Gönderen Konu: Modifiyenin yakıt tüketimine etkisi  (Okunma sayısı 977 defa)

pedalisa

  • İleti: 4
Modifiyenin yakıt tüketimine etkisi
« : Eylül 17, 2013, 09:30:24 ÖS »
Arkadaşlar foruma yeni üye oldum ve çok beğendim. bir sorum olacak. aracım 2001 civic 1.6 ies otomatik ( lpg'li ). Normal kullanımda benzinde fabrika verilerini alıyorum. Aracın performansını beğenmiyorum 14 jant ile 200 ün üzerine çıkamadım 15 jant ile 190 çok zor görüyorum. özellikle rampası berbat ivmelenmesi berbat rampada devir çevirmeden 60 tan 80 e çıkamıyorum. filtre ve egsoz modifiyesi ile bu sıkıntılarımdan kurtulur muyum ne kadar güç katar. maliyeti ne olur. en önemlisi de yakıta etkisi nedir. aracın torkunun düşüklüğünden kaynaklanandığını biliyorum torku nasıl arttırabilirim maliyeti ne olur. Manuele Geç demeyin :) otomatik vazeçilmezim. yardımlarının için şimdiden teşekkür ederim (istanbul kadıköy mustafa şaban.) ( rampada o fluence denilen tipsiz arabanın yanımdan geçip gitmesine sinir oluyorum ne olur yardım edin )



becoca

  • __ByR@Mm__
  • İleti: 1334
Ynt: Modifiyenin yakıt tüketimine etkisi
« Yanıtla #1 : Eylül 17, 2013, 09:49:10 ÖS »
'' rampada devir çevirmeden 60 tan 80 e çıkamıyorum.''

Devir çevirmeden rampa çıkmak istiyorsan DİZEL araba almalısın. Benzinli araba kullanmanın ilk şartıdır. Rampada bayılmak istemiyorsan devir çevireceksin.

pedalisa

  • İleti: 4
Ynt: Modifiyenin yakıt tüketimine etkisi
« Yanıtla #2 : Eylül 17, 2013, 10:06:20 ÖS »
tabiki bu söylediğinize hakimim fakat 5500 - 6000 devir basmak erekiyor bazen o kadar da olmaz bu aracın torku 144 değilde 170 olsa benim ihtiyacımı karşılar maximum torku çok tüksek devirde elde edebiliyorum o nedenle torku yükseltebilirsem 3500-4000 devirlerde istediğimi elde edebilirim die düşünüyorum