Gönderen Konu: HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1  (Okunma sayısı 2672 defa)

yavuzoncul

  • İleti: 4
HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1
« : Aralık 03, 2014, 03:46:31 ÖS »
s.a cümleten arkadaşlar :artis

Bende 2005 ls vtecII var.
HKSmantar filtre ve HKS egzos var tam ses ve verim alamıyorum o yüzden HEADERS  almak istiyorum ama bunların iki serisi var mıs HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1 bunun iksinin arasındaki fark nedir ?
Yardımcı olur musunuz ?



Ghan

  • İleti: 464
Ynt: HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1
« Yanıtla #1 : Aralık 03, 2014, 08:16:08 ÖS »
O araçtan filtre sesi bekleme. Emmesinden dolayı filtre sesi pek alamazsın. Headersa gelince 4-2-1 in altları biraz daha canlı olur.4-1 de iyice altlar ölür. 4-1 üstlerde biraz daha iyidir. Ancak sana tavsiyem 4-2-1 olur. Altları zaten ölü bizim araçların sohc olmasından dolayı. 4-2-1 + düz boruyla araban stocka göre baya hızlanacaktır zaten.

yavuzoncul

  • İleti: 4
Ynt: HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1
« Yanıtla #2 : Aralık 03, 2014, 09:11:19 ÖS »
O araçtan filtre sesi bekleme. Emmesinden dolayı filtre sesi pek alamazsın. Headersa gelince 4-2-1 in altları biraz daha canlı olur.4-1 de iyice altlar ölür. 4-1 üstlerde biraz daha iyidir. Ancak sana tavsiyem 4-2-1 olur. Altları zaten ölü bizim araçların sohc olmasından dolayı. 4-2-1 + düz boruyla araban stocka göre baya hızlanacaktır zaten.
headersa gırme katalızoru ıptal et duz boru cek 51 lk dıyen de var o zaman da araba hem ses verır hemde bıraz daha performanslı olur dıyorlar ama ne kadar dogrudur?

nnmies

  • mertclk
  • İleti: 10
Ynt: HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1
« Yanıtla #3 : Aralık 03, 2014, 10:23:31 ÖS »
Bu iki farklı hıdır benim kafamıda çok kurcalıyo, bende merak ediyorum ne cevaplar gelicek, şuanda titizlikle vi hıdırs almam lazım ama 4-2-1 yoksa 4-1'mi karar veremedim, konuyu takipteyim

yavuzoncul

  • İleti: 4
Ynt: HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1
« Yanıtla #4 : Aralık 04, 2014, 10:33:02 ÖS »
USTALAR YOK SANIRIM  KONUYA AÇIKLIK VERECEK :(

By_emre

  • İleti: 1387
Ynt: HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1
« Yanıtla #5 : Aralık 05, 2014, 01:40:49 ÖS »
Filtre sesi verir kardesim guzel filtren oter egzoz olursa bastirdigi icin sesi pek duyamayabilirsin. HKS egzozun son susturucu ise ses biraz az gelebilir orta susturucuyu iptal et dostum bak o zaman cok iyi olucak kayida iptal edip 51 lik cekersen yakitin biraz artabilir

Carismatiq

  • Mustafa
  • İleti: 2888
Ynt: HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1
« Yanıtla #6 : Aralık 05, 2014, 08:03:18 ÖS »
4-2-1 Headers + kat ve orta iptal + 51 düz boru sonda Hks varmış zaten sonra bak keyfine  >=ok
« Son Düzenleme: Aralık 05, 2014, 08:06:32 ÖS Gönderen: Carismatiq »

tnrdnzekr

  • TNR
  • İleti: 1148
Ynt: HEADERS 4.2.1 ve 4.1.1
« Yanıtla #7 : Aralık 08, 2014, 08:00:26 ÖÖ »
yanlış bilgi ile yapılanlar aracı yavaşlatır.
filtre intake olmalı
sohc ise 4-2-1
dohc ise 4-1-1
kat iptali yapılacaksa spor kat koyulması gerek ki esneme yapabilsin borular
51 lik duz boruları sohc dolduramaz 48mm iç çapı idealdir.
orta susturucu iptal
son susturucuda sesle işim yok diyorsanız standart kendi susturucunuz yeterli olacaktır.yada s2000 veya type r son susturucuda kullanabilirsiniz.
bu setuplarla 10 ile 15 hp civarı alabilirsin max