Gönderen Konu: bu nası plakalık?  (Okunma sayısı 5546 defa)

sürüngen

  • İleti: 821
bu nası plakalık?
« : Eylül 06, 2006, 08:40:53 ÖS »

arkadaşlar bi kaç gün önce farkettim,bizim evin oralarda bi otoparkta duruyo araç.gördüğünüz gibi plakalığı uzun plaka için ki ben 92-95 civiclerin arka plakalıkların hep kare olduğunu sanıyodum.ben daha önce böle bi plakalık görmedim.ben foto çekerken sahibi çıktı balkona konuştuk orjinal olduğunu söledi.bunun hakkında bilgisi olan arkadaşlar bizleri aydınlatabilirse sevinirim...





biras karanlık kusura bakmayın:D



Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #1 : Eylül 07, 2006, 12:45:44 ÖÖ »

   Resimlerden fazla belli olmuyor ama metal bir çerçeve üzerine plaka mı acaba? O tarz bir şeyi Florya'da bir yer yapıyordu zannedersem...


EROLL

  • Ziyaretçi
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #2 : Eylül 07, 2006, 08:50:31 ÖÖ »
tanıdıgın takipçi varsa halleder umut..dedigin gibi hondalarda 95 modele kadar kare plaka veriyorlar  ondan sonra dikdörtgen plaka ama bendekide kare mesela.. ;)

gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #3 : Eylül 07, 2006, 12:11:09 ÖS »
Arkadaşlar Umut un anlatmak istediğini yanlış anladınız sanırım, onun söylemek istediği aracın daha plaka takılmadan aracın kendi kasası üstünde ki plakalık yerinden bahsediyor, yani aşağıda ki resimde ki gibi değilmiydi hepsi, nasıl oluyorda aracın üzerine orjinalden uzun plakalık yeri yapılmış diyor yani...


gokhan035

  • Ziyaretçi
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #4 : Eylül 07, 2006, 12:29:00 ÖS »
Umut bak bi kaç örnek daha buldum olarda da uzun plakalık yeri var... Demek ki belli bi seri de böyle çıkarmışlar, ya da bilen varsa anlatsın tabi :)





sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #5 : Eylül 07, 2006, 12:42:24 ÖS »
allah razı olsun gökhancım..ya neymiş bunun olayı???

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #6 : Eylül 08, 2006, 12:56:44 ÖÖ »

   Sürüngen, kusura bakma ya doğru düzgün okumamışım mesajı heralde, şimdi belli oldu :)  Bu konuda bir bilgim yok ama oluyo bazı araçlarda böyle, mesela babamda Hyundai Sonata var, onun da arka plakası kare, ama dikdörtgen plaka takılabilecek yeri olanını da gördüm yani.. Sadece bu kadar yardım edebileceğim :)


sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #7 : Eylül 08, 2006, 10:07:44 ÖÖ »
eyvallah Onu-R'cum.merak ettim bu civarlarda ilk defa görüyorum böle bi plakalık..

SLH

  • Ziyaretçi
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #8 : Eylül 08, 2006, 04:12:56 ÖS »
bazı bmw lerde de kare ,istek üzerine yaptırılıyor diye duymuştum.

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #9 : Eylül 11, 2006, 06:54:05 ÖS »
bazı bmw lerde de kare ,istek üzerine yaptırılıyor diye duymuştum.

Evet, 98-00 civarı 5 kasalarda görmüşlüğüm var benimde ve dediğin gibi istek üzerine olabileceğini tahmin ediyorum...


Type_R PoWeR

  • İleti: 543
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #10 : Eylül 15, 2006, 09:00:44 ÖS »
Kare plakayı her otomobile alamıyormuyuz?

Onu-R

  • İleti: 3113
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #11 : Eylül 15, 2006, 11:26:04 ÖS »
Kare plakayı her otomobile alamıyormuyuz?

   Yok istediğin arabaya istediğin plakayı alırsın ama araç hangisine göre yapılmışsa onu takabilirsin ancak.. Eg kasa Civic'ler Türkiye'ye kare plaka takılabilecek şekilde gelmiş çoğunlukla, sürüngen de düz plaka takılabilecek olanını görmüş, şaşırmış ve o yüzden açmış bu başlığı...


b@lo

  • Ziyaretçi
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #12 : Aralık 16, 2006, 04:29:30 ÖS »
çok hoş bende.üst kasanın plakalık yeri sanırım.bende düşünüodum bi ara.çünkü üst kasanınki oluo,we sanırım aynen böyle oluo.bende düşünüorum hala yaptırmayı

Alp

  • İleti: 402
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #13 : Aralık 17, 2006, 02:14:26 ÖS »
bizim orda da bi EG si var..onunda arka plakalığı uzun plakaya göre..ama şimdi plakalığı iptal etti:D dümdüz oldu ;D ;D

sürüngen

  • İleti: 821
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #14 : Aralık 17, 2006, 03:00:57 ÖS »
bizim orda da bi EG si var..onunda arka plakalığı uzun plakaya göre..ama şimdi plakalığı iptal etti:D dümdüz oldu ;D ;D
bende yaptırcam,plakalık iptali atmosferikte +%10 veriomuş :dissiz

hondaci_mert

  • Ziyaretçi
Ynt: bu nası plakalık?
« Yanıtla #15 : Aralık 17, 2006, 06:27:17 ÖS »
yok umut ağbi bi 106 larda bide sende veriyo :dissiz bizde vermez okadar