Gönderen Konu: bu civic i bilen varmıı ?????  (Okunma sayısı 10693 defa)

meister

  • Ziyaretçi
bu civic i bilen varmıı ?????
« : Ocak 17, 2008, 08:23:02 ÖS »



buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #1 : Ocak 17, 2008, 08:26:27 ÖS »
valla bn bunun resimlerini yüklemiştim sevgili meister turkmod.com dan bi bak istiosn

yassi

  • İleti: 2662
    • TeamHondaTurkey
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #2 : Ocak 17, 2008, 08:27:34 ÖS »
ben ilk defa gördüm bu aracı...

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #3 : Ocak 17, 2008, 08:29:27 ÖS »
sizce 19 milyar verilirmi müzik sistemi hariçç....

buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #4 : Ocak 17, 2008, 08:33:51 ÖS »
ben olsam vermezdim adam sadece görüntü yapmış onun yerine vti alırdım daha iyi ama az kullanılmış 98 model daha 92 binde ama şahsi fikrim bn vermezdim bide müzik sistemi dahil deilmiş dahil fiyatı ne kadar ???

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #5 : Ocak 17, 2008, 08:40:03 ÖS »
1

ben olsam vermezdim adam sadece görüntü yapmış onun yerine vti alırdım daha iyi ama az kullanılmış 98 model daha 92 binde ama şahsi fikrim bn vermezdim bide müzik sistemi dahil deilmiş dahil fiyatı ne kadar ???
19 000 ytl cik
:D

buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #6 : Ocak 17, 2008, 08:43:09 ÖS »
peki meister sn ne düşünüosn

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #7 : Ocak 17, 2008, 08:48:36 ÖS »
bilmiyorum yaa ben abilerime benden daha tecrubeli oldukları için sorıyum dedim aslında bi tane daha var trtuning 34 sayısına kapak olmus bi civic motor sıfır yapılmamış hic "96 o ve 16 000 ytl link i de bu ikisi arasında gidip geliyorumm...http://www.sahibinden.com/modifiyeli_honda_civic_acill_WQQaXQQ4691210WQQpXQQdisplayitem

buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #8 : Ocak 17, 2008, 08:51:09 ÖS »
bana sorarsan hiç düşünme turuncuyu al derim bn olsam düşünmezdim bile

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #9 : Ocak 17, 2008, 08:53:41 ÖS »
ama lambo kapı kiti fiyata dahil deilmişşş.... nerden baksan o kit 2500 ytl motorada para gidecek standart şuan motor ben bu halde kullanamam ama aslında gerçekten hondalar standart bile herkezi sollar ama nie daha fazlası olmasıın...:D  


herşey için coook teşkr. buura ve yassi....

buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #10 : Ocak 17, 2008, 08:56:35 ÖS »
rica ederim meister. inş gönlünden geçeni alırsın (şunuda tekrardan belirtiyim turuncu fena :) )

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #11 : Ocak 17, 2008, 08:59:45 ÖS »
saoll ne biliim airbush da war onda ama belki kötü bi b*kluk vardır bu kadar ucuza satıo ama adam gerci 5 kurş para harcamadan aldı bu arabayı yeni başlayan bi  prog olan "tuningtim" prog. 1 bölüm yayınlandı ve bu arabayı aldılar sponsorlarla modifiye ettiler prog.sonunda sorulan sorulara cvp verenler arabayı veriyorlarr ben kaçırdım bu prog. yoksa o adama kaptırırmıydımm ... hangi kanalda olduğunu bile bilmiyorummm...adam ballı bize cıkmazki böleler....

buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #12 : Ocak 17, 2008, 09:11:01 ÖS »
haklısın bize çıkmaz böleler ama araba 1.4 galba bide 170 bide motorda bişi yok bide 96 model bide bu yüzden ucuz bide kapılar normal yani lsd leri sökmüş

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #13 : Ocak 17, 2008, 09:14:03 ÖS »
ankete döktüm olayııı haa..:D bütün hondacılar dawranınnnnn...:D

buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #14 : Ocak 17, 2008, 09:15:21 ÖS »
:) bide bu z.burnundaymış yani bizim burda bn bi bakiim bu arabaya

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #15 : Ocak 17, 2008, 09:16:34 ÖS »
cok iyi olur kadjm ama araba sanayi tarafındadır oralara bak daha çook

buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #16 : Ocak 17, 2008, 09:17:53 ÖS »
hehe ayıpsın snn için tüm z.burnunu araştırırm :D

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #17 : Ocak 17, 2008, 09:19:13 ÖS »
saol kardjm en sevdiğim hondacısın

buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #18 : Ocak 17, 2008, 09:22:00 ÖS »
saol kardeşim..bu sanayi tarafında babamın tanıdığıda varmış arabayı iiice bi bakarm sonrada ne var ne yok yazarm arabada hasar fln. hatta test sürüşü de yaparım sonra herşeyi buraya dökerm..peki snin gönlünden hangisi geçio siyahmı turuncumu

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #19 : Ocak 17, 2008, 09:25:07 ÖS »
bilmem karjm turuncu ii gibi hoşuma gidiyoırr hem dergidede arabayı inceledim araba 1,5 senedir satılık sen bana cvp yazarsın araştırdıktıan sonra senin izinde yalovaya düşerse bende yardım ederiim k.i.b.

buura

  • İleti: 1869
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #20 : Ocak 17, 2008, 09:28:29 ÖS »
tm kardeşm snde k.i.b. inş. yolum düşer hadi bn offline

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #21 : Ocak 17, 2008, 09:58:42 ÖS »

ama lambo kapı kiti fiyata dahil deilmişşş.... nerden baksan o kit 2500 ytl motorada para gidecek standart şuan motor ben bu halde kullanamam ama aslında gerçekten hondalar standart bile herkezi sollar ama nie daha fazlası olmasıın...:D 


herşey için coook teşkr. buura ve yassi....


lambo menteşesı 700 ytl + 300'de montaj 1000 ytl'ye hallederız.. ;)

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #22 : Ocak 17, 2008, 10:02:20 ÖS »
1000 ytl mi kim yapıyor bana 2500 ytl dedi tuningçilerr....

Faruk

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #23 : Ocak 17, 2008, 10:46:34 ÖS »

1000 ytl mi kim yapıyor bana 2500 ytl dedi tuningçilerr....


bızım ark. menteşe satıyor her araca uyumlu 700 ytl,montajı ıstedığın yerde yaptırabılırsın veya montaj ıçınde tanıdık var 300 ytl'ye halledıyor.. ;)
ılgılenırsen ozelden msn adresını yollarsın..  >=ok

meister

  • Ziyaretçi
Ynt: bu civic i bilen varmıı ?????
« Yanıtla #24 : Ocak 18, 2008, 02:51:21 ÖS »
tşkr ederim ama daha arabayı almadım:Syaza doğru alıcamda siz ustadları sorularımı yöneltiyim dedimm...