vtecII ve 1.6iES biçok kere denenmiş ve biçok videosunu izledim, stok iki araç arasındaki tüm denemeler vtecII nin burun çıkarması ya da yarım-bir boy geçmesi ile sonuçlanmış, bende 98 model 1.6iES vardı geçenlerde sattım, 2. vites 100 km/h'da devir kesiciye giriyordu, benim kullanma mantığım herzaman devirkesiciye milisaniyeler kala vites değiştirmek oluyordu, 100 km/h'ı beklemek biraz yığılmaya neden oluyordu (90 ila 100arası uzun zaman alıyordu) hunace arkadaşımızın da dediği gibi ivmelenme isteniliyorsa 90-95 km/h'da 2. vitese atmak daha mantıklı. Benim aracım stock idi ve arkadaşımın vtecII aracı ile bikaç denemem oldu;
1.6iES stock
vtecII filtre kiti, 4-2-1 headers, son susturucu
Sonuç: vtecII 0-100 arası yarım - 1 boy açıyordu, sonrası mı...
peşini asla bırakmıyordum