Gönderen Konu: vtec 2 100.000 km bakımı?  (Okunma sayısı 1345 defa)

slh0_7

  • İleti: 75
vtec 2 100.000 km bakımı?
« : Kasım 04, 2012, 09:39:21 ÖS »
herkese iyi akşamlar,
arkadaşlar 2 aydır vtec 2 aramaktaydım, bir tane buldum 2005 model lacivert vtec es sunrooflu 97.000 km bagaj kapağı değişmiş 27.000 tl.
Size sormak istediğim bu araca 100.000 km bakımında neler yapılması gerekmektedir ve bu bakım ne kadar tutar?
Ya da 115.000-120.000 de araç mı alsam daha mantıklı olur?
(ve bu 27.000 tl bu durumda bu araca fazlamıdır? uzun süredir araştırıyorum fiyatlar en düşük 29.000 vebir kaç parça boyalı)

Şimdiden Teşekkürler.



s3z3r54100

  • Sezer
  • İleti: 440
Ynt: vtec 2 100.000 km bakımı?
« Yanıtla #1 : Kasım 05, 2012, 11:02:36 ÖÖ »
servisde 700 gibi bişe dışarda 400 tutar

hacettepeli

  • İleti: 1928
Ynt: vtec 2 100.000 km bakımı?
« Yanıtla #2 : Kasım 05, 2012, 11:11:28 ÖÖ »
netten arastırıyosan arastırma bence gıt pazara pazardan bak zaten cıddı satıcıysa pazara gelıyo adam satmaya arbsını .nettekılerın hepsı alsatcı , tok satıcı yada galerıcı uygun fıyata bulmam ımkansız. uste 2-3 daha koy fd6 al bence

slh0_7

  • İleti: 75
Ynt: vtec 2 100.000 km bakımı?
« Yanıtla #3 : Kasım 05, 2012, 01:32:18 ÖS »
netten arastırıyosan arastırma bence gıt pazara pazardan bak zaten cıddı satıcıysa pazara gelıyo adam satmaya arbsını .nettekılerın hepsı alsatcı , tok satıcı yada galerıcı uygun fıyata bulmam ımkansız. uste 2-3 daha koy fd6 al bence
açıkçası fd6 da aramıyor değilim ama dediğin gibi nette onların fiyatı da uçuk, acaba premium 30-31 e temiz bulunur mu?

yunus48

  • İleti: 333
Ynt: vtec 2 100.000 km bakımı?
« Yanıtla #4 : Kasım 06, 2012, 01:06:02 ÖS »
Bence bulunur kardeşim, Benim hayalimdeki araç 2010-2011 Honda Civic Elegance Mugen bayi çıkışlı olanları vtec es bakımına gelince ben temmuz da Antalya da özel servisinde 120bin bakımına 1.150,00 TL harcadım. Trigel, Tüm kayışlar, aklına gelen her yer bakıldı.