Gönderen Konu: ies sohc vtec kapak uygulaması  (Okunma sayısı 20982 defa)

D16inside

  • İleti: 352
ies sohc vtec kapak uygulaması
« : Ocak 23, 2009, 02:51:52 ÖÖ »
ies yi sohc vtec yapan varmı? arkadaşlar varsa lütfen yardım edin distribütör takıldık kaldık.



D16inside

  • İleti: 352
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #1 : Ocak 25, 2009, 01:45:29 ÖÖ »
vay be bırak yapanı kimse duymamış sanırım :D

cıvıc99

  • Ziyaretçi
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #2 : Ocak 25, 2009, 01:57:27 ÖÖ »
kardeşim hiç uğraşma ben çok araştırdım değmez

D16inside

  • İleti: 352
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #3 : Ocak 25, 2009, 01:59:57 ÖÖ »
NEDEN DEYMEZ ACIKLARMISIN BU İŞE CİDDİ OLARAK GİRDİM SİLİNDİR KAPAGI EMME GEREKLİ TÜM PARCALAR ALINDI YANİ.

cıvıc99

  • Ziyaretçi
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #4 : Ocak 25, 2009, 03:29:31 ÖÖ »
kardeşim kusura bakma siteye giremedim hata verdi sürekli 4000 ytl gibi bi masraf tutuyor gaz kelebeği flanı filanı bence gereksiz o yüzden maksimum sana vereceği hp 15 dir fazlasını vermez ben o yüzden uğraşma dedim parana yazık diğer honda sitesinde birisi yapmıştı adanada galiba 4500 ytl ye yakın para harcamıştı ben de araştırmıştım ama maliyeti duyunca gereksiz olduğunu anladım elektronik olarak işlemi var beyinmi harness mi öle bişi çok karışık masraflı ve tatmin etmeyen bir işlem site şu anda yapım aşamasında açılınca ben daha detaylı öğrenir sana söylerim ama sonuçta zevk senin...ankaradasın bu arada deilmiii
« Son Düzenleme: Ocak 25, 2009, 03:31:29 ÖÖ Gönderen: cıvıc99 »

D16inside

  • İleti: 352
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #5 : Ocak 25, 2009, 02:36:54 ÖS »
evt ankaradayım antalyada ümit abi var o yaptı cok da mennun biz hesapladık 3500ytl tutuyor hemen hemen tüm parcaları aldık kelebek harness ve beyin kaldı arabanın neler fark edicegini söylüyim
yakıtta düşüş olacak
6400 cevirirken sohc vtec de 7200 istersen 11000 rpm e kadar cıkarırsın ama gerek yok
tork artıcak ki bu benim en cok hoşuma giden şey :D
HP konusu yalan olmasın ama cünkü dyno sonucunu görmedim 155 hp den bahsettiler bana vtı la yarım boy kaldıgını söylediler
ama yurt dışın da bi abimiz var oda 1.4 e yaptı ve 75 hp arabası şuanda tam 137hp dyno sonuçunu gösterebilirm.

cıvıc99

  • Ziyaretçi
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #6 : Ocak 25, 2009, 03:28:38 ÖS »
evet sende bende doğru kişiden bahsediyoruz tork artışının olması çok büyük bir avantaj zaten direk bu kasalarda torku artırmanın yollarını araştırmak lazım peki senin dediğin vtı yla yarım boy olayı sadece kapaktan sonramı + başka uygulamalarda varmı ve ayrıca seninle tanışmak ta isterim :D ankarada jdm olayı fazla yokk

D16inside

  • İleti: 352
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #7 : Ocak 25, 2009, 03:51:34 ÖS »
seve seve dostum d16inside@hotmail.com

D16inside

  • İleti: 352
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #8 : Ocak 25, 2009, 03:55:38 ÖS »
evt sedece kapakla isterim ki herkes yapsın ama maliyet cok tutuyor bu paraya turbo da yapılabilirdi ama nos turbo bunlar herkes yapıyor mini me swap yapan parmak sayısını gecmez atmosferik her zaman ilgimi cekmiştir inş. tamamlarsam bundan ayrıntılı bilgi vericem inş.

kadrigunes

  • İleti: 347
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #9 : Mart 26, 2009, 03:50:45 ÖS »
15beygir veriyor 135hp olur araç en fazla verdiğin paraya karşılığını alamazsın
orjinal ies ile birçok arabanın eline veriyor

