Gönderen Konu: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?  (Okunma sayısı 3774 defa)

chn_07

  • İleti: 148
NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« : Aralık 08, 2012, 08:44:09 ÖÖ »
arkadaşlar merhaba,
2 hafda önce 2004 vtec 2 aracımın 138 binde trigeri değişti antalyada ada da fakat araçda hissedilir derecede bi performans kaybının yanı sıra çoğalan motor sesi 4 bin devrden sonra motordan gelen bir ıslık sesi ve rolantide çalışırken tıkırtılı bir motor sesi oluştu araçda.araçda lpg mevcut benzinde denedim yine aynı özellikle 3.vitesde araba resmen ölü.forumda ve  internette bi araştırma yaptım.triger değiştiren arkadaşların bir çoğu aynı dertten muzdarip. değişirken bende aracın başındaydım sende atlatcağını zannetmiyorum.Nedir arkaşlar bu sorunlar özel servisler yapamıyormu ? yoksa bu trigerin bi esprisi varda japonlar bunu paylaşmamışmı yok sa triger ayarında çok ince bir ayar varda bizim servislermi bilmiyor. Bu gün tekrar götürcem aracı eminim bi tur atacaklar ve bişey yok diyip geri vercekler. gelen seside normal diyecekler.arkadaşlar nasıl çözecez bu sorunu. arabanın rolantisinde bir sorun yok bu arada herşey normal gibi görünüyor. Lütfen yardım



emral

  • İleti: 245
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #1 : Aralık 08, 2012, 09:55:40 ÖÖ »
79binde vtec2 min trigerini değiştirdim. Şuan 89binde. Ama bu sorunların hiç birini yaşamadım araçım 2005 manuel Lpg hiç takılmadı. yetkili serviste yaptırdım. Gidişi değiştini düşünüyorum ama psikolojikmidir bilemem hiç bir şikayetim yok maşallah diyim aracıma ozaman :)

chn_07

  • İleti: 148
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #2 : Aralık 08, 2012, 10:02:04 ÖÖ »
maşallah diyelim.Ama psikolojik olcağını sanmıyorum çünki hissetriyor bariz bi şekilde bir sorun var ama nedir bilmiyorum.takan servis elmanın yanındaydım takarkende sente işaretlerini ayarlamıştı ama acaba çokmu gergin takıldı ?

Vtec_01

  • İleti: 100
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #3 : Aralık 08, 2012, 04:08:46 ÖS »
Umarım sıkıntınızı en kısa sürede kolayca çözersiniz. Ben de 210.000km'deki aracım için Dayco kayış ve GMB gergi rulmanı aldım. En kısa sürede değişim yaptıracağım. Sizin kullandığınız kayış ve rulman neydi?

chn_07

  • İleti: 148
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #4 : Aralık 12, 2012, 04:47:01 ÖS »
kayışın markasına bakmadım ama sorduğumda orjinal olduğunu üzerindekinin aynı olduğunu söylediler.geçen hafda yoğunlukdan gidemedim inş. bu cumartesi öğleden sonra götürcem aracı.bakalım arkadaşlar hayırlısı ne diycekler

BHAAL

  • İleti: 774
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #5 : Aralık 12, 2012, 06:54:39 ÖS »
geçmiş olsun ama triger gibi önemli bir değişimi servisinde yaptırmanızı tavsiye ederim, her motorun ustası ayrıdır, her arabanın trigerini değiştiririm diyen yalan söyler

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #6 : Aralık 12, 2012, 08:50:27 ÖS »
sente ayarındandır

münzevi

  • Co-Admin
  • İleti: 538
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #7 : Aralık 12, 2012, 10:37:44 ÖS »
Bende de aynı sıkıntı var sanırım. Dayco triger setini sanayide değiştirdim, ama içime sinmeyince yetkili serviste de kontrol ettirdim, bir sıkıntı yok dediler; ama aracın performansında bariz düşüş, motor sesinde de bariz artış var. Biraz böyle idare edeceğiz artık ama durumum müsait olur olmaz Honda'nın kullandığı Powergrip kayışından alıp yetkili serviste taktırmak niyetindeyim. Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak tam da bu oluyor işte. :)

chn_07

  • İleti: 148
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #8 : Aralık 13, 2012, 10:34:04 ÖÖ »
önemli bir parça triger antalyada ada da yetkili servis sayılır eskiden honda şenoğlu vardı esya oldu, ada hondada bu şenoğlunun elmanları, yani aslında yetkili servisden daha bilgililer honda konusunda, zaten gittiğinizde yetkili serviside aratmıyorlar her açıdan. Ama neden böyle oldu bilmiyorum. İnş. düzelir yoksa soğumak üzereyim hondadan. oysaki ne hevesle almıştım :ağlaa

Vtec_01

  • İleti: 100
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #9 : Aralık 15, 2012, 04:43:23 ÖS »
Ben Dayco kayış ve GMB rulman ile bir Honda özel servisinde değişim yaptırdım. Çok şükür bir sıkıntı yok. İçini açtığımızda çıkan 80.000km'lik kayış da Dayco'ydu ve durumu gayet iyiydi.


Bu arada Dayco kayış üretiminde önde gelen kaliteli üreticilerdendendir. GMB(Japon) rulman da, orjinal fabrika çıkışlı TNT rulmandan daha pahalı.

chn_07

  • İleti: 148
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #10 : Aralık 29, 2012, 09:43:39 ÖS »
Tekrardan slm arkadaşlar. Ancak bu gün götüre bildim aracı özel servise ,önce performans konusunda normal olduğunu söylediler.4 bin devirden sonra gelen ıslık sesinin normal olduğunu ve eksozdan geldiğini söyledirler,gelen tıkırtının kaynağı ise lpg enjektörelerinin dağıtıcı manifoltu var ordan geliyor dediler dinledim evt ordan geliyordu oda normalmiş çok hafif bi tıkırtı zaten. müsayit bir zamanda tekrar gidip sibop ayarı yaptırcam. bakalım ne olcak
saygılar iyi geceler.

Vtec_01

  • İleti: 100
Ynt: NEDİR BU TRİGER DEN ÇEKDİĞİMİZ ?
« Yanıtla #11 : Ocak 07, 2013, 10:53:26 ÖÖ »
Sorun olmadığına sevindim. Zaten insanlar araçlarındaki çoğu şeyi bakımdan sonra fark eder. :)