motorda değişimler olmuştur bu nedenle 147 by olanlar daha çok tutulmakta.

emre 14

  • İleti: 6
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #10 : Temmuz 01, 2014, 09:53:43 ÖÖ »
Umarim cok yakinda honda crv sahibi olarak aranizda bulunurum ilginiz icin tesekkurler

NUJMAN

  • NUMAN YILDIRAN
  • İleti: 525
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #11 : Temmuz 01, 2014, 01:16:10 ÖS »
Hayırlısı olsun.

kara_star

  • İleti: 9
Ynt:
« Yanıtla #12 : Mart 15, 2016, 09:46:25 ÖÖ »
99 crv 124 ve 147 bg olarak iki versiyon var.
Ilanlarda herkes 150 bg diye yazar.
Bunu anlamanin iki yolu var
On tampon izgaralari tampon dikkat edin dikinedir bu 124 bg
Tampon izgaralari yatay ise 150 bg
Tabi tampon degismediyse
Ikincisi
124 bg motor manifoldu ile 150 manifoldu farklıdır. 
En önemlisi vites kolu uzerinde O/D düğmesi olmasi.

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


İsmail4001

  • İleti: 3
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #13 : Mart 17, 2016, 01:55:37 ÖÖ »
Crv 99 model ile grad vitara arasında kararsız kaldım sizce teknik özellikler donanım performans arazi olarak sizce hangisi

kara_star

  • İleti: 9
Ynt:
« Yanıtla #14 : Mart 17, 2016, 09:37:05 ÖÖ »
Aracı ne amaçla kullanacaginiza bağlı
Kalite olarak birbirine yakın araçlar
Ama ağırlıklı olarak arazide ağır offroad yapip çok az şehir kullanimi olacaksa g.vitara
Çünkü modifiye edilebiliyor parçası bulunur kilitli differensiyel var
Ayrıca 2008 2.0 benzinli modelleri devamlı 4 çeker 2 çekere dusuremiyorsunuz buda yakit ta farkeder.
Daha düşük modellerde 2 çekere dusurebiliyorsunuz.
Ayrica tüp tankı için yer yok tüp tanki bagaja konuyor zaten ufak bagaj iyice ufaliyor tüp tankı açıkta kalıyor.

99 crv akıllı 4 ceker denilen yari kaymali hidrolik kilitli differensiyel yani 4 çeker yada 2 çeker için düğme yok
Arac devamli 2 çeker önden zorlandiginda veya kendine göre parametrelere göre 4 çekiyor.
Bunun en büyük avantajı yakit tasarrufu
Crv daha çok hafif arazi kır gezileri hafta sonu köye gitmek icindir.G.Vitara gibi agir off road yapamaz.
Tüp icin bagajin icinde döşeme altinda piknik masasi ve boşluk var buraya simit tüpü koyuyorsunuz ve bagajdan hic bir sey kaybetmiyorsunuz tüp gizlenmiş oluyor.

Kısaca
Yuzde 90 asfalt sehir ici yuzde 10 piknik kir gezisi CRv
Yuzde 90 dag bayir ağır off road yuzde 10 şehir asfalt g.vitara

Bir yerlerden bulup ikisinide kullanin en azindan içine oturun en iyi karar budur içinize sinmesi.

Çünkü bu benim kendi görüşüm
G.vitarA sanki biyle şehir içi çok atik ve pratik gelmiyor bana şehirler arası giderkende keza .

Ama tavsiyem bütçeye bağlı olarak mümkünse 2002 üstü crv 2 kasa almaniz.
Çünkü ivtec motor var efsanedir ve otomatik sanzumana lock-up denilen yakittan tasarruf saglanan sistem eklenmiştir.
99 crv 1 kasada yok.

Ben de crv baliyorum.
yeni kasa corolla var şu an.
satilinca 2005 ve 2007 arasi crv 2
Çünkü vsa yani espli çekiş kontrol var.

ysfcng06

  • İleti: 12
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #15 : Haziran 19, 2016, 02:47:37 ÖÖ »
Aracı ne amaçla kullanacaginiza bağlı
Kalite olarak birbirine yakın araçlar
Ama ağırlıklı olarak arazide ağır offroad yapip çok az şehir kullanimi olacaksa g.vitara
Çünkü modifiye edilebiliyor parçası bulunur kilitli differensiyel var
Ayrıca 2008 2.0 benzinli modelleri devamlı 4 çeker 2 çekere dusuremiyorsunuz buda yakit ta farkeder.
Daha düşük modellerde 2 çekere dusurebiliyorsunuz.
Ayrica tüp tankı için yer yok tüp tanki bagaja konuyor zaten ufak bagaj iyice ufaliyor tüp tankı açıkta kalıyor.

99 crv akıllı 4 ceker denilen yari kaymali hidrolik kilitli differensiyel yani 4 çeker yada 2 çeker için düğme yok
Arac devamli 2 çeker önden zorlandiginda veya kendine göre parametrelere göre 4 çekiyor.
Bunun en büyük avantajı yakit tasarrufu
Crv daha çok hafif arazi kır gezileri hafta sonu köye gitmek icindir.G.Vitara gibi agir off road yapamaz.
Tüp icin bagajin icinde döşeme altinda piknik masasi ve boşluk var buraya simit tüpü koyuyorsunuz ve bagajdan hic bir sey kaybetmiyorsunuz tüp gizlenmiş oluyor.

Kısaca
Yuzde 90 asfalt sehir ici yuzde 10 piknik kir gezisi CRv
Yuzde 90 dag bayir ağır off road yuzde 10 şehir asfalt g.vitara

Bir yerlerden bulup ikisinide kullanin en azindan içine oturun en iyi karar budur içinize sinmesi.

Çünkü bu benim kendi görüşüm
G.vitarA sanki biyle şehir içi çok atik ve pratik gelmiyor bana şehirler arası giderkende keza .

Ama tavsiyem bütçeye bağlı olarak mümkünse 2002 üstü crv 2 kasa almaniz.
Çünkü ivtec motor var efsanedir ve otomatik sanzumana lock-up denilen yakittan tasarruf saglanan sistem eklenmiştir.
99 crv 1 kasada yok.

Ben de crv baliyorum.
yeni kasa corolla var şu an.
satilinca 2005 ve 2007 arasi crv 2
Çünkü vsa yani espli çekiş kontrol var.

👍👍

Samed54

  • İleti: 1
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #16 : Ekim 12, 2016, 12:20:48 ÖÖ »
Arkadaşlar 97-01 arası crv kullanıcıları olarak bir instagram sayfası aradım ve bulamadım. Bir instagram sayfası açtım ilginiz olursa eger paylaşımlarımızı yaparız ? Sayfa adı: HondaCrvTürkiye

hybrid427

  • İleti: 12
Ynt: 1997-2001 CRV (CRV I)
« Yanıtla #17 : Şubat 01, 2017, 11:02:43 ÖÖ »
Aracı ne amaçla kullanacaginiza bağlı
Kalite olarak birbirine yakın araçlar
Ama ağırlıklı olarak arazide ağır offroad yapip çok az şehir kullanimi olacaksa g.vitara
Çünkü modifiye edilebiliyor parçası bulunur kilitli differensiyel var
Ayrıca 2008 2.0 benzinli modelleri devamlı 4 çeker 2 çekere dusuremiyorsunuz buda yakit ta farkeder.
Daha düşük modellerde 2 çekere dusurebiliyorsunuz.
Ayrica tüp tankı için yer yok tüp tanki bagaja konuyor zaten ufak bagaj iyice ufaliyor tüp tankı açıkta kalıyor.

99 crv akıllı 4 ceker denilen yari kaymali hidrolik kilitli differensiyel yani 4 çeker yada 2 çeker için düğme yok
Arac devamli 2 çeker önden zorlandiginda veya kendine göre parametrelere göre 4 çekiyor.
Bunun en büyük avantajı yakit tasarrufu
Crv daha çok hafif arazi kır gezileri hafta sonu köye gitmek icindir.G.Vitara gibi agir off road yapamaz.
Tüp icin bagajin icinde döşeme altinda piknik masasi ve boşluk var buraya simit tüpü koyuyorsunuz ve bagajdan hic bir sey kaybetmiyorsunuz tüp gizlenmiş oluyor.

Kısaca
Yuzde 90 asfalt sehir ici yuzde 10 piknik kir gezisi CRv
Yuzde 90 dag bayir ağır off road yuzde 10 şehir asfalt g.vitara

Bir yerlerden bulup ikisinide kullanin en azindan içine oturun en iyi karar budur içinize sinmesi.

Çünkü bu benim kendi görüşüm
G.vitarA sanki biyle şehir içi çok atik ve pratik gelmiyor bana şehirler arası giderkende keza .

Ama tavsiyem bütçeye bağlı olarak mümkünse 2002 üstü crv 2 kasa almaniz.
Çünkü ivtec motor var efsanedir ve otomatik sanzumana lock-up denilen yakittan tasarruf saglanan sistem eklenmiştir.
99 crv 1 kasada yok.

Ben de crv baliyorum.
yeni kasa corolla var şu an.
satilinca 2005 ve 2007 arasi crv 2
Çünkü vsa yani espli çekiş kontrol var.

lock-up sistemi 98-99 model crvlerde de var. manualinde bulabilirsin. şu şekilde arat:"Your Honda's transmission has four
forward speeds, and is electronically
controlled for smoother shifting. It
also has a "lock-up" torque converter
for better fuel economy. You may
feel what seems like another shift
when the converter locks."

kara_star

  • İleti: 9
Ynt:
« Yanıtla #18 : Şubat 01, 2017, 11:26:58 ÖÖ »
Crv 1 lerde vtec yok ayrica triger kayış seklinde
Crv 2 aldım 2003 vtec ve triger zincirli
Ayrica yine crv 1 de overdrive özelliği yok
6 ay oldu bakalım araba gayet iyi yakıtı korktuğum kadar yok.
30 lt lpg ile yazın 300 km yakın yaptı
Şimdi kış 270 280 km civarı yapıyor
Ağırlıklı daglarda yogun kar ve arazide gayet başarılı
Ama ağır offroad değil. ...

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi