Gönderen Konu: Herkes performans hava filtreleri üzerinde yoğun, kaliteli ve sessizini arıyorum  (Okunma sayısı 5944 defa)

nesinkisen

  • İleti: 75
Merhaba Hondacılar,

1999 İES'im var.
Filtreleri değiştirmek istiyorum, üzerinde 10TL'lik hava filtresi var, klasik.
Araştırıyorum ama google'a bile yazarken kit çıkıyor.
Öyle 150-200 liralık performans filtre istemiyorum.
Yok mu orjinal güzel temiz ses verecek bir filtre ?



YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
aradığın simato bigtube arkadaşım.. Ben kullanıyorum ses performans süper tabi bulmak biraz eziyetli :)

davyjones24

  • İleti: 987
lpg li araca uymuyor diyorlar..silkeleme v.b sorun çıkartıyormuş

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2888
lpg li araca uymuyor diyorlar..silkeleme v.b sorun çıkartıyormuş

Kim diyorsa verimli kullanmadığındandır. Bende ve forumdaki bir çok arkadaşın İES dede filtre var takılı biliyorum. Herhangi bir silkeleme vs olmadı.

davyjones24

  • İleti: 987
lpg li araca uymuyor diyorlar..silkeleme v.b sorun çıkartıyormuş

Kim diyorsa verimli kullanmadığındandır. Bende ve forumdaki bir çok arkadaşın İES dede filtre var takılı biliyorum. Herhangi bir silkeleme vs olmadı.
hangi marka filtre acaba..filtre takıldıktan sonra lpg ayarına gittinizmi?

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2888
Hocam bendeki filtre bu(costum tarzı) ayar felan yaptırmadım. Silkeleme vs olmadı gayet güzel..



« Son Düzenleme: Şubat 11, 2014, 10:09:35 ÖS Gönderen: Carismatiq »

By_emre

  • İleti: 1387
Açık hava filtresinin lpg ile ilgili hiç bir sıkıntısı yok ayar yapılırsa daha iyi olur diyorlar yapılmasada birşey olmuyor ben takıp ayar felan yaptırmadım çokda güzel olmuştu :) pedal tepkilerinde farklılık hissettim

davyjones24

  • İleti: 987
Açık hava filtresinin lpg ile ilgili hiç bir sıkıntısı yok ayar yapılırsa daha iyi olur diyorlar yapılmasada birşey olmuyor ben takıp ayar felan yaptırmadım çokda güzel olmuştu :) pedal tepkilerinde farklılık hissettim
sizin filtre markası nedir?

nesinkisen

  • İleti: 75
YUNUS MERİÇ
Carismatiq

Çok teşekkürler
Simota'yı 1-2 kere duymuştum, şimdi şüphem kalmadı

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
YUNUS MERİÇ
Carismatiq

Çok teşekkürler
Simota'yı 1-2 kere duymuştum, şimdi şüphem kalmadı


Yardımcı olabildiysek ne mutlu.sesine doyamayacağın kesin :).fakat bir tavsiye daha bigtube alacaksan sağlam araştırma yap piyasada nadir olduğu için millet çok para istiryor birde fiberden yapanlar var iyi incele...

By_emre

  • İleti: 1387
Filtrem Simotaydı kit ise pvc boru ile yapmıştım sonrada ısı yalıtımı yaptım :) Aracınız 1.6 ies ise ben kesinlikle big tube felan almazdım çünkü filtre yeri hazır zaten sadece far'a en yakın olan kutuyu sök o boruyada pvc boru geçir filtreyide tak

nesinkisen

  • İleti: 75
O kadar biliyosan Yunus Meriç
Söyle bakalım 5-30 yağ ne ayaktır
Yağ sonradan piyasaya çıktığı için fabrika önerilerinde yokmuş da, ince olduğu için sessiz çalıştırır az yaktırırmış uzun ömür verirmiş de
Yağ alacam, kafama takıldı da takıldı
Bi yandan diyorum al magnatec 10-40, riske atma yaz sıcağında ince 5-30'la uğraşma
Bi yandan da çekici geliyo tavsiyelerden dolayı
Kaldım öyle

nesinkisen

  • İleti: 75
Mantıklı By_emre
Filtre tavsiyesi tamamdır, kit kısmını hallederiz
Fiyatını gördükten sonra gözden geçirmeye karar vermiştim zaten  (-:
Senin dediğini de deneyenlere bi soruşturayım

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
O kadar biliyosan Yunus Meriç
Söyle bakalım 5-30 yağ ne ayaktır
Yağ sonradan piyasaya çıktığı için fabrika önerilerinde yokmuş da, ince olduğu için sessiz çalıştırır az yaktırırmış uzun ömür verirmiş de
Yağ alacam, kafama takıldı da takıldı
Bi yandan diyorum al magnatec 10-40, riske atma yaz sıcağında ince 5-30'la uğraşma
Bi yandan da çekici geliyo tavsiyelerden dolayı
Kaldım öyle


Arkadaşım ben duyduğumu değil uyguladıklarımı paylaşıyoum ve yazıyorum!!!Verdiğim cevaplarıda söylemekiçin değil yardımçı olmak için paylaşıyorum!!!!!
bu arada 5/30w castrol tam sentetik yağı ben çok uzun zmandır bütün araçlarımda kullanıyorum araç marka model ayırt etmeden ve şuan 1,6 ies binmekteyim ve araç 250 bin km millet diyodu bunu kullanırsan yağ yakar şöyle olur böyle olur 30 bin km de kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım ve arabanın çekişi arttı sesi azaldı diyebilirim araba senin karar senin ...

cem_civic_es

  • İleti: 127
O kadar biliyosan Yunus Meriç
Söyle bakalım 5-30 yağ ne ayaktır
Yağ sonradan piyasaya çıktığı için fabrika önerilerinde yokmuş da, ince olduğu için sessiz çalıştırır az yaktırırmış uzun ömür verirmiş de
Yağ alacam, kafama takıldı da takıldı
Bi yandan diyorum al magnatec 10-40, riske atma yaz sıcağında ince 5-30'la uğraşma
Bi yandan da çekici geliyo tavsiyelerden dolayı
Kaldım öyle


Arkadaşım ben duyduğumu değil uyguladıklarımı paylaşıyoum ve yazıyorum!!!Verdiğim cevaplarıda söylemekiçin değil yardımçı olmak için paylaşıyorum!!!!!
bu arada 5/30w castrol tam sentetik yağı ben çok uzun zmandır bütün araçlarımda kullanıyorum araç marka model ayırt etmeden ve şuan 1,6 ies binmekteyim ve araç 250 bin km millet diyodu bunu kullanırsan yağ yakar şöyle olur böyle olur 30 bin km de kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım ve arabanın çekişi arttı sesi azaldı diyebilirim araba senin karar senin ...

+1000    aracıma agır bakım yaptırdım 10-40 vardı ıçınde trger falan degişti sibop ayarı yagı da bayaa araştırıp mobil1 5-30 a karar verdim (65tl) tam sentetik şuan sanki başka bi araca biniyorum çalışması falan inanılmaz degişti sibob ayarınında etkisi vardır illaki ama ben şiddetle tavsiye ediyorum 5-30 u :))

By_emre

  • İleti: 1387
O kadar biliyosan Yunus Meriç
Söyle bakalım 5-30 yağ ne ayaktır
Yağ sonradan piyasaya çıktığı için fabrika önerilerinde yokmuş da, ince olduğu için sessiz çalıştırır az yaktırırmış uzun ömür verirmiş de
Yağ alacam, kafama takıldı da takıldı
Bi yandan diyorum al magnatec 10-40, riske atma yaz sıcağında ince 5-30'la uğraşma
Bi yandan da çekici geliyo tavsiyelerden dolayı
Kaldım öyle


Arkadaşım ben duyduğumu değil uyguladıklarımı paylaşıyoum ve yazıyorum!!!Verdiğim cevaplarıda söylemekiçin değil yardımçı olmak için paylaşıyorum!!!!!
bu arada 5/30w castrol tam sentetik yağı ben çok uzun zmandır bütün araçlarımda kullanıyorum araç marka model ayırt etmeden ve şuan 1,6 ies binmekteyim ve araç 250 bin km millet diyodu bunu kullanırsan yağ yakar şöyle olur böyle olur 30 bin km de kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım ve arabanın çekişi arttı sesi azaldı diyebilirim araba senin karar senin ...

Şimdi vtec 2 aracıma yağ değişimi yapıcam 10-40 tavsiye edilen yağ diye geçiyor belirttiğiniz yağı kullansam bir sorun olur mu ? özel servisde çalışan arkadaşım ben hepsine mobil 5.30 koyuyorum demişti bende yağ yakar diye düşündüm :/
« Son Düzenleme: Şubat 13, 2014, 01:35:45 ÖS Gönderen: By_emre »

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
O kadar biliyosan Yunus Meriç
Söyle bakalım 5-30 yağ ne ayaktır
Yağ sonradan piyasaya çıktığı için fabrika önerilerinde yokmuş da, ince olduğu için sessiz çalıştırır az yaktırırmış uzun ömür verirmiş de
Yağ alacam, kafama takıldı da takıldı
Bi yandan diyorum al magnatec 10-40, riske atma yaz sıcağında ince 5-30'la uğraşma
Bi yandan da çekici geliyo tavsiyelerden dolayı
Kaldım öyle


Arkadaşım ben duyduğumu değil uyguladıklarımı paylaşıyoum ve yazıyorum!!!Verdiğim cevaplarıda söylemekiçin değil yardımçı olmak için paylaşıyorum!!!!!
bu arada 5/30w castrol tam sentetik yağı ben çok uzun zmandır bütün araçlarımda kullanıyorum araç marka model ayırt etmeden ve şuan 1,6 ies binmekteyim ve araç 250 bin km millet diyodu bunu kullanırsan yağ yakar şöyle olur böyle olur 30 bin km de kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım ve arabanın çekişi arttı sesi azaldı diyebilirim araba senin karar senin ...

Şimdi vtec 2 aracıma yağ değişimi yapıcam 10-40 tavsiye edilen yağ diye geçiyor belirttiğiniz yağı kullansam bir sorun olur mu ? özel servisde çalışan arkadaşım ben hepsine mobil 5.30 koyuyorum demişti bende yağ yakar diye düşündüm :/

emre ben şimdiye kadar yağ yakma problemi ile karşılaşmadım vtec2 aracımda'da kullanmıştım...fakat ben hep castrol kullandım mobil denemedim ama onunda iyi olduğunu söylüyorlar bir sefer niyetine gitdim aldım fakat koymadan geri verdim castrol aldım:)

cem_civic_es

  • İleti: 127
O kadar biliyosan Yunus Meriç
Söyle bakalım 5-30 yağ ne ayaktır
Yağ sonradan piyasaya çıktığı için fabrika önerilerinde yokmuş da, ince olduğu için sessiz çalıştırır az yaktırırmış uzun ömür verirmiş de
Yağ alacam, kafama takıldı da takıldı
Bi yandan diyorum al magnatec 10-40, riske atma yaz sıcağında ince 5-30'la uğraşma
Bi yandan da çekici geliyo tavsiyelerden dolayı
Kaldım öyle


Arkadaşım ben duyduğumu değil uyguladıklarımı paylaşıyoum ve yazıyorum!!!Verdiğim cevaplarıda söylemekiçin değil yardımçı olmak için paylaşıyorum!!!!!
bu arada 5/30w castrol tam sentetik yağı ben çok uzun zmandır bütün araçlarımda kullanıyorum araç marka model ayırt etmeden ve şuan 1,6 ies binmekteyim ve araç 250 bin km millet diyodu bunu kullanırsan yağ yakar şöyle olur böyle olur 30 bin km de kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım ve arabanın çekişi arttı sesi azaldı diyebilirim araba senin karar senin ...

Şimdi vtec 2 aracıma yağ değişimi yapıcam 10-40 tavsiye edilen yağ diye geçiyor belirttiğiniz yağı kullansam bir sorun olur mu ? özel servisde çalışan arkadaşım ben hepsine mobil 5.30 koyuyorum demişti bende yağ yakar diye düşündüm :/
O kadar biliyosan Yunus Meriç
Söyle bakalım 5-30 yağ ne ayaktır
Yağ sonradan piyasaya çıktığı için fabrika önerilerinde yokmuş da, ince olduğu için sessiz çalıştırır az yaktırırmış uzun ömür verirmiş de
Yağ alacam, kafama takıldı da takıldı
Bi yandan diyorum al magnatec 10-40, riske atma yaz sıcağında ince 5-30'la uğraşma
Bi yandan da çekici geliyo tavsiyelerden dolayı
Kaldım öyle


Arkadaşım ben duyduğumu değil uyguladıklarımı paylaşıyoum ve yazıyorum!!!Verdiğim cevaplarıda söylemekiçin değil yardımçı olmak için paylaşıyorum!!!!!
bu arada 5/30w castrol tam sentetik yağı ben çok uzun zmandır bütün araçlarımda kullanıyorum araç marka model ayırt etmeden ve şuan 1,6 ies binmekteyim ve araç 250 bin km millet diyodu bunu kullanırsan yağ yakar şöyle olur böyle olur 30 bin km de kullanıyorum hiç bir sıkıntı yaşamadım ve arabanın çekişi arttı sesi azaldı diyebilirim araba senin karar senin ...

Şimdi vtec 2 aracıma yağ değişimi yapıcam 10-40 tavsiye edilen yağ diye geçiyor belirttiğiniz yağı kullansam bir sorun olur mu ? özel servisde çalışan arkadaşım ben hepsine mobil 5.30 koyuyorum demişti bende yağ yakar diye düşündüm :/

5-30 tam sentetik olduğu için bende yağ eksiltme olayının olmayacağını zannediyorum.

nedeni=
daha iyi yağlama ile aşınma azalacak
yağın ömrü 2-3 kat daha fazla
yukselecek olan kaynama noktası seviyesi zaten markalar belli castrol de mobilde önerilir tercih szin :)

cem_civic_es

  • İleti: 127
bu arada konuyu biraz böldük kusura bakmayın arkadaslar :)))

nesinkisen

  • İleti: 75
Yoo, gayet doğru yerde konu.

Ben de Castrol müşteri hizmetlerini aradım bugün. Teknik servis bölümüne yönlendirdiler.

1.6 İES deyince yamuldu adam. Ben öyle bi araba tanımadım, 15 sene önce 120 beygir, yakıt olayı iyi, şimdiki sıfır arabalar bile o kadar iyi değil dedi.

Normalde eski arabaya 5-30 önermem, aşınmaları fazla olduğu için, ama İES eskimiyor, aynen ilk günkü gibi kalıyor, o yüzden al 5-30 dedi.

Japon arabaları için de 5-30 AP'yi öneririm dedi, ki sitelerinde gördüm Japon arabaları için tasarlanmış AP.

Bildin yani Yunus Meriç.

YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
kardşim hayırdır bilgi katılımmasıı falanmı bu  >%Sakin Soru cvp şeklinde birşeyler bekliyorsan yanlış yerdesin..
« Son Düzenleme: Şubat 13, 2014, 02:51:16 ÖS Gönderen: YUNUS MERİÇ »

cihangirr-38

  • İleti: 34
arkadaşlar bende 99 ies var ben mobil 0-40 kullanıyorum 6.000 km oldu bir sorunum yok.araba daha rahat ve sessiz calışıyor.şimdiye kadar castrol kullandım castrol yarı sentetik ve sentetik teknolojisi kullanılmıştır diyor.mobil daha iyi.hava filtresi ne de kit e cok para cıktı aliminyumdan kendim yaptırayım dedim büktürecek boru ve usta bulamadım.plastik borudan yaptım.filtre kutusunu komple soktum tamponun sag tarafına bir delik actım simota karbon ısı yalıtımlı filtre taktım yaklasık 10 aydır kullanıyorum.yakıt düştü gaz pedalı tepkileri iyileşti ve plastik borunun dısınada ısı yalıtımı yaptım.arac tüplü ve hiç bir sorun yasamadım.