Arkadaşlar merhaba
bende 2000 model 1,4 civic 3 kapı var. Araç doch motorlu değil yani VTI değil. Aracın performansı düşük. Düşük viteslerde hızlanması yava, seri değil, yüksek hızlara ise kolay çıkmıyor. 160 ı zorla bağıra bağıra yapıyor. Eski 1,2 clio hbim vardı, o bile gaza dokunuca hemen 160 ı görüyordu. Supap ayarları yapıldı, motor kompresör testi de 13 bar. Herşey normal yani.
Sonrasında incelerken anladım ki aracımın benden önceki sahibi performans filtresi takmış ama takarken rezonatör kutusunu da sökmüş. Ben hondaya yabancı olduğum için ilk başta rezonatör kutusu diye bir şey bilmiyordum. Sonuç olarak performans filtresi 60-70 cm lik bir boruyla direk hava filtresi kutusuna bağlanmış. Böyle olunca da hazır hava olmuyor.
Ben rezonatör kutusu ve borularını bulsam direk orjinal filtreye dönüş yapcam ama çıkma bulamıyorum. Rezonatör kutusu bulamaszam bile performansı normal haline getirebilmem için ne önerirsiniz?
İyi günler
Fırat