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #10 : Mart 26, 2009, 04:49:15 ÖS »
arkadaşlar en fazla 15 verdiğini neye dayanarak soyluyorsunuz
arkadaş zaten almış tum parçaları oyle yada boyle yapacak
soch vtec ler için çok fazla parça war egzantrik yayşapka doch si lara yok mesela
11000 için gerekecek parçalar :) güç olmadan donmenin bi mantığı yok tabiki
o rakamlara turbo daha mantıklı gözüküyor ama atmosferik zewki turbo ile ayrı bu işte tamamen zevk meselesi

birde eğer araç resimdeki ise jantları 15 te tutmanı ve aracı hafifletmeni öneririm
bu arada motor açılmışken p 29 pistonlar ile sıkıştırmayı arttırıp kaliteli bir ince conta ile daha da iyileştirebilirsn
airmass yada dc headers güzel bir egzoz sistemi de gerekecek

güzel proje şmdiden hayırlı olsun diyelim

cıvıc99

  • Ziyaretçi
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #11 : Mart 28, 2009, 01:36:07 ÖÖ »
ilk önce araç resimdeki aracı deill.bu arkadaş ii bişekilde ilerlemede yakında montaja geçilcek bende bu ince conta işine karışmak istiyorum sadece conta ile bi yere gelmez diolar contayı ebayda bulduk cometic marka d16 ve d15 ler için oluyormuş sadece conta ile bi verim alabilirmiyiz yoksa piston girmemizde gerekirmi ve piston da girersek ne gibi artış olur ve son olarak pistonlar ne kadara mal olur bilginiz varmı veya bildiğiniz link varsa alabilirimm çok tşk ederimmm

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #12 : Mart 28, 2009, 10:52:52 ÖÖ »
ebaydan alışweriş yapıyorsanız segmanları ile beraber p29 piston + conta lazm ama cometicler tip tip inceliğini kontrol edin
mesela onlar inch yani " cinsinden yazar onu 2,54 ile çarpıp burdaki japon contalarda ince baya onla bi kıyaslayın bende vtec war cometic yanmıştı biara japon aldım olçtum daha ince :)
p29 da hondanın başka bi modelide kullandığı piston direk orj malla sıkıştırmayı arttırıosunuz
konuya donim hissedilir güç ve çekiş için piston + conta
kapak taşlamadanda ltf uzak durun ama motor açılacaksa içine bitakım yayşapka alın modifiye bidaha açmanız gerekmesin egz almaya karar verirseniz ki kesin alırsınzı ilerde bukadar işlemden sonra :)

can34

  • İleti: 2466
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #13 : Mart 28, 2009, 11:05:12 ÖÖ »
p29 integraların pistonuydu yanlış hatırlamıyosam.! egzantrik filn dohc için de var.ama sohc vtec in parçaları bende daha fazla diye biliyorum.beyine filanda girebiliyosun en azından (p28 filan).ayrıca o meşhur vtec açma olayının tadıda ayrı :)

cıvıc99

  • Ziyaretçi
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #14 : Mart 28, 2009, 01:05:16 ÖS »
evet bende öle duydum p29 pistonlarımı artık bilmiyorum ama herhalde si ların pistonlarıyla aynı beyine giremiyoruz die biliyorum ben sadece safc gibi şeylerle oynayabiliyoruz tşk ederim yorumlarınız içinnn

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #15 : Mart 28, 2009, 03:03:19 ÖS »
p29 siların sıkıştırmasını bile arttırıyor biz kullandık bir tanıdıkta si ya p29 piston ince conta p28 ecu crespo egzantrik yay şapka çekiş inanılmaz alt devirlerde
iestede kullanılır ama bukadar işten sonra safc ile uğraşmayın p28 ecu alıp güzel bir ayar atılır uygun harnessla kullanılır p28 bir sorayım kesin soliyim size

snowflake

  • İleti: 208
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #16 : Nisan 17, 2009, 08:42:04 ÖS »
GRDS ben kıbrıstan katılıyorum ve seni GERCEKTEN TEBRİK EDERİM GERCEKKTENDE BU D SERİSİNİN ise yaramaz dedikleri halde bu motoru yapmakla olan secimin icin sana katılıyorum.
bende d15b soch motoru var ve bende senin gibi yapıyorum ve sadece kapak takılması kaldı.
gücüda 160hp olacak.
hi compresion piston ve biyeli degistim ve compresionu 14:1 oldu ve bu haliylede cogu arabaya kafa tutyorum kıbrısta.
kıbrısta cogu parcası var.eger istedigin 1 sey varsa haberim olsun sana yardımcı olmak istiyorum grds.

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #17 : Nisan 17, 2009, 08:45:12 ÖS »
dostum 14 sıkıştırma çok ciddi bir rakam aman diyorum dikkat yağ ve su hararetine

snowflake

  • İleti: 208
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #18 : Nisan 17, 2009, 08:55:28 ÖS »
biliyorum grds.zaten aleminyum radyatör alıyorum ve cift fan kullanıyorum.
yag sogutmak icinda oil cooler kullanıyorum.

