Gönderen Konu: İesle rezil oluş.  (Okunma sayısı 17389 defa)

PREDATOR06

  • İleti: 213
İesle rezil oluş.
« : Ağustos 31, 2013, 03:45:40 ÖS »
Arkadaşlar az önce eve doğru gelirken muhtemelen 2000-2002 model olan bir polo sol şeride birden önüme atladı. Kornaya asılıp arkadan kıçına yapışmak istedim. Yol çok hafif rampaydı. Ama 1.4 polo öyle bir uzadı ki 170e kadar minik minik arayı açtı ve uzaklaştı sonra sağ şeride geçti ve ben b*k gibi kaldım. 1.6 ies bu kadar hantal mı? Bu bana hiç normal gelmedi birden araçtaki torkun 0 olduğunu hissettim. Acaba atmosferik olarak ve işin fazla derinine girmeden bu aracı güçlendirecek bişey yok mu ? Yoksa satıp başka araçlara mı geçicez. Bu arada benim aracımdada açık hava filtresi kat ve orta susturucu iptali var. Motorun durumu gayet iyi diyor götürdüğüm her usta ve binen her hondacı arkadaş. Debriyajımın minik minik kaçırdığını hissediyorum acaba bu rampa yukarı aracın kendisini toplamasını engeller mi? Zira her viteste kesici yaptıgım araba 5bin devirden sonra çakılıp kaldı. Görüşlerinizi çok merak ediyorum bekliyorum arkadaşlar :)



ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #1 : Ağustos 31, 2013, 03:49:32 ÖS »
aracta lpg var mı

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #2 : Ağustos 31, 2013, 03:53:01 ÖS »
Lpg var brc marka. Ama oldukça sağlıklı çalışıyor benzindeki çekişiyle lpgdekinin çok büyük bir farkı yok.

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #3 : Ağustos 31, 2013, 03:53:54 ÖS »
yokuşta fark eder die düşünüyorum

ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #4 : Ağustos 31, 2013, 03:54:25 ÖS »
lpg nin cekisin dusmesine etkisi var kardesim emin ol. polo nun 1.4 olduguna emin misin

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #5 : Ağustos 31, 2013, 03:56:24 ÖS »
Eminim kocaman 1.4 yazıyordu. Yüklü bir araç gibi de durmuyordu gayet sıradan bir aile aracıydı.

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #6 : Ağustos 31, 2013, 03:59:15 ÖS »
Lpg ile alakası yok bence önce sürüş şeklini bilmemiz lazım sonrada aracın motor durumunu, zaman tutarak 0-100 denemesi yapın fabrika verisiyle kıyaslayın benzinde ve lpg'de deneyin..
5.000 devirden sonra çakılıp kaldı dediğinize göre araçda problem mevcut ve baskı balata önemlidir bu konuda

ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #7 : Ağustos 31, 2013, 04:01:51 ÖS »
bujilerinizi degistirin oncelikle ama lpg oldugu icin onun bujileri farklı. lpg yle alakası olmaması mumkun degil.

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #8 : Ağustos 31, 2013, 04:04:16 ÖS »
Bu arabayla çok iesi tokatladım. Ayrıca gayette uygun kullandım. 3. vites kesiciden sonra 4 dedim ama bi süre sonra tıkanıp kaldık malesef. Baskı balata değişimi kaç kmde olmalı?

ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #9 : Ağustos 31, 2013, 04:05:38 ÖS »
kesiciye sokmanız hata. biz surekli rolling lere katılıyoruz. aracı kesiciye sokmanız motor devrini dusurur. ve tıkanır araba

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #10 : Ağustos 31, 2013, 04:08:02 ÖS »
Zaten kesmedi 7000 devire kadar yaklaştı. Sonuna kadar bastım demek daha uygun olacak öyleyse.

dazzlingstorm

  • İleti: 83
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #11 : Ağustos 31, 2013, 04:13:51 ÖS »
İesin torku gerçekten sıfır gibi yokuşa gelince bayılıyor araba yüksek devir çevirmesi fayda etmiyor rampada

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #12 : Ağustos 31, 2013, 04:15:35 ÖS »
Şimdi gidip bujilere baktırcam. Ama suda var 2. viteste ben aracı kesiciye sokmus olsam bile kıytırık polonun beni böyle kötü geçmesi normal değil.

