Gönderen Konu: arkadaşlar lütfen yardım edin...  (Okunma sayısı 1489 defa)

hondass

  • Yiğit Eşpeoğlu
  • İleti: 46
arkadaşlar lütfen yardım edin...
« : Aralık 19, 2013, 05:26:10 ÖS »
93 model tek kapı civic 1.5 ex kullanıyorum ve bir arkadaş citroen saxo 1997 1.6 vts ile takas yapmak istiyor.sizin görüşünüz nedir sizce takas yapmalımıyım . aşağıda her iki aracın ilanını veriyorm yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen civic benm aracım.citroen takas yapmakistiyor

aracımın ilan nosu    147414183
citroenin ilan nosu   144689991



YUNUS MERİÇ

  • İleti: 1495
Ynt: arkadaşlar lütfen yardım edin...
« Yanıtla #1 : Aralık 19, 2013, 07:13:51 ÖS »
arkadaşım araç fena durmuyo model ve görsellik olarak bakarsan değiştirile bilir ama iyice baktırmak lazım..

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: arkadaşlar lütfen yardım edin...
« Yanıtla #2 : Aralık 19, 2013, 11:05:31 ÖS »
Hocam senin araba daha diri ve temiz duruyor salla gitsin citroen'i
Koyma Fransız'ı kapıya sanayiden ayrılamazsın!
Ayrıca arabayı çok kurcalamışlar. Orjinal VTS jantlarını bile söküp satmışlar yada kaza yapmış dağılmış belli ki
Son karar senin ama benim görüşüm bu doğrultuda...

can3520

  • İleti: 1588
Ynt: arkadaşlar lütfen yardım edin...
« Yanıtla #3 : Aralık 19, 2013, 11:09:42 ÖS »
Hocam senin araba daha diri ve temiz duruyor salla gitsin citroen'i
Katılıyorum, sizin aracınızın rengi duruşu daha bir güzel :)

hondass

  • Yiğit Eşpeoğlu
  • İleti: 46
Ynt: arkadaşlar lütfen yardım edin...
« Yanıtla #4 : Aralık 20, 2013, 12:32:47 ÖÖ »
arkadaşlar değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. saxonun plakayı sorgulattım kazası gözükmyor. aracı daha canlı bi şekilde görmedim. kısmetse önümzdeki hafta bakıcaz inş. yine aklınıza gelen yorumlarınızı esirgemeyin lütfen teşekkrler.



hondass

  • Yiğit Eşpeoğlu
  • İleti: 46
Ynt: arkadaşlar lütfen yardım edin...
« Yanıtla #5 : Aralık 20, 2013, 12:33:58 ÖÖ »
Hocam senin araba daha diri ve temiz duruyor salla gitsin citroen'i
Koyma Fransız'ı kapıya sanayiden ayrılamazsın!
Ayrıca arabayı çok kurcalamışlar. Orjinal VTS jantlarını bile söküp satmışlar yada kaza yapmış dağılmış belli ki
Son karar senin ama benim görüşüm bu doğrultuda...


çok kurcalamış derken jantlar dışında gözle bariz bi fark olan bi yeri varmı aracın dikkatinizi çeken

bilalsahin

  • Bilal Şahin
  • İleti: 973
Ynt: arkadaşlar lütfen yardım edin...
« Yanıtla #6 : Aralık 20, 2013, 11:02:15 ÖÖ »
Gördüğüm kadarı ile hatları pek orjinalini anımsatmıyor.
Ayrıca senin honda verilip bu araç alınmaz bana göre!
Daha iyi bir alternatif çıkarsa bence onu değerlendir sen...