ben 3 hafta önce siyah 2000 civic 1.4 3 kapı aldım ve çok memnunum... arkadıaşmda 3 kapı si var..kendi arabamı almadan önce ona hastaydım: ) ki ben de ozaman 2004 model clio hb vardı,full bi arabaydı ve iyiydi de... ama karizma farklı birşey... opel filan bir 3 kapı civiğin karizmasını sağlayamaz.Düşün işte 2004 model tertemiz hatasız arabayı satıp bunu aldım. her yer onlardan kaynıyor.sıradan oluyorlar yani... bu söylediklerim sadece ün ve tipe dayalı şeyler... motor olarak zaten honda kendini dünyada kanıtlamış bir araç. Sana tavsiyem hondanın motoru ne kadar çok dayanıklı ve performanslı olasa da eski bir araç alırken bir kompresör testine sokmandır. benim arkadaşımınki 200 bine dayandı ama motor hava kaçırıyor, yani sıkıştırma oranı düştüğü için araba hızlanamıyor,bas bas gitmiyor yani... o km ler biraz riskli... segman atmaya 1000 ytl istiyorlar... komple motor ise 2500 ytl... lpg takılmış ise daha erken km lerde de piston gömleklerinde aşınmalar meydana gelmiş olabilir. Çünkü lpg benzin gibi pistonlara yağlama yapmaz ve en büyük handikapı da budur, daha sonra da performans kaybı geliyor tabi. gönül ister ki lpg takma ama istediğin kadar binmek için gerekiyor işte...malum arada min. % 35 tasarruf var. burda hesabın yıldayaptığın km ile olmalı.. yılda 10 bin km yapıyorsa lpg ortalama olarak kendini 18 ayda amorti eder ve daha sonra yakıttan tasarrufa geçersin... lpg deyken araç benzindekinden 1 lt kadar fazla yakıt tüketir.bunuda hesaba katmayı unutma..tasarruf sadece lt fiyatından gelir.zaten benzin ve lpg lt fiyatın da yaklaşık %35 fark var .. lpg fiyatları bir gün benzine oranla çok artarsa cazipliği kalmayacaktır.
sonuç; motoru ve ana kaportası sağlam bir bir si al geç derim. (direkler vs sağlam olsun, tamponmuş kapıymış bağaj kapağıymış ön kaputmuş değişsin sorun değil...ama arka panel ,ön panel,yan direkler, üç kapılarda arka yan çamurluk ki bu yan direklere kadar uzanır, bunlar hasarın oranına göre düşündürücü olabilir)