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #13 : Ağustos 31, 2013, 04:16:13 ÖS »
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #14 : Ağustos 31, 2013, 04:16:43 ÖS »
[quote author
İesin torku gerçekten sıfır gibi yokuşa gelince bayılıyor araba yüksek devir çevirmesi fayda etmiyor rampada
[/quote]Aynen öyle. Tatile gidip geldim düzde üstünden atladığım arabların hepsi rampada beni geçti...

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #15 : Ağustos 31, 2013, 04:17:45 ÖS »
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D
vtec ls ise biraz zor sanki iese karşı :)

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #16 : Ağustos 31, 2013, 04:21:50 ÖS »
Vtec 2'yi bundan seviyorum işte torkda var :D
ne alakası var  bence o iesde bi anormallik var , gelsin beni tokatlasın kolaysa  ies devirsiz kullanmaya gelmezzz bilen bilir ieslerin vtec2 leri nasıl tokatladığını

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #17 : Ağustos 31, 2013, 04:26:19 ÖS »
Arkadaşlar konunun özüne dönersek eğer şöyle bir gerçek varki. O eğimde o poloyu iesle geçmek bence imkansız. 3 yıldır ies kullanıyorum. Çok sayıda hondacı arkadaşım var Ankarada. Ama bu lanet arabalar rampayı gördümü git-mi-yor...

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #18 : Ağustos 31, 2013, 04:30:28 ÖS »
bende 5 yıldır ies biniyorum ama ilk defa seni görüyorum arabasını kötüleyen ; bana müsade  size rast gelsin

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #19 : Ağustos 31, 2013, 04:31:05 ÖS »
İesler typer'de tokatlıyor o konuda lafımız yok :D

Aynen dostum düz'de seni göremez bile eğimde pek gitmez devirde kolay çevirmez kısa şanzuman'da değil normal yani sıkıntı yapma aracı lpg'de kullandığın için bujileri sık değiştirmen senin için iyi olur yakıt tasarrufu olarak geri döner

hondacolik

  • ホンダ患者
  • İleti: 898
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #20 : Ağustos 31, 2013, 04:32:55 ÖS »
İesler typer'de tokatlıyor o konuda lafımız yok :D

Aynen dostum düz'de seni göremez bile eğimde pek gitmez devirde kolay çevirmez kısa şanzuman'da değil normal yani sıkıntı yapma aracı lpg'de kullandığın için bujileri sık değiştirmen senin için iyi olur yakıt tasarrufu olarak geri döner

senle ağız dalaşına girmeyeceğim kusura bakma , size kolay gelsin

ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #21 : Ağustos 31, 2013, 04:33:25 ÖS »
İesler typer'de tokatlıyor o konuda lafımız yok :D

Aynen dostum düz'de seni göremez bile eğimde pek gitmez devirde kolay çevirmez kısa şanzuman'da değil normal yani sıkıntı yapma aracı lpg'de kullandığın için bujileri sık değiştirmen senin için iyi olur yakıt tasarrufu olarak geri döner

stock ies stock type r mı tokatlıyor :) nerdeymis o ies ya :)

PREDATOR06

  • İleti: 213
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #22 : Ağustos 31, 2013, 04:33:41 ÖS »
bende 5 yıldır ies biniyorum ama ilk defa seni görüyorum arabasını kötüleyen ; bana müsade  size rast gelsin
Malını övenlerden değiliz hocam. Neyse o, ben 1.6 primline jettayı düzde aldım iesle ama rampada 1.4 polo beni haşamat etti. Olayın özü bu. Ben sadece çekişimi güçlendirmek için sizden bi tavsiye istedim hepsi bu giderdi gitmezdi muhabbetine gerek yok.

ferit4834

  • Burak
  • İleti: 295
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #23 : Ağustos 31, 2013, 04:35:51 ÖS »
bak bazı arac sahipleri ornek bazı 1.6 si ların arkasına 1.5 ex yazıyorlar cogu arabayı tokatlıyorlar. tokatladıkları arabalar da 1.5 ex beni nasıl gecer diyip deliriyorlar. o polo da da oyle birsey olabilir.

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: İesle rezil oluş.
« Yanıtla #24 : Ağustos 31, 2013, 04:40:14 ÖS »
ben bi type r ' ın arkasında şöyle bişey gördüm 1.4 ;)
bilmem anlatabildim mi ? :)