bak dikkat et banim ies otomatik ve 15 jant 195/60 lastik var... hava sıcaklığı 40 derece ve Antalya - Kumluca - Demre semaları... yolda virajda var, rampa da var... sadece inişlerde Golf 4 disk frenin üsünlüğü ve HB olmasının avantajı ile daha kıvrak....
ama bunun dışında ağzı yüzü düzgün düz vites stock ies ile yine eli ayağı düzgün stock golf tdi kapıştığında, lambada, rampada, dağda, tepede eğer ki golf önde ise ies de şoför yok demektir...
kalkışlarda golf zorluyor tabii ki... ama unutmayın bu yazdıklarımdan ies çok şahane golf işe yaramaz anlamı çıkmaz... GOLF kasa olarak ies den oldukça ağır ve bu ağırlığın zararını hissediyor... araçlar kg cinsinden eşitlense dizel motorun tork farkı kendini hissettirir... ies arkasından nal mıh toplar... bundan da emin olun... çünkü bindiğimiz araç içinde sadece biz varken ya da sağda bir kişi ile süper fırlıyor... peki ya arka koltuğa 2 kişi oturduğunda... ? (Golf 1260 kg... ies 1060 kg...)
ayrıca bırakın geyiği bu iki araç farklı kulvarların yolcuları... biri 1.6 benzinli araç diğeri 1.9 turbo beslemeli dizel motor...