işte yukarıda soylediklerimi okursanız o değişen parçalar az buz parçalar değil ve neden deişmiş yani bi d16 neden krank kol sübap vs hepsini sıfır deişmesi gerekir başına ne gelmiş
ne gelmişse gelmiş bu parçaların sıfır değiştiğinin ve rektefiye işçiliğinin kusursuz yapıldığının garantisini kim verir
bukadar parça deiştiren makinenin içi çop olmuştur ve yağ pompasıda o biçim peki okadar parçanın yanında neden yağ pompasını değişmeye gerek duymaz bir usta ?
işte bu sebepten motoru açmadan siz kime gosterseniz boş
ustunden anca boyasına bakarlar külbütör kapağının
kompresyon testleri mukemmel çıksada yinede bu rektefiyenin garantisini vermez
gozumun onunde yeni mtor yapılmış civic si rodajdan çıkar çıkmaz ilk gazlamada çop oldu
bunların hepsi 4 4 lük yapılmış olabilir
kesinlikle kmsenin gunahını almak değil amacım
amacım kafanızda bu soru işaretleri ile yaklaşmalısınız butarz araçlara