Gönderen Konu: Benzin lambası.  (Okunma sayısı 3441 defa)

bugra1945

  • Buğra ÖNAL
  • İleti: 194
Benzin lambası.
« : Nisan 15, 2013, 10:58:31 ÖS »
Arkadaşlar abiler öncelikle merhaba herkese iyi forumlar dilerim..
Sorun şu ki sanırım aracımın benzini hiç bitmiyor  >%6rol >%6rol
Şaka bi yana bu benzin lambasının ampülü patlamış sanırım değiştirmek çok uğraştırır mı ?
Bilgisi olan varsa lütfen yardımcı olabilir mi ?
İyi forumlar..



ultrakif

  • İleti: 1048
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #1 : Nisan 15, 2013, 11:01:12 ÖS »
hocam aracınız bizim bu kasalarda benzin lambası yanmaz ies lerde de is lerde de yanmaz :)garip ama gerçek

bugra1945

  • Buğra ÖNAL
  • İleti: 194
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #2 : Nisan 15, 2013, 11:10:53 ÖS »
alla alla dostum ciddi misin ? :) inanasım gelmedi pek valla şaka gibi geldi de.

mmnpoyraz

  • İleti: 45
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #3 : Nisan 16, 2013, 09:08:42 ÖÖ »
benzin ışığı yanan 1 kişi var türkiyede deniyordu şehir efsanesine göre :d o derece yani

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #4 : Nisan 16, 2013, 09:50:36 ÖÖ »
Forumu hiç aratmamışsınız,işte size bu işin çözümü.Eski aracımda yaptığım çalışma,çok iyi okursanız benzin ışığınız yanacak :)

http://www.teamhondaturkey.com/forum/problemler_ve_cozumleri/benzin_isigi_sorunu_cozumresimli-t67805.0.html

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #5 : Nisan 16, 2013, 09:53:03 ÖÖ »
Ooh sınırsız benzin  :zipla

antalya_Fatih

  • İleti: 65
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #6 : Nisan 16, 2013, 10:14:03 ÖÖ »
Senin lamba hala çalışıyormuydu !!! çok şanslısın...

Cree20

  • İleti: 258
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #7 : Nisan 16, 2013, 10:23:37 ÖÖ »
benzin ışığı yanan 1 kişi var türkiyede deniyordu şehir efsanesine göre :d o derece yani
hahahaha çok iyi ya :D :D

klc-ozhn

  • İleti: 403
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #8 : Nisan 16, 2013, 10:33:40 ÖÖ »
arkadaşlar 1.4is lerde benzin ışıgı yanmıyor. ama Benim 98 1.4is aracımda benzin ışıgı orjinal olarak yanmakta :) sonradan yapılma degil.
« Son Düzenleme: Nisan 16, 2013, 10:33:56 ÖÖ Gönderen: klc-ozhn »

oktayoo

  • Oktay
  • İleti: 4106
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #9 : Nisan 16, 2013, 12:54:52 ÖS »
arkadaşlar 1.4is lerde benzin ışıgı yanmıyor. ama Benim 98 1.4is aracımda benzin ışıgı orjinal olarak yanmakta :) sonradan yapılma degil.

aracın ilk sahibimisiniz?(şamandırada bulunan diyot dedikleri(aslında PTC) parça değiştirilmiş olabilir.

Yapılan işlem zaten orjinal bir işlem,bilmeyenler konuyu okuyabilir.Türkiyedeki benzinde solvent miktarının yüksekliğinden bozuluyormuş bu parça ve değişmesi gerekiyor.ucuz yolu hyundai da kullanılan parça takmak,bilmeyen arkadaşlar detay için konuyu bakabilirler.98 ve sonrasında var benzin ışığı,göstergelerinizde benzin ışığı resmi varsa var demektir,yanmıyorsa bahsettiğimiz parça arızalıdır.

klc-ozhn

  • İleti: 403
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #10 : Nisan 16, 2013, 02:37:18 ÖS »
arkadaşlar 1.4is lerde benzin ışıgı yanmıyor. ama Benim 98 1.4is aracımda benzin ışıgı orjinal olarak yanmakta :) sonradan yapılma degil.

aracın ilk sahibimisiniz?(şamandırada bulunan diyot dedikleri(aslında PTC) parça değiştirilmiş olabilir.

Yapılan işlem zaten orjinal bir işlem,bilmeyenler konuyu okuyabilir.Türkiyedeki benzinde solvent miktarının yüksekliğinden bozuluyormuş bu parça ve değişmesi gerekiyor.ucuz yolu hyundai da kullanılan parça takmak,bilmeyen arkadaşlar detay için konuyu bakabilirler.98 ve sonrasında var benzin ışığı,göstergelerinizde benzin ışığı resmi varsa var demektir,yanmıyorsa bahsettiğimiz parça arızalıdır.
2. sahibiyim ilk sahibde özellikle söyledi bu araçta benzin ışıgı yanıyor diye. dediginiz gibi 98 modellerde varsa benimki 98 model demekki varmış :D
« Son Düzenleme: Nisan 16, 2013, 02:37:31 ÖS Gönderen: klc-ozhn »

bugra1945

  • Buğra ÖNAL
  • İleti: 194
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #11 : Nisan 16, 2013, 06:51:42 ÖS »
Forumu hiç aratmamışsınız,işte size bu işin çözümü.Eski aracımda yaptığım çalışma,çok iyi okursanız benzin ışığınız yanacak :)

http://www.teamhondaturkey.com/forum/problemler_ve_cozumleri/benzin_isigi_sorunu_cozumresimli-t67805.0.html

oktay abim gene koymuş noktayı teşekkürler ilginiz için :)

gecetilkisi

  • İleti: 1998
Ynt: Benzin lambası.
« Yanıtla #12 : Nisan 16, 2013, 07:47:33 ÖS »
aynen oktayoo halletmişti bu işi hatta açık kabloları değdirdim lamba yanıyordu ama ne hikmetse unuttuk gittik yapmayı kendisinden bilgi alabilirsin bulunmaz nimet