Arkadaslar ilgileriniz için teşekkür ederim.
Bu gün de denedim.
Bende conta diyorum ama bilmiyorum.
arkadaşım sen her halukarda motoru tekrar indireceksin çünkü araç yağ yakmaya devam ediyor demişsin bu arada su da eksiltiyor demişsin anlaşılan piston segmanların kanalları ağız ağıza gelmiş hem yağ yakıyor hemde kompresyonu alta verip çekiş düşüklüğü sağlıyor motoru yaptırdığın ustaya git ve konuyu paylaş büyük bir ihtimal hatanın kendinde olduğunu anlayacaktır contadanda yapar ama yeni conta bir anda yıpranmaz
senin derdin ya motoru rektifiye eden ustada yada motoru toplayan ustada
çünkü komple motor yaptırırsan iki usta eli değer motora bir de yazdığın revizyon işlemlerin de biraz saçmalık var gibi gördüm gömlekler rektifiye olduğunda yani piston değişimine girdiğin de bütün rektifiyiciler 0.50 gömlek honlaması yapar 0.25 değil burda bir anlaşmazlık var
Üstad kesinlikle katılıyorum ama babamın yakın dostudur rektefiyeci dedigi de odur 0.25 yaptık dedi pistonlarda ona göre alındı.
Sekman yag kanallarını 120 derecelik acılarla yerlestirmesi gerekiyodu usta ya bölümde bi hata var yada contadan kaynaklanan bir problem var.
Ama bu gün de oldu aynısı her stop ettigimde baktım sıkıstırdıgım zaman tasırma kabından su atıyor araba.
Ama kesinlikle su da eksiltiyor arabam. Gerek üstten tasırıyor gerek tasırmadan eksiltiyor. buna çözüm bulamadım.
hem su da sıkıntı hem yagda sıkıntı olunca aklıma direk conta geliyor.
Ptesi kaportaya bırakıcam bu gun exper onayladı raporu
ordan alıncada direk acıcam kapagı baska yolu yok.