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #19 : Nisan 17, 2009, 08:59:28 ÖS »
yani biz geçen sene bi b20 yaptık endyn den özel piston spariş ettik 14.5 sıkıştırmamız oldu yaklaşık conta ve taşlama ile beraber arabayı çalıştırıyoduk bikaç dakkada hararet hemen yukseliyo fanlar çalışmaya başlıyodu bide conta yaktı durduğu yerde daha rodajdayken :)
kapağı sokerken çıkan sesleri anlatamam 13 uzeri dıkıştırma çok sakat sonra tekrar sıkıntı çıkarınca düşük sıkıştırma yapıp gt35 turbo yaptık 5 000 e kadar turbo yok sıkıştırmada düşük missler gibi valla :)
bendede 12.5 war araba nın gerildiğini anlıyosun direk

snowflake

  • İleti: 208
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #20 : Nisan 17, 2009, 09:16:34 ÖS »
bilirim grds sıkıstırma cok fazla ve vuruntu yapar makine bundan dolayı benzinida 100octan kullanıyorum ama makine gercekten cok kasılır.fazla basamam su anda ama genede olsun verdigi zevk cok güzel eger piston sustaları asınırsa tekrar acıp tekrar yapacam.zevki yetişir bu motor ile.)
beyin konusunda bana yardımcı olabilecek 1 i varmı grds bilirsan?

mar1lyn

  • İleti: 727
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #21 : Nisan 17, 2009, 09:18:33 ÖS »
walla istanbulda olsan bikaç kişi tanıyorum ama
sen tam ne istediğini yaz belki burdan bilgi transferi ile yapılabilecek bişeydir

snowflake

  • İleti: 208
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #22 : Nisan 17, 2009, 09:21:01 ÖS »
soch vtec ecu isterim grds ve harnes obd2a to obd1.cunku işterim simdida yapayım soch vtec makineyi.

D16inside

  • İleti: 352
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #23 : Nisan 26, 2009, 01:49:11 ÖÖ »
GRDS ben kıbrıstan katılıyorum ve seni GERCEKTEN TEBRİK EDERİM GERCEKKTENDE BU D SERİSİNİN ise yaramaz dedikleri halde bu motoru yapmakla olan secimin icin sana katılıyorum.
bende d15b soch motoru var ve bende senin gibi yapıyorum ve sadece kapak takılması kaldı.
gücüda 160hp olacak.
hi compresion piston ve biyeli degistim ve compresionu 14:1 oldu ve bu haliylede cogu arabaya kafa tutyorum kıbrısta.
kıbrısta cogu parcası var.eger istedigin 1 sey varsa haberim olsun sana yardımcı olmak istiyorum grds.

teşekkür ederim gaz kelebegi beyin harnees ve bazı ıvırzır kaldı malum para dönmüyor piyasada
kapagın tam olarak nasıl anlarız jdm d15b d16z6 mı orda bi sıkıntı var işte yardımcı olursan sevinrim cünkü tr bir tane var sohc vtec oda yazıları okunmuyor.

ForEnginePOWER

  • İleti: 661
Ynt: ies sohc vtec kapak uygulaması
« Yanıtla #24 : Nisan 26, 2009, 01:57:28 ÖÖ »
bilirim grds sıkıstırma cok fazla ve vuruntu yapar makine bundan dolayı benzinida 100octan kullanıyorum ama makine gercekten cok kasılır.fazla basamam su anda ama genede olsun verdigi zevk cok güzel eger piston sustaları asınırsa tekrar acıp tekrar yapacam.zevki yetişir bu motor ile.)
beyin konusunda bana yardımcı olabilecek 1 i varmı grds bilirsan?
p29 integraların pistonuydu yanlış hatırlamıyosam.! egzantrik filn dohc için de var.ama sohc vtec in parçaları bende daha fazla diye biliyorum.beyine filanda girebiliyosun en azından (p28 filan).ayrıca o meşhur vtec açma olayının tadıda ayrı :)
p29 integraların pistonuydu yanlış hatırlamıyosam.! egzantrik filn dohc için de var.ama sohc vtec in parçaları bende daha fazla diye biliyorum.beyine filanda girebiliyosun en azından (p28 filan).ayrıca o meşhur vtec açma olayının tadıda ayrı :)

Ne yani abi ben Bi Sİ alacak olsam motora ne kadar mod yapabilirz hiç mi yok parçası motor mod parçası Beyini felan değiştirme şansımız yokmu