Gönderen Konu: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM  (Okunma sayısı 27199 defa)

kactan

  • Ziyaretçi
HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« : Mayıs 08, 2007, 05:01:07 ÖS »
ARKADAŞLAR 1999 HONDA CİVİC 1.6 İES OTOMATİK VİTES ARACIM 119000'DE SERVİSTEKİ USTA BU ARÇLARIN 150000'DE BÜYÜK ŞANZUMAN BAKIMININ OLDUĞUNU VE 2500-3000 YTL TUTUTUĞUNU SÖYLEDİ ARABADAN SOĞUDUM DOĞRUMUDUR ACABA????



mutunch

  • İleti: 900
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #1 : Mayıs 08, 2007, 09:29:49 ÖS »
valla arkadaşım umarım doğru değildir, ama ben pek sanmıyrom ki o kadar tutsun bi bakım. yani tamam bakım yapılabilir normaldir ama Honda nın bu kadar kısa bi zamanda bu kadar büyük bi bakım gerektireceğini pek sanmıyorum. Bi marka otomatik şanzumanıyla bu kadar tutulurken dayanıklı olduğu için tutuluyordur diye umuyorum :)

AngelllA

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #2 : Mayıs 08, 2007, 09:59:44 ÖS »
şanzumanı komple değiştirsen aynı şey olur zaten =) hatta o kadar tutmaz gibime geliyor

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #3 : Mayıs 09, 2007, 07:43:47 ÖÖ »
Arkadaşlar anlamıyorum 150bin sizce kısa bi zamanmı? Araç 99 model yani 8 senelik araç.. Manuel araçda nasıl baskı balata değişimi gerekiyorsa otomatik arabadada bazı değişimler gerekecektir ve manuel aracın bile yetkili serviste baskı balata değişimi 1500ytl civarı tutarken otomatiğin okadar tutması çokda anormal değil..

yassi

  • İleti: 2662
    • TeamHondaTurkey
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #4 : Mayıs 09, 2007, 07:59:45 ÖÖ »
arkadaşlar şanzımanın büyük bakımı dedği, otomatik şanzıman balataları, şanzıman yağı, şanzıman filtresi, şanz. tkm contaları vs değişir (ekstra arızalanan parça yoksa) ama bunlarında 2500-3000 YTL tutacağını hiç zannetmiyorum...

Selamlar,

mutunch

  • İleti: 900
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #5 : Mayıs 09, 2007, 09:16:59 ÖS »
yassi ben de aynı düşüncedeyim. 150000 tabi ki kısa bi zaman değil Agent, tabi ki metal ve parça yorgunluğu oluşacağından bazı bakımlar gerekecektir. Ancak benim kendi düşncem servisteki fiyatları bilmiyorum, önceden de söylendiği gibi o kadar fazla olmaması lazım.

GU

  • İleti: 1067
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #6 : Mayıs 09, 2007, 09:31:30 ÖS »

şanzumanı komple değiştirsen aynı şey olur zaten =) hatta o kadar tutmaz gibime geliyor

+GU

bencede okdr tutmaz sonuçta bu bi bakım şanzumanı değiştirmicekler alt tarafı onarmaları gereken yerleri varsa onarcaklar ya da ne biliiim temizlik felan yapcaklar vs vs çok aşırı saçma!

Agent

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #7 : Mayıs 10, 2007, 08:09:39 ÖÖ »
Arkadaşlar sanırım dostumuz yetkili servise sormuş ve yetkili servisler hiçde ucuza iş yapmıyorlar!! Yoksa hepimizin bu işi çok daha ucuza yaptırabilceğimizi biliyorum..Ve enkötüsünü düşünüp olabilcek max. fiyatı vemişler tahminim ve bende ona göre değerlendirdim. saygılar

ALG

  • İleti: 6376
    • THT
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #8 : Temmuz 02, 2007, 10:57:52 ÖS »
sana kısa bir örnek veriyim;

bugün serviste polen filtresi değiştirmenin bana kaça malolacağını sordum..bana 60 ytl dediler..

polen filtresini değişmek için torpidoyu açıp sağa sola hareket ettiriyorsun, o kısım açtıktan sonra eski filtreyi çıkar yenisin tak..bu kadar basit bir iş 60 ytl..gerisini sen düşün artık..

bu arada iyi bir özel servisde çok çok daha ucuza halledersin..kafana hiç takma bunu

ottoboy

  • İleti: 547
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #9 : Temmuz 03, 2007, 08:02:40 ÖÖ »
polen filtresinin kendisi 10ytl. iki vidayla sök kendin tak çok kolay. işte servisler iiyi kazıklıyo insanları. bende yağı zamanında değiştirilen ve çok aşırı zorlanmamış bir otomatik şanzuman rahat rahat 200bin kmleri görür. ki ööle araçlarda görük bindik. otomatik şanzumanın yağı hondalarda özel bir yağ. yağcılarda bulunmuyo bildiğim kadarıyla o yüzden de servisler fiyatı kabartıyolar. bir de otomatik vitesde küçük küçük bir sürü balata var. bittiğinde değişmeci ciddi rakamlar tutar. ama kalkıpta 2.000 ytl tutmaması lazım. bencede referansı sağlam özel servislere gitmelisin.

Jeosel

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #10 : Ocak 25, 2008, 09:59:32 ÖÖ »
2.500-3.000 gibi rakamlar uçuk ötesi . Ben 200-300 binde Honda'lar biliyorum bakım makım görmemiş. Honda gibi bir araba için 150.000km nderi . Şahin bu yahu . Üstelik böyle kalbur üstü bir şanzımanı varken .

sonercakir

  • Ziyaretçi
Ynt: HONDA CİVİC OTOMATİK VİTES YARDIM
« Yanıtla #11 : Şubat 06, 2008, 11:23:24 ÖÖ »
hakkatten çok abartı bir fiyat
arabayı satmak daha mantıklı o zaman 150.000 km yi görmeden
acaba Honda 150.000 km garantisini bu yüzden mi veriyor?
bu arada İzmir'de bildiğiniz güzel, dürüst bir özel servis var mı?