standard bir araca neden hondata yapılırki p28 dururken okadar pahalı bir uygulamaya neden gerek duydunuz hondata zaten p28 e takılıyor p28 zaten çipleniyor
amailerde turbo yapmayı düşünüyorsanız hondata daha verimli tabi turboda er yada geç kırılacak diye bi kaide yok
limiti yüksek hazırlanıp düşük kullanırsanız sorun olmaz
mesela yağlama sistemi pistonlar kolllar hatta krang yataklar conta egz.yayı şapkası gibi parçaları deişip
çok abartı olmayan bi nasınçta kaliteli bi turbo ile yürürseniz sıkıntı yaşamazsınız
supercharge ilede motora girmeden çok bişey beklemeyin
yapılacak modifiye işlemi tamamen o araçla ne yapmak istediğinize bağlı
drag
roll
top speed
yada tamamen eylencesine yapılan bişeymi
hedef warmı şu hacimde ki motorları geçecem diye
ona göre yol çizmek lazm
atmosferik yukleme çoğu zaman turbodan daha kırıcı oluyor çunku guç için sıkıştırmayı arttırıyosunuz ve arab çok gergin oluyor
tuboda abartmazsanız bi sıkıntı çıkmıyor ve daha rahat çalışıyor araç sıkıştırma düşürüldüğünden
daha az bile yakabiliyor turbo büyük ve üst devirlerde açılıyorsa hele
karar sizin