Gönderen Konu: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)  (Okunma sayısı 7420 defa)

DENON

  • İleti: 2020
emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« : Ağustos 31, 2010, 11:43:42 ÖÖ »
1.6 ies emme manıfoldu, 4-1 dc headers, aem dryflow filtre ve düz borudan sonraki dyno çıktısı






doan

  • İleti: 1605
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #1 : Ağustos 31, 2010, 11:46:27 ÖÖ »
126 hp di mi ?

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #2 : Ağustos 31, 2010, 11:47:57 ÖÖ »
125.4 hp kardeşim

doan

  • İleti: 1605
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #3 : Ağustos 31, 2010, 11:52:14 ÖÖ »
15 net kazanç iyiymiş maşallah :) d17 ecu olayı falanda yaparsınız heralde sınırları yok etmek için :P :)

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #4 : Ağustos 31, 2010, 12:07:37 ÖS »
mutlaka yapmamız lazım zaten, max hp yı aldıgımız yerde lımıtöre gırıyoruz

doan

  • İleti: 1605
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #5 : Ağustos 31, 2010, 12:15:21 ÖS »
haklısınız vtec2lerin performans noktasında en büyük sıkıntısı kesici olayı heralde. hem top speedde hem ara hızlanmalarda bi gömlek attırır sizi heralde d17 ecusu

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #6 : Ağustos 31, 2010, 12:35:38 ÖS »
d17 nın avans noktasıda farklı onunda güç artışına etkisi büyük ama en önemli faktör yukarıdada yazdıgım gibi gücün alındıgı en tepe noktada kesiciye giriyor eger kesıcıye gırmese güç eğrisi tırmanmaya devam etmese bıle 400 devır daha stabıl gıtmesı saglanarak en azından vıtes değiştirme zamanı kazanılır buda vıtes geçişlerindeki devir kaybını minimize ederki drag olsun rollıng olsun en önemli faktör vitesin geçiş zamanıdır short shifter kullanarak bunu bıraz amortı ettım ama dedıgım gıbı güç bandının 300-400 devır daha stabıl gıtmesı şart

doan

  • İleti: 1605
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #7 : Ağustos 31, 2010, 12:44:39 ÖS »
evet haklısınız. dediğiniz gibi vites değişikliğinde rahatlık ve avantaj sağlar. peki bu araçlarda sanzımana müdahale etme sansınız var mı ? SIlara rex 3-4 dişlisi takmak gibi oranlarıyla oynama durumu var mı ? en azından top speeddeki 218i ecu takmadan ileri çekme durumu vs. ?

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #8 : Ağustos 31, 2010, 12:49:25 ÖS »
vtec2 şanzımanı belkıde hondanın en kısa şanzımanlarından bırıdır bırde daha fazla kısaltmaya kalkarsak zaten 218 olan top speed 190 lara düşer vtec2 de 1-2-3 kısa 4-5 zaten uzun ama d17 ecu  takınca 218 olan top speed 235 gıbı hızlara cıkıyor ama kesıcı sesı gelmıor

doan

  • İleti: 1605
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #9 : Ağustos 31, 2010, 01:04:46 ÖS »
yeni civiclerdeki sanzımanın tam tersi bir nevi yani :) neyse çok teşekkür ederim cevaplarınız için. bursalı vtec2lerin maşallahı var :)

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #10 : Ağustos 31, 2010, 01:10:10 ÖS »
yardımcı olabılıyorsak vtec2 ler konusunda mutlu oluruz, kımın vtec2 konusunda merak ettıgı bişey olursa bılgımız dahılınde cevaplamaya hazırız ben ve despe arkadaşımla bırlıkte

caner_wcg

  • İleti: 7
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #11 : Ağustos 31, 2010, 06:24:15 ÖS »
arkadaslar ıstanbul da uygun fıyata dyno nerde var kac lıra bende aracım kac hp verıyor merak edıyorum 96 vti

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #12 : Ağustos 31, 2010, 06:25:58 ÖS »
paşaoğluna git başka yer arama

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #13 : Eylül 01, 2010, 08:22:48 ÖÖ »
15hp iyi olmuş

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #14 : Eylül 01, 2010, 08:27:48 ÖÖ »
15 değil 18 hp stock vtec2 dynoda 107 veriyor, motor aşınmışlığınıda göz önünde bulundurursak daha fazla vermiş yapılan setup la, bu kadar basit işlemlerle 18 civarı alınıyosa 12.5:1 cr , dereceli egzantrik , hafif volan gibi setup larla neler alınır bu mılletın aile arabası neden uğraşıyosunuz  dediği vtec2 lerle siz düşünün artık gerisini

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #15 : Eylül 01, 2010, 08:32:16 ÖÖ »
çok iyi o zaman
dereceli mil, hafif volan, kesici noktası, hafif jantlar ve hafifletilmiş araç, başka ne kaldı sanırım son susturucu ile birlikte, çok daha güzel bir sonuç çıkacaktır, elinize sağlık.

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #16 : Eylül 01, 2010, 08:34:24 ÖÖ »
hedef 150 ;D ;D
jantlar zaten çok hafif lenso 6.7 kg orjinal sac jantlarla aynı agırlıkta
« Son Düzenleme: Eylül 01, 2010, 08:35:19 ÖÖ Gönderen: DENON »

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #17 : Eylül 01, 2010, 08:37:49 ÖÖ »
atmosferik olarak vtec2 de doğası bozulmadan, hp kaç olur son nokta.

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #18 : Eylül 01, 2010, 08:40:26 ÖÖ »
motor içine girmessen alabılecegın max 130 olur tahmınımce ama motor içine girip p2m piston, dereceli egzantrık, standalone ecu  gibi setuplarla 150 yi bulur diye tahmın  edıyorum

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #19 : Eylül 01, 2010, 08:41:23 ÖÖ »
üst kapak ile ilgili yapılabilen bişeyler var mı

DENON

  • İleti: 2020
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #20 : Eylül 01, 2010, 08:51:09 ÖÖ »
zaten kapak sökülünce portpolish farz olur ;D

kacaman

  • İleti: 7154
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #21 : Eylül 01, 2010, 08:52:21 ÖÖ »
buralarda 99 model 1.4 e yapmışlar çok iyi yürüyo sadece üst kapakla oyanıdık demişti

doan

  • İleti: 1605
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #22 : Eylül 01, 2010, 10:09:15 ÖÖ »
ankarada sone-r nickli üyemizin vtec2si vardı onda conta egzantrik vardı sanırım. Onun aldığı hp 138 miydi ?

civicci35

  • İleti: 498
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #23 : Eylül 05, 2010, 09:06:32 ÖÖ »
dostum bu yapılan işlemlerin total maliyeti ne kadar ortalama bir fiyat verirsen sevinirim.
15 değil 18 hp stock vtec2 dynoda 107 veriyor, motor aşınmışlığınıda göz önünde bulundurursak daha fazla vermiş yapılan setup la, bu kadar basit işlemlerle 18 civarı alınıyosa 12.5:1 cr , dereceli egzantrik , hafif volan gibi setup larla neler alınır bu mılletın aile arabası neden uğraşıyosunuz  dediği vtec2 lerle siz düşünün artık gerisini

statik

  • İleti: 1121
Ynt: emeğimizin karşılığı(LR vtec2 DYNO)
« Yanıtla #24 : Eylül 05, 2010, 09:17:19 ÖÖ »
Herşey süper maşallahta frenler nasıl? :)