Gönderen Konu: Fiyat Hakkında ?  (Okunma sayısı 2719 defa)

eRKaNBeY

  • İleti: 46
Fiyat Hakkında ?
« : Haziran 04, 2010, 11:46:33 ÖS »
Herkese selam

Size sorup cevaplarınızı almam gereken bir soru var o yüzden rahatsiz ediyorum şimdiden herkese teşekkür ederim.


98 model 1.6 ies buldum 75 bin km 'de araçta değişen olarak sol camurluk var oda orjinaliyle değişmiş motor süper  kazaya dair hiç bir sıkıntı yok kazanın resimleri var gördüm ufak bi yere sürtmüşler bi kaç parça lokal boya var araçta ve iesin bos modeli abs ve klima yok aracın lastikler sıfır tüm disk ve balatalar yeni muane yeni yapılmıs fiyat olarak ise 12.ooo tl bu fiyata alınır mı bu araç?



karapilot

  • İleti: 913
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #1 : Haziran 05, 2010, 01:23:33 ÖÖ »
KAP KAP KAP KAÇIRMA...
Honda alıyorsun arkadaşım ...

fzthgosm

  • İleti: 2226
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #2 : Haziran 06, 2010, 01:22:24 ÖS »
kardeş anlattıgın arabayı sen almıyorsan bırak ben alayım eger adresi verirsen.sen neyden bahsediyorsun ya alınır mı demek bile hata.gerçek diyorum eger arabayı almaktan vazgeçersen bana özelden araç sahibinin numarasını yollarsan sevinirim.klima dedigin şeyi çıkma kompresör 300-350 tl radyatörüde olsun 200 tl en fazla 700-750 tl ye taktırırsın.

eRKaNBeY

  • İleti: 46
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #3 : Haziran 06, 2010, 07:23:29 ÖS »
saolun tesekkür ederim 2. hondam olucak inşallah yarın alırsam fotolarını eklicem

civicci35

  • İleti: 498
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #4 : Haziran 07, 2010, 12:23:11 ÖS »
 o kadarda abartmayın kardeşim paran cebinde hazırsa acele etme memlekette ihtiyaçtan satan okadar çok insan varki.13.000'e 2 hafta önce 2000 model full 1.6 ies aldık arkadaşıma 2-3 ay bekledi ama değdi.acelen yoksa bekle araştır.ben yılbaşında 98 model full paketli aracımı tesisatlı jantlı park sensörü zenon vs.orjinal kazasızdı sıkıştığım için 14.bine verdim.şimdi bakıyorum nette 17.bin 18.bin diyen dolu onlar satmak istemeyenler ördek bulursam veririm diyenlerden.97-2001 kaslaarın orjinal modlanmamışın ederi 15.bin kardeşim daha üstü fiyat çekenler tatlı su kurnazı benim gözümde.

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #5 : Haziran 07, 2010, 03:44:34 ÖS »
bende bu hondadnın fıyatının bukadar yuksek olmasını anlamıyorm. sarap gıbı araba :)

eRKaNBeY

  • İleti: 46
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #6 : Haziran 07, 2010, 07:27:40 ÖS »
evet sarap gibi bi araba bugun el sıkıstık 11.5 e alıyorum kısmetse yarın aracı resımlerını eklerım zaten ilginiz ve degerli mesajlarınız için cok teşekkür ederim hepimize kazasız belasız sürüşler

onur1980

  • onur1980
  • İleti: 1273
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #7 : Haziran 07, 2010, 07:38:46 ÖS »
hayırlı olsun

eRKaNBeY

  • İleti: 46
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #8 : Haziran 08, 2010, 10:47:47 ÖS »
allah razı olsun aldım aracımı yarın eklıyorum resmlerını

chevasil

  • İleti: 1454
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #9 : Haziran 08, 2010, 11:32:29 ÖS »
servıse baktır sıkıntı yoksa hemen kapa fıyat cok ıyı

chevasil

  • İleti: 1454
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #10 : Haziran 08, 2010, 11:32:52 ÖS »
hayırlı olsun son yorumu gormemısım kusura bakma :)

eRKaNBeY

  • İleti: 46
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #11 : Haziran 09, 2010, 10:29:35 ÖS »
allah razı olsunnn bugunde fotograf cekemedim yarın bi tane cekip koyarım inş. ve tafsiyelerinizi alırım :)

wordsman

  • İleti: 820
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #12 : Eylül 01, 2010, 07:31:35 ÖS »
bende bu hondadnın fıyatının bukadar yuksek olmasını anlamıyorm. sarap gıbı araba :)

99 Model Brodwayın,doğanın 9-10 milyar olduğu bir ülkede honda civic 13-14 olması çok normal.

kacaman

  • İleti: 7156
Ynt: Fiyat Hakkında ?
« Yanıtla #13 : Eylül 02, 2010, 12:17:10 ÖÖ »
+250 kar vereyim hemen ;D