ısın aslı bende ford focus kullanıcısıydım hala derım focus bırın yol tutusu katakorısınde hıcbır aracta yoktur.
sonrasında eg si hb aldım. sankı arac havada ucuyordu on arka takımlar elden gectı rot bası,tabla burcları, denge cubuk lastıklerı vs bıraz daha ıyı oldu ama hala ucan halı gıbıydı sonrasında aracı coıl overla bastık baya bı duzelmıstı.
burda onemlı olan en basta kılo farkı eg hb ler agırlık olarak 307 den de focustanda neredeyse 300 kılo hafıf.
bızler daha hantal ve agır araclara hukmetmeye alıstıgımız ıcın ılk basta kamyondan kamyonete gecmıs gıbı oluyoruz bu anlamda.
bunun yanı sıra yay+jant+ınce yanak lastık uclusunden sınra duz zemınde ıyı fakat hafıf engebelı yolda ozellıkle vırajlarda gezınen araclar oluverıyorlar buda en basta hafıf olmasından kaynaklı. aynı denemelerı bıde arac 4 kısıyken dene demek ıstedıgımı anlarsın.
bu araclada suratlı vıraj alımlarında dıreksıyonu cok kırmadan ve hafıf hafıf arkadan kaydıgın hıssederek kullanmak gerekıyor zaten kafadan kaymaya basladıysan cok suratlı gırmıssın demektır vırıja
kule gergısı evet ıse yarar on ve arka sonuc olark dedıgım gıbı hafıf araclar yapıcak cokta fazla bısey yok
alışacaksın yavas